Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars

Arène en folie - (з франц. - Арена в безумстві) Віддалена мапа для події Захоплення кристалів.

Розташування[]

Мапа відкрита в центрі та закрита по краях. Зверху та знизу є точки відродження. Попереду них є скупчення блоків, що складаються із парканів та кущів. По краях кущів та огорож ще більше. У лівому нижньому та правому верхньому кутку є мотузки. Вони можуть серйозно змінити перебіг гри. Дизайн космольоту Старр.

Поради[]

  • Метальники, такі як Барлі та Тік, можуть ховатися стінами, щоб чинити тиск на команду супротивника з відносно безпечної позиції. Метачі з механікою атаки, яка дозволяє їм контролювати області та вузькі місця, надзвичайно ефективні при відтисканні ворожої команди. Також метальники не дадуть ворожим бійцям зібрати кристали.
  • Такі важкоатлети, як Булл або Роза, дуже ефективні на цій мапі, коли вони обходять кущі по обидва боки мапи, щоб чинити тиск на ворожих бійців, що борються за дорогоцінні камені в центрі. У великовагових бійців дуже багато здоров'я, що робить їх ідеальними для відкидання ворогів і переслідування бійців, що відступають. Якщо вони отримують занадто багато втрат, вони завжди можуть використовувати широке укриття по обидва боки мапи, щоб залишатися захищеними від ворожого вогню.
  • Пем є чудовим носієм кристалів через високе здоров'я, яке дозволяє їй витримувати атаки ворогів. Її зцілювальні здібності також можуть допомогти їй та її товаришам по команді залишитися живими тривалий час, а її зіркові сили дозволяють їй контролювати центр мапи, що робить її ідеальним носієм дорогоцінного каміння. Пем дуже сильна у поєднанні з іншим бійцем з лікувальними здібностями, такими як Поко, Байрон або Джин із зірковою силою "Чарівний туман", тому що додаткове зцілення робить її ще сильнішою при боротьбі з ворогами та більш ефективною при виконанні ролі носія.
  • Кольт, будучи влучним стрільцем, легко може знищити ворогів з великої відстані.

Цікаві факти[]

  • Коли тільки додали слот «Кандидати дня», ця мапа була постійною, хоча повинна змінюватися кожні 10 секунд. Помилка виправлена, але Arène en folie з'являлася в слоті «Переможець конкурсу».
  • Це одна з 16 карт, назва яких написана не українською мовою. А також це єдина мапа, назва якої написана французькою мовою (див. нижче).
  • Імовірно, назва мапи перекладається з французького «Арена в безумстві».
Advertisement