Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
Brawl Stars

Brawl Stars (укр. Битви Зірок) — гра в жанрі MOBA, яка вийшла на iOS в 2017 році в Канаді. А 8 грудня 2018 року вона вийшла на Android, але в декількох країнах. Глобальний реліз же відбувся 12 Грудня 2018 року. У цій статті показуються найважливіші частини гри: ґеймплей, співтовариство та розробники.

Ґеймплей[]

Гравцеві дається велика кількість різноманітних бійців з різною механікою гри і величезна кількість режимів гри. Спочатку доступний лише початковий боєць Шеллі, інших бійців можна розблокувати відкриттям ящиків, проходженням шляху до слави і Brawl Pass, і підключенням Supercell ID.

Всі бійці відрізняються своєю атакою (радіусом і втратою), своїм Супером, гаджетами, зоряними силами, кількістю здоров'я і швидкістю.

Кожен режим дає можливість вбивати інших гравців, що матиме прямий або непрямий вплив на ваші шанси на перемогу. За виграші в боях гравець отримує жетони (для подальшого проходу Brawl Pass), досвід і трофеї для підвищення в рейтингу і отримання нагороди на шляху до слави.

Ще щотижня проводяться спеціальні події. Наприклад велика гра, бій з босом, розгром Суперсіті (нині видалена з гри) або Роборубка. Це дає можливість заробити додаткові жетони. Рекорди, які буде ставити гравець під час цих подій, відображатиметься в його профілі.

Приблизно кожен 1 місяць гра отримує оновлення, що додає нових бійців, мапи, скіни, виправляє баги, та інші зміни, проте до глобального релізу оновлення виходили рідше. Перед кожним оновленням виходить Brawl Talk, в якому ведучі говорять про зміни.

Критика[]

В основному Brawl Stars критикують через те, що кристали можна отримати тільки з Brawl Pass, через що часто тут доводиться робити внутрішньоігрові покупки. Також цю гру критикують через погану аудиторію (зазвичай це діти 6-10 років), і зависають серверів, навіть якщо у вас стабільний і швидкий Інтернет.

Соціальні мережі[]

Соціальні мережі розробників:

Розробники[]

Всіх розробників гри ми не знаємо, але ось кілька з них:

Френк Кіенбург[]

Лідер команди розробників. Іноді замінює Дені в ролі ведучого "Brawl Talk". Він активно відповідає на питання в своєму Твіттері. Він іноді грає і в саму гру, виявляючи проблеми щойно вийшли бійців, а також активно бере участь в інтерв'ю та інших відео, коли його запрошують до себе різні офіційні ютубери.

Даніель Медейрос (Дені)[]

Частий ведучий Brawl Talk. Бере участь в оптимізації гри, відповідає на питання в інтерв'ю Behind Brawl Stars і в своєму Твіттері.

Слава Волков[]

Художник гри. Робить малюнки для локацій і режимів. Twitter Instagram

Пол Чамберс[]

Художник Ігор від Supercell, який є головним концепт-художником і одним з творців Brawl Stars. Саме він створює персонажів, а також їх портрети в грі. Його першим творінням був Кольт, дизайн якого він розробив коли ще гра збиралася вийти в космічній тематиці під назвою "Project Laser".

У нього є Instagram, Twitter і ґеймстейшн акаунти, в яких він постить свої концепт-арти бійців, іноді навіть не випущені в гру або скасовані (без жодних спойлерів, бо відправляє він їх тільки після виходу оновлення). Іноді з'являється в різного роду інтерв'ю, відповідає на деякі питання в Твіттері, пов'язані з артами по Brawl Stars.

Фелікс Вивье[]

Анімує 3D-моделі в грі, хоча часто цим займається студія Superseed.

Instagram

Twitter

Рікардо Том[]

Робить 3D-моделі бійців. Обличчя не показує.

Twitter

Філіп Локвуд[]

Робить деякі 3D-моделі для гри, працював над ремоделлю Пайпер і Кольта.

Twitter

Неллі Сааксджарви[]

Арт-продюсер гри.

Twitter

Instagram

Правін Дубей[]

Робить деякі скіни і моделі для бійців. Twitter

Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement