Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«Brawl Talk - відео з розробниками, в якому вони анонсують майбутні оновлення і розповідають про нововведення.»
BRAWL TALK

Brawl Talk - це відео з розробниками на Youtube каналі гри "Brawl Stars", де вони анонсують майбутні нововведення в майбутніх оновленнях.

Інформація[]

Відео публікуються зазвичай кожні два місяці, в його середині або в кінці. Перед цим в соціальних мережах зазвичай залишаються записи. Розмова про бійку викладається на офіційному каналі розробників. У більшості випусків були показані нові бійці і різні нововведення за типом подій.

Цікаві факти[]

  • 23 січня 2021 року стався витік з офіційного корейського каналу Brawl Stars: в мережі за 9 годин до випуску почав гуляти "'ще не вийшов на той момент"' випуск "'бійка бесіди" з корейськими субтитрами, який представляв оновлення з Генералом Гавсом, скінами, оточеннями і т.кота бійці д, хоча в пості офіційного каналу була вказана картинка, повністю "'не"' відповідною темою "розмови," 'а натякали в записі саме на появу "'" 'бійця як. Адміністрація ніяк не прокоментувала ситуацію. Скоріше за все, коли викладали "" розмову про бійку ""на корейський канал ""Brawl Stars"", забули встановити функцію прем'єри.
    • Таким чином, січневий Brawl Talk 2021 - єдиний Brawl Talk, який випадково виклали за кілька годин до прем'єри, а також перший Brawl Talk, зображення якого виклали за кілька годин до прем'єри (другий - Brawl Talk 13 листопада 2021).
  • Таких бійців, як Леон, Джин, Карл, Роза, Бібі, Тік, 8-біт, Сенді, Емз, Беа, Макс, Містер П., Джекі, Спраут, Гейл, Нані, Вольт, Колетт, Амбер, Лу, Байрон, Едгар, Генерал Гавс, Сту, Белль, Сквік, Базз, Гріфф, Еш, Мег, Лола, Гром, Фенг, Ева, Джанет, Бонні та Отіс. Об'єднує, в що вони були представлені "Brawl Talk".
  • [https://www.youtube.com/watch?v=u82AqAd_b8Q Перша розмова про бійку з'явилася у відкритому доступі 30 листопада 2018 року. Ведучими в ньому були Френк і Райан.
  • На даний момент провідними є Дені, Френк і Паула.
  • Найдовшим бійка говорити на даний момент є за вересень 2020 (8:43) який представляє оновлення з Джемс парк(ом), новими скінами, подарунковим магазином, новим бійцем Колетт і т. д., а найкоротший — за листопад 2019 (1:09)], який був представлений перед найменшим оновленням за всю історію гри. У ньому були показані 3 скіни:" "' Леонард" Карл, Ель" коричневий""',""' Саллі ""' " 'Леон"'.
  • У "розмова про бійку" у вересні 2020 інформація розбилася на частини через японського анонсу Старр Парк.
  • Дені став ком'юніті-менеджером і ведучим в "розмова про бійку", в якому анонсували Розу.
  • На даний момент на офіційному YouTube каналі Brawl Stars вийшли 28 розмова про бійку.
  • Квітневий "'розмова про бійку "' 2021 року є останнім, в якому брав участь Райан. А причиною стало його нові обов'язки.
  • Дебош січневий "розмови "' 2021 року - бійка єдиний "розмови,"' який випадково виклали за кілька годин до прем'єри

Всі розмови про оновлення[]

Інші випуски:[]

Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement