Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars

«8-біт схожий на ходячий автомат. Він стріляє променями з бластера, а його Супер підсилює шкоди товаришів по команді!»
8-BIT portret

8-біт (англ. 8-BIT) - звичайний боєць класу "Стрілець". Його можна отримати як нагорода на шляху до слави після досягнення 6000 трофеїв.

Загальне[]

Володіє середньою кількістю здоров'я, дуже низькою швидкістю пересування і високою втратою. Він використовує лазерний пістолет, з якого стріляє променями по ворогах. Є на даний момент найповільнішим персонажем в грі. Його Супер-підсилювач, який збільшує шкоди йому і його союзникам в зоні дії. Перший гаджет 8-біт-телепорт до свого підсилювача, а другий гаджет збільшує 8-біт купчастість атаки з 6 до 18 лазерних променів.

Основні атаки[]

Атака: променевий бластер[]

«Бластер стріляє променями середньої дальності і великої купчастості. При попаданні по противнику промені завдають шкоди.»
Атака 8-БИТ

8-біт використовує бластер, за один постріл випускає 6 променів. Атака приблизно така ж, як у Кольта, тільки з більшою дальністю, купчастістю і втратою. Так само перезаряджається дуже швидко 1,5 секунд.

Супер: Підсилювач шкоди[]

«8-біт встановлює консоль, яка підвищує шкоди всіх товаришів по команді, що потрапили в зону її дії.»

8-біт встановлює підсилювач, який формує навколо себе невелику зону, при вході в яку боєць і його союзники збільшують шкоди від своєї атаки на 35%. Але вона ніяк не впливає ні на турелі Джессі і Пем (якщо є Зоряна сила "мамині обійми"), ні на Мортиру Пенні, ні на ведмедя Ніти і пінгвінів Містера П..

Посилення[]

Boosted Booster

Зоряна сила: підсилений Підсилювач[]

«Радіус дії підсилювача шкоди збільшується на 50% і на 15% збільшується шкоди»

Зоряна сила збільшує шкоду на 15% і загальний радіус дії консолі на 50%. Найкраще її брати в режими зі списку особливі події, може чимось стане в нагоді в режимі гаряча Зона.

Plugged In

Зоряна сила: Дротове з'єднання[]

«Опинившись поруч зі своїм підсилювачем шкоди, 8-біт підключається до нього і збільшує швидкість пересування.»

Ставлячи свій супер, 8-біт, якщо знаходиться поруч з ним, збільшує свою швидкість пересування з 580 до 656. Використовуйте її у всіх режимах куди можна взяти 8-біт, а саме в нагороді за упіймання, Броулболе, одиночне зіткнення і гаряча Зона.

8bit gd1

Гаджет: Чит-катридж[]

«8-біт миттєво переміщується до підсилювача шкоди.»

8-біт телепортується до свого підсилювача шкоди. При цьому 8-біт повинен знаходитися не більше ніж в 12 клітинах від підсилювача. Використовуйте щоб сховатися за стінкою і врятувати собі життя (якщо це необхідно), щоб телепортуватися до ворога за стінкою і вбити його (при необхідності).

2020Oct NewGadget (2)

Гаджет: бонусні очки[]

«Під час наступної атаки кількість снарядів збільшується до 18.»

Цей гаджет допоможе вам вбити противника в 3 рази швидше, так як від однієї атаки 6 променів, а від такої 18, як від 3-х простих атак.

Поради щодо використання[]

Загальний[]

  • Перш ніж атакувати, пам'ятайте, що 8-біт пересувається набагато повільніше, ніж інші бійці. Намагайтеся не використовувати всі заряди на противнику, так як він зможе від вас втекти.
  • Найкраще ставити турель туди, де противники не зможуть її дістати, але і ви зможете користуватися її перевагами.
  • На вигляд персонаж дуже високої шкоди, борючись поблизу, 8-біт здатний здолати більшість бійців, навіть спеціалізуються на ближній дистанції.
  • 8-біт-дуже легка мішень для бійців класу "метальник", особливо для Барлі через свою низьку швидкість. Варто уникати мап з великою кількістю стін і укриттів.
  • Гаджет "Чит-катридж" можна використовувати, як спосіб втекти від ворога. Це може бути дуже корисним у захопленні кристалів. Наприклад: ви можете ухилитися від Супера тари або Джина, взяти кристал і телепортуватися до підсилювача.
  • Якщо проти вас попався метальник то намагайтеся вбити його в першу чергу, так як він може вбити вас і зламати ваш Підсилювач шкоди.
  • Найкраще завжди беріть другу зоряну силу.

Конкретні режими[]

Броулбол[]

  • 8-біт підійде сюди тільки на відкритих мапах, тому що тільки на них він зможе виділиться Своєю великою дальністю.

Нагорода за упіймання[]

  • Після додавання нової зоряної сили він став непоганим бійцем для даного режиму, але для нього є всього дві мапи, це посуха і зарослий оазис. На цих мапах можна за стінкою або парканом заховати свій підсилювач і активно брати участь в перестрілках, друга Зоряна сила дозволяє наздогнати суперника і вбити його, також друга Зоряна сила дозволить вам легко ухиляться, це особливо допоможе ухилятися від метальників.
  • Якщо у вас залишилося мало здоров'я, то скористайтеся гаджетом щоб врятувати себе і сховатися за стінкою(якщо Підсилювач там), так як супернику її доведеться обійти її. Але якщо проти вас грає метальник, то краще заховати Підсилювач куди подалі.
  • Відразу намагайтеся накопичити на підсилювач, бо вас можуть легко вбити Стрілки і метальники.

Захоплення кристалів[]

  • У цьому режимі за 8-біт складно грати, його основна роль це тримати центр, збираючи кристали.
  • Якщо ви все ж вирішили саме в цьому режимі виграти і підняти трофеї, то краще грати з командою з сильно підібраний командою бійців, яких для 8-біт не так багато.

Гаряча зона[]

  • Ваша основна роль-це захищати свою зону, цей боєць відмінно підходить для цього.
  • Якщо у вас немає другої зоряної сили і вам не подобається грати в інші режими, то гаряча зона-відмінний вибір, тільки цей режим може бути недоступним!

Облога[]

  • Через те, що є дуже багато мап для метальників, цей режим для 8-біт не дуже сильно підходить. Є тільки одна мапа де ви можете їм грати, це Заводська лихоманка. Дана мапа відкрита, на ній 8-біт буде комфортно грати.
  • Сам по собі даний режим для 8-біт непоганий.

Пограбування[]

  • З другим гаджетом 8-біт завдасть пристойний шкоди. Також своїм супером він може пристойно збільшити шкоди собі і союзникам. Корисно якщо у вас в команді є бійці з великим шкоди (наприклад: Спайк або Кольт)

Велика гра[]

  • Тут за 8-біта складно грати, якщо ви без другої зоряної сили.
  • Але корисні обидва гаджета. Перший допоможе втекти від мисливців, а другий швидше з ними розправитися.

Вбудована міні-гра[]

  • Раніше, якщо в меню вибору бійця гравець трохи почекає, вибравши 8-біт, на його екрані висвітиться синій екран смерті (BSOD) і після кожного натискання буде йти зворотний відлік від семи. Після її закінчення вас переадресують у веб-браузер, де почнеться піксельна міні-гра з невеликою історією цього бійця і купи різних пасхалок. На даний момент, в міні-гру можна потрапити тільки за посиланням на оригінальний вебсайт.
  • Також існує баг, при якому друга або третя міні-гра не прогружается, і переходить в чорний екран. Для виправлення, перевірте з'єднання з Інтернетом.
К

Історія[]

Чёрная дыра

Ця міні-гра починається зі збою програми 8-біт. Питання про те, хто він є насправді, стає причиною появи помилки в його коді і стартує процес відновлення пам'яті. Гравець відправляється в ядро пам'яті 8-біт, щоб знайти якусь "істину", заховану глибоко в його спогадах.

У процесі можна помітити безліч предметів, що належать іншим бійцям і ворогів, одягнених як вони. Це можна пояснити тим, що 8-біт просто не пам'ятає їх осіб, через що і відтворює їх у вигляді тих, кого бачить і донині (Роза, Кольт, Барлі та ін.).

При проходженні всіх трьох рівнів, гра закінчується перемогою 8-біт над самим собою з минулого. Старий сірий автомат, підключений до розетки і повторює все за гравцем надалі програє, якщо відключити його від електроживлення. Сам же 8-біт на даний момент в електриці, як видно, не потребує.

Пасхалки і теорії[]

Ментальний стан 8-біт в міні-іграх[]

  • Так як гравець знаходиться в ядрі його пам'яті під час проходження цієї міні-гри, можна припустити, що все, що сталося – перемішалися між собою його різні спогади і насправді нічого з цього не було, точніше, лише частково можуть виявитися правдивими. Так як 8-біт-ігровий автомат, а всі рівні представляють із себе різного роду популярні аркадні ігри, справедливо порахувати, що все це не є уривками з його життя, а лише натяками на них. Можливо, через радіацію той зміг звільниться від своєї уразливості до електропостачання (кінець другого рівня, коли той поглинає величезну кількість радіації) і втекти із залу, в якому, судячи зі спогадів з кат-сцен, над ним часто знущалися. Морозиво, що пхав Булл в його монета-приймач, можна помітити в одній з локацій у другому рівні, це доводить, що 8-біт все-таки надав гравцеві перемішані між собою уривки з його спогадів.
  • Особливу увагу варто приділити касеті, що показується в Кат-сцені після проходження першого рівня. На ньому можна помітити напис" пацієнт номер 8", тобто той, хто схильний до ілюзій манії величі, що переконаний в тому, що він може літати по космосу і вірить що він ніндзя (зі стріму одного з розробників), що повністю описує сюжет перших двох рівнів.

Пасхалки до не випущених або старих концептів Brawl Stars[]

  • Весь перший рівень представляє з себе минулий концепт гри "Brawl Stars", яка до свого релізу замислювалася як гра в космічній тематиці.
  • Назва другої міні-гри " Slug Fest "є прямим відсиланням до старої назви" Brawl Stars", що перед випуском називався так само.
  • Собаки, що літали в космічних кораблях (міні-боси), були невипущеним концептом персонажа з Brawl Stars, коли вона ще замислювалася як "Project Laser".
    • Пізніше вони стали Генералом Гавсом.

Рівень[]

  • У першому рівні гравцеві дається завдання знищити ворогів і вижити, що надалі виконання видасть повідомлення про те, що перемога не є ключем до свободи і якась "чорна діра" все ще живе всередині ядра його корпусу. Цей момент варто сприйняти буквально, адже пройти в наступний рівень можна лише завдяки входу в одну з них (вона буде яскраво відрізняться від інших).
  • Після невеликої кат-сцени з тренуваннями 8-біт, починається другий рівень (повністю на японському) гри, де завданням все так же буде знищення ворогів. Після останньої хвилі равликів 8-біт почне стрибати і радіти, а на екран через деякий час вийде повідомлення з пропозицією почати гру заново. Щоб перейти в наступний рівень, гравець повинен під час його тріумфу натискати на вгору, щоб той впав у безодню з зеленим димом. Після цього все так само піде коротка анімована сцена.
  • У третьому рівні гравцеві потрібно буде дійти до кінця, не падаючи в безодні і не врізаючись у ворогів, де вам так само буде доступний подвійний стрибок. Коли ви дійдете до високої стіни (якийсь "фініш", при перетині якого закінчиться Гра), потрібно буде Увійти не в прохід, а стрибати до самої її вишки. Там почнеться якась "битва з босом", під час якого потрібно вистрілити прямо в розетку, щоб перемогти. На цьому гра по справжньому закінчується і вас переводять назад в меню гри Brawl Stars.

Цікаві факти[]

Особисті дані[]

  • 8-біт-єдиний боєць в грі, в імені якого використовується число і знак дефіс.
  • Фраза " гравець перший, будь готовий!", можливо, є відсиланням до фільму "Першому гравцеві приготуватися".
  • Фраза 8-біт «ти програв " вимовляється Ель Прімо, але трохи з ефектами.
  • 8-біт іноді з'являється в барі Барлі, тільки у вимкненому стані, де він грає роль звичайного ігрового автомата.
  • Його обличчя можна побачити на чорному екрані на ігровому оточенні»Аркада". Особа буде знаходиться праворуч, трохи вище стоять з нею поруч ігрових автоматів.
  • 8-біт є жителем Аркади разом з Ріко і Броком.
  • У моделі 8-біт є недоробка: його нога проходить крізь корпус.
  • 8-біт-один з декількох бійців, обличчя якого на іконці висловлює негативні емоції (інші — Джекі, Ніта, Булл і Містер П.).
  • У короткометражці "Pirate's Brawlidays" була знайдена пасхалка: зменшена копія 8-біт стоїть на полиці позаду Пенні в момент, коли вона і Дерріл грають в мапи.
  • Гравець Alive зміг підняти на цьому бійці більше 2500 трофеїв!
  • У французькій версії гри він названий А.Р. К. А. Д. (фр. A.R.K.A.D.).
  • У Суперсіті є будинок з дисплеєм 8-біт.
  • Це найповільніший персонаж у грі.
  • Це перший персонаж, швидкість якого нижче 720 (другий — Вольт).
  • Його турель діє 10 хвилин, після чого ефект зникає, а сама турель залишається (те ж саме відбувається з тотемом Бо, цілющою станцією Пем, вуликом Беа).
  • Нані, 8-біт і Вольта об'єднує те, що вони вміють телепортуватися за допомогою гаджетів.

Скіни[]

  • Скіни "класичний 8-біт" і "Ретро Нані" є відсиланням на портативну ігрову консоль 1989 року «Gameboy» і ігрову консоль «SNES» від Nintendo.
  • Одна з реплік 8-Біта з Салуна-це музика стандартного завантажувального екрану.
  • Вірусний 8-біт є одним з найдорожчих скінів в грі. Інші-хутра-Ворон, Робомайк, хутра-Бо і Ворон-Фенікс.
  • Скін Вірусний 8-біт є одним з скінів, що показують протилежність бійця.
  • У скіна Суперфанатка ЕМЗ сумочка зображена у вигляді маленької моделі 8-біт.
  • Скін вірус 8-біт є першим і єдиним скіном, у якого все перероблено (озвучка, анімація пострілу, куль, ходьби, анімація перемоги і поразки, Підсилювач).
  • Вірусний 8-біт-перший скін, у якого є свої репліки (другий - Астробик Булл, третій - 8-біт з Салуна).
  • 8-біт з Салуна-другий скін силової Ліги (перший-Контрабандистка Пенні, третя-Аквабайкер Джекі)
  • 8-біт-єдиний боєць, у якого є 2 скіни зі своїми репліками.
  • 8-біт з Салуна - на даний момент, єдиний скін силової ліги, що володіє власними репліками.
Карта Тары на спине 8-БИТа из Салуна
  • У 8-Біта з Салуна можна помітити стирчить зі спини мапу Бідової тари.
  • 8-біт-другий боєць який в скінах має інші репліки: 8-біт з салуна, вірус 8-біт (перший: Перевертень Леон, третій-Астробик Булл )

Геймплей[]

  • 8-біт міг би потрапити в клас " підтримка "через свого супера, але через основну атаку він потрапив в клас"стрілок".
Extra Life
  • До вересневого оновлення 2020 у 8-біт була Зоряна сила "Нове Життя". За допомогою неї, 8-біт міг відроджуватися один раз, після того, як він помер в бою.
  • 8-біт-один з бійців який не може руйнувати об'єкти за допомогою супера, гаджета і зоряної сили. (інші: Ніта, Джессі, ЕМЗ, Сту, Барлі, Поко, Роза, Ріко, Дерріл, Карл, Джекі, Пем, Бібі, Беа, Едгар, Мортіс, Макс, Містер П., Спраут, Байрон, Спайк, Ворон, Леон, Сенді, Гейл, Вольт, Колетт, Лу, Белль, Скуїк. )

Баги і помилки[]

  • Раніше у 8-БІТ'А з Салуна був звук атаки, як у Кольта. Зараз у нього звук, як у 8-БІТ'А без скіна.
  • Раніше був баг, якщо ви грали за вірусного 8-біт з першою зоряною силою, то підсилювач був таким же, як у стандартної моделі.
  • У 8-біт в меню вибору бійця написано, що у нього середня дальність атаки, хоча в рамці написано "дуже велика".

Інше[]

  • Емодзі 8-біт-смайли, які друкуються клавіатурою (крім нейтрального).
Maxresdefault-3

Сама гра

  • 8-біт створений на честь гри Rush Wars-гри від Supercell, яка була закрита 30 листопада 2019 року.
  • Коли вийшло оновлення з 8-БІТ'ОМ, то гра могла вилетіти.
  • 3-тя репліка 8-БІТ'А з Салуна коли він лідирує нагадує стандартну музику на завантажувальному екрані.
  • Анімація розблокування 8-біт - це його анімація перемоги.
  • 8-біт І Ріко-єдині персонажі які не носять ні одяг, ні аксесуари

Історія змін[]

  • 26/08/19:

8-біт і його скін " класичний 8-біт» були анонсовані в Brawl Talk.

  • 29/08/19:

8-біт доданий в гру.

  • 08/09/19:

Додано скін "класичний 8-біт".

  • 12/09/19:

На 8-біт була додана Зоряна сила»нове життя".

  • 18/09/19:

Швидкість перезарядки збільшена з 1.3 секунд до 1.5 секунд. Після використання зоряної сили» нове життя " 8-біт не з'являється з повною обоймою.

  • 23/10/19:

Основний збиток 8-біт був зменшений до 320 (з 340) за один промінь лазера.

  • 05/12/19:

Після використання зоряної сили» нове життя " невразливість триває 2 секунди (раніше 3 секунди).

  • 18/01/20:

У Brawl Talk анонсували скін»Вірусний 8-біт".

  • 31/01/20:

Доданий скін "Вірусний 8-біт".

  • 19/02/20:

У зоряної сили» Нове Життя " прибрали невразливість (після відродження).

  • 25/02/20:

Після відродження на "новому житті", у 8-біт тепер є 1 обойма (раніше не було взагалі).

  • 17/03/20:

Зверху 8-біт з'явилася смуга і був доданий гаджет"Чит-картридж".

  • 13/05/20:

Тепер при використанні гаджета турель 8-біт не самознищується, а залишається на полі битви.

  • 10/09/20:

Зоряна сила 8-біт " нове життя "замінена на" дротове підключення " (8-біт тепер прискорюється, коли знаходиться поруч з туреллю).

  • 22/10/20:

Збільшено здоров'я на 11,62% (4300 → 4800).

  • 11/11/20:

8-біт додали лицьову анімацію, додали нову анімацію для перемоги, а скину "класичний 8-біт" додали 3 нових анімації. (перемога, поразка і початкова.)

  • 15/12/20:

Супер тепер підсилює шкоди 8-біт і його союзників на 50% (з 30%).

  • 03/04/21:

Скін "8-біт з Салуна" був анонсований в Brawl Talk.

  • 12/04/21:

Скін "8-біт з Салуна" доданий в гру.

  • 19/05/21:

Швидкість підключення 8-бітного комп'ютера знизилася на 20% (тепер він отримує ту ж швидкість, що і Вольт до 1-го використання Супера.

  • 16/06/21

Тепер Підсилювач буде Вам збільшувати шкоди на 15% менше шкоди (з 50% до 35%)

Тепер, коли ви виберете зоряну силу,, посилений Підсилювач " посилення буде Вам збільшувати додатково 15% шкоди (з 35% до 50%).

Значки отримали анімацію і певні репліки.

Скіни[]

Анімація[]

Значок[]

Нейтрал Радість Смуток Гнів GG Бавовна Дякую Фух
8-БИТ Pin-Neutral 8-БИТ Pin-Happy 8-БИТ Pin-Sad 8-БИТ Pin-Angry 8-БИТ Pin-GG 8-БИТ Pin-Clap 8-БИТ Pin-Thanks 8-БИТ Pin-Phew
Advertisement