Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«8-БІТ схожий на ходячий автомат. Він стріляє променями з бластера, а його Супер підсилює шкоди товаришів по команді!»

8-BIT portret

8-БІТ (англ. 8-BIT) — звичайний боєць класу «Пошкодження» (раніше «Руйнівник», ще раніше до цього — «Стрілець»). Його можна було отримати як нагороду на дороги до слави після досягнення 6000 Trophy. Тепер коштує 430 кредитів на Дорозі Старр.

Гравцю ПЕРШОМУ приготуватись!
― 8-БІТ (репліка).

Загальне[]

Володіє середньо-високою кількістю здоров'я, дуже низькою швидкістю пересування (є на даний момент самим повільним персонажем в грі) і високим втратою. Він використовує лазерний пістолет, з якого стріляє променями по ворогах на дуже велику дистанцію. Його Супер — підсилювач, який збільшує шкоди йому і його союзникам в зоні дії. Зоряні сили або збільшать область і потужність його Супера, або прискорять швидкість пересування 8-БІТА близько "підсилювача шкоди". Перший гаджет 8-БІТА — телепорт до свого підсилювача, а другий гаджет збільшує купчастість його атаки з 6 до 18 лазерних променів.

Attack icon
Напад
5
Health icon
Захист
1
Usibility icon
Зручність
3

Основні атаки[]

Атака: Променевий бластер[]

«Бластер стріляє променями середньої дальності і великої купчастості. При попаданні по противнику промені завдають шкоди.»

8-БІТ використовує бластер, за один постріл випускає 6 променів. Атака приблизно така ж, як у Кольта, тільки з більшою дальністю, купчастістю і втратою. Також перезаряджається дуже швидко - 1,5 секунд.

Супер: Підсилювач шкоди[]

«Встановлює турель, яка підвищує шкоди всіх товаришів по команді, що потрапили в зону її дії.»

8-БІТ встановлює підсилювач, який формує навколо себе зону, при вході в яку боєць і його союзники збільшують шкоди від своєї атаки на 35%, але вона ніяк не впливає на призиваються сутностей.

Посилення[]

SP 8bit 01@4x Зоряна сила: Посилений Підсилювач[]

«Збільшує дальність підсилювача шкоди на 50% і додатково збільшує шкоди на 15%.»

Зоряна сила збільшує шкоди на 15% і загальний радіус дії консолі на 50%. Найкраще її брати в режими зі списку особливі події, також може стане в нагоді в режимі Гаряча зона.

SP 8bit 02@4x Зоряна сила: Дротове з'єднання[]

«Опинившись поруч зі своїм підсилювачем шкоди, 8-БІТ підключається до нього і збільшує швидкість пересування.»
Screenshot 20200913-105159

Ставлячи свій супер, 8-БІТ, якщо знаходиться поруч з ним, збільшує свою швидкість пересування з 580 до 656. Використовуйте її у всіх режимах куди можна взяти 8-БІТ, а саме в нагороду за упіймання, Броулболі, Одиночне зіткнення і Гаряча зона.

8bit gd1

Гаджет: Чіт-Картридж[]

«8-БІТ миттєво переміщується до підсилювача шкоди. Зарядів на матч: 3.»

8-БІТ телепортується до свого підсилювача шкоди. При цьому 8-БІТ повинен знаходитися не більше ніж в 12 клітинах від підсилювача. Використовуйте його щоб сховатися за стінкою і врятувати собі життя, щоб потім переміщуватися до ворога за стінкою і вбити його (при необхідності).

2020Oct NewGadget (2) Гаджет: Бонусні поінти[]

«Під час наступної атаки кількість снарядів 8-БІТ збільшується до 18. Зарядів на матч: 3.»

Цей гаджет допоможе вам убити противника в 3 рази швидше, так як від однієї атаки 6 променів, а від такої 18, як від 3-ох простих атак.

Поради використання[]

Загальні[]

  • Перш ніж атакувати, пам'ятайте, що 8-БІТ пересувається набагато повільніше, ніж інші бійці. Намагайтеся не використовувати всі заряди на противнику, оскільки він зможе втекти від вас.
  • Найкраще ставити підсилювач шкоди туди, де противники не зможуть його дістати, але й ви зможете користуватися його перевагами.
  • На вигляд персонаж дуже високої шкоди, борючись поблизу, 8-БІТ здатний здолати більшість бійців, навіть які спеціалізуються на ближній дистанції.
  • 8-БІТ — дуже легка мета для бійців-метальників, особливо для Барлі через свою низьку швидкість. Варто уникати мап з великою кількістю стін та укриттів.
  • Гаджет «Чіт-Картридж» можна використовувати як спосіб втекти від ворога. Це може бути дуже корисно в Захоплення кристалів. Наприклад: ви можете ухилитися від Супера Тари, Базза або Джина, взяти кристал і телепортуватися до підсилювача.
  • Якщо ваш противник - боєць-метальник, то намагайтеся вбити його в першу чергу, так як він може вбити вас і зламати ваш підсилювач шкоди.
  • Найкраще в одиночні бої брати другу Зоряну силу: «Посилений Підсилювач» буде найбільш ефективним у командних подіях.

Конкретні події[]

Броулбол[]

  • 8-БІТ підійде лише з відкритих мапах, т.к. тільки на них він зможе виділитися своєю великою дальністю.

Нагорода за упіймання[]

  • Після додавання Зоряної сили «Дротове з'єднання» він став непоганим бійцем для даного події, але для нього підходить всього 1 мапа: Посуха. На цих мапах можна за стіною або парканом сховати свій підсилювач і брати активну участь у перестрілках. Друга зоряна сила дозволяє наздогнати суперника та вбити його, також вона дозволить вам легко ухилятися; це особливо допоможе ухилятися від бійців-метальників.
  • Якщо у вас залишилося мало здоров'я, то скористайтеся гаджетом "Чіт-Картридж" щоб врятувати себе і сховатися за стінкою (якщо підсилювач там), так як супернику доведеться обійти її. Але якщо проти вас грає боєць-метальник, то краще заховати підсилювач кудись подалі.
  • Одразу намагайтеся накопичити на підсилювач, бо вас можуть легко вбити бійці-метальники та бійці класу «Руйнівник».

Захоплення кристалів[]

  • У цьому події за 8-БІТ складно грати; його основна роль - тримати центр, збираючи кристали.
  • Якщо ви все ж таки вирішили вигравати і піднімати трофеї саме в цьому події, то краще грати з командою сильних бійців, яких для 8-БІТ не так багато.

Гаряча зона[]

  • Ваша основна роль – це захищати свою зону. 8-БІТ відмінно підходить для цього.
  • Якщо у вас немає Зоряної сили «Дротове з'єднання» і вам не подобається грати в інші події, то Гаряча зона — відмінний вибір, коли подія доступна!

Облога[]

  • Через те, що є дуже багато мап для бійців-метальників, ця подія не дуже підходить для 8-БІТ. Є тільки одна мапа, де ви можете ним грати: Заводська лихоманка. Дана мапа відкрита, на ній 8-БІТ буде комфортно грати.

Пограбування[]

  • З другим гаджетом 8-БІТ завдасть пристойної шкоди. Також своїм Супером він може пристойно збільшити шкоду собі та союзникам. Корисно, якщо у вас в команді є бійці з великою шкодою (наприклад: Спайк або Кольт).

Велика гра[]

  • Тут за 8-БІТ складно грати, якщо ви не маєте Зоряну силу «Дротове з'єднання».
    • Але корисні обидва гаджети: перший допоможе втекти від мисливців, а другий швидше з ними розправитися.

Комбінація здібностей[]

  1. SP 8bit 01@4x + 8bit gd1: Якщо вам раптом знадобилося врятуватися на довгий час, то ця комбінація вам допоможе Ви посилюватиметеся на високих дистанціях, а при екстрених ситуаціях — використовувати гаджет і, за рахунок високого радіусу турелі, залишитись посиленим при подальшому відступі. Більш ефективно проти бійців з високою швидкістю або просто при напів-відступі та напів-атаці.
  2. SP 8bit 01@4x + 2020Oct NewGadget (2): Можна завдати величезної шкоди на високій відстані від турелі Використовуйте це в таких подіях, як Пограбування, Облога, Бій з босом та Штурм Суперсіті.
  3. SP 8bit 02@4x + 8bit gd1: При втечі від бійців із середньою швидкістю або при прямому відступі користуйтеся цією комбінацією. Ви зможете втекти за допомогою гаджета та прискоритися після телепортації.
  4. SP 8bit 02@4x + 2020Oct NewGadget (2): Допоможе швидко наносити величезну шкоду, при цьому швидко пересуваючись.

Скіни[]

8-БІТ:[]

Підсилювач шкоди:[]

Значки[]

Нейтрал Радість Смуток Гнів «GG» Оплески «Дякую» «Фух» Спеціальний
8-БІТ Pin-Neutral
Безкоштовний
8-БІТ Pin-Happy
Звичайний
8-БІТ Pin-Sad
Звичайний
8-БІТ Pin-Angry
Звичайний
8-БІТ Pin-GG
Рідкісний
8-БІТ Pin-Clap
Рідкісний
8-БІТ Pin-Thanks
Епічний
8-БІТ Pin-Phew
Епічний
НЕТ
Аніміровані версії
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
Значки скінів
Скін Значок Спосіб отримання
V-8Bit
V-8Bit Pin-Special
Особливий
З набору значків "Ретрополіс" за володіння набором скінів.

Спреї бійця та скінів[]

Спрей бійця
Спрей Спосіб отримання
Spray 8bit%4x
Звичайний
Покупка у магазині за 19 Gem

Емоції[]

  • Нейтрал - Ò-Ó
  • Радість і Оплески - :-)
  • Смуток - Т_Т
  • Гнів ->,.,<
  • "GG" - 1UP
  • "Дякую" — UwU
  • "Фух" - 0_0

Репліки[]

Початок битви Коли лідирує Отримав шкоду Зробив вбивство Загинув Використовує супер
Звичайний: Вірусний: З Салуна: Звичайний: Вірусний: З Салуна:
Файл:8bit piano lead vo 01.oggГрає мелодія
Звичайний: Вірусний: З Салуна:
Файл:8bit piano hurt vo 01.oggГрає мелодія
Звичайний: Вірусний: З Салуна:
Файл:8bit piano kill vo 01.oggГрає мелодія
Звичайний: Вірусний: З Салуна:
Файл:8bit piano die vo 01.oggГрає мелодія
Звичайний: Вірусний:
Звичайний:
"Гравцю ПЕРШОМУ підготуватися!"
Вірусний: З Салуна:
Звичайний: Вірусний: З Салуна:
Звичайний: Вірусний: З Салуна:
Звичайний: Вірусний:
"Все, що я роблю - перемагаю, все, що ти робиш - програєш!"
З Салуна:
Звичайний: Вірусний: З Салуна:
Вірусний:
Звичайний: Вірусний: З Салуна:
Звичайний: Вірусний: З Салуна:
Звичайний: Вірусний З Салуна:
Вірусний:
Вірусний: З Салуна: Вірусний: Звичайний: З Салуна:
Звичайний: Вірусний: З Салуна:
Звичайний: Вірусний: З Салуна:
Вірусний: Звичайний: З Салуна:
Звичайний:
Вірусний: Звичайний:

Цікаві факти[]

Особисті дані[]

Аркада-Тема
  • У цьому оточенні збудовано будинок у вигляді нього. Усередині стоять ігрові автомати з посиланнями на інших бійців, а на видимій стіні є емблема "Вірусного 8-БІТА".
  • 8-БІТ іноді з'являється в барі Барлі, тільки у вимкненому стані, де він грає роль звичайного ігрового автомата.
  • 8-БІТ використовує для стрільби бластер з автомата Bitstream, розташований праворуч в ігровому оточенні Аркада. Це можна зрозуміти, що автомат має тільки червоний бластер (бластер P1), а під автоматом лежить відключений синій провід.
  • Міні 8-БІТ
    У короткометражці «Pirate's Brawlidays» було знайдено пасхалку: зменшена копія 8-БІТ стоїть на полиці позаду Пенні в момент, коли вона з Дерілом грають у карти.
  • 8-БІТ — один із кількох бійців, обличчя якого на іконці висловлює негативні емоції (решта — Джекі, Ніта, Булл та Містер П.).
  • У французькій локалізації його назвали А.Р.К.А.Д. (Фр. A.R.K.A.D.).
  • 8-БІТ - єдиний боєць у грі, в імені якого використовується число і знак дефіс.

Геймплей[]

  • Це найповільніший персонаж у грі.
    • Це перший персонаж, швидкість якого нижча за 720 (другий — Вольт).
  • 8-БІТ міг би потрапити до класу «Підтримка» через свій Супер, але через основну атаку він спочатку потрапив до класу «Стрілець», а потім «Руйнівник».
  • Його підсилювач шкоди діє 10 хвилин, після чого ефект зникає, а сама турель залишається (те саме відбувається з лікувальною станцією Пем, вуликом Беа і першим гаджетом Сту).
    Нове життя 8-біт

    Зоряна сила «Нове життя»

  • У 8-БІТА була Зоряна сила «Нове життя». За допомогою неї, 8-БІТ міг відроджуватися один раз після того, як він помер у бою, але розробники вважали її надто сильною і після вересневого оновлення 2020 року прибрали її з гри.
  • Гравець Alive зміг підняти на цьому бійці понад 2500Trophy!
  • Нані, 8-БІТ і Макс об'єднує те, що вони вміють телепортуватися за допомогою гаджетів.
  • 8-БІТ - один з бійців, який не може руйнувати об'єкти за допомогою Суперу, гаджета або Зоряної сили (інші: Ніта, Джессі, Емз, Барлі, Поко, Роза, Ріко, Деріл, Карл, Джекі, Пем, Бібі, Беа, Едґар, Мортіс, Макс, Містер П., Спраут, Байрон, Спайк, Ворон, Леон, Сенді, Ґейл, Вольт, Колетт, Лу, Белль, Сквік, Базз, Меґ, Еш, Лола, Фенґ, Єва, Джанет, Бонні).

Скіни та зовнішність[]

  • 8-БІТ - перший персонаж, у якого 2 скіни мають свої репліки.
  • Порівняння зброї
    Бластер "Зоряної Шеллі" схожий на бластер 8-БІТА.
  • У скіна "Суперфанатка Емз" сумочка зображена у вигляді маленької моделі 8-БІТ.
  • Значок із емоцією «Дякую» у 8-БІТа — один із значків із емоцією «Дякую» інших бійців, що відрізняють від звичайного (червоного) серця.
  • 8-БІТ - це єдиний бійці без одягу.

Класичний 8-БІТ[]

  • СкІни «Класичний 8-БІТ» та «Ретро Нані» є посиланням на портативну ігрову консоль 1989 року «Gameboy» та ігрову консоль «SNES» від Nintendo.

{*"Класичний 8-БІТ" - восьмий скін за реальні гроші з усіх існуючих (перший - "Дуелянт Кольт", другі - "Ультрабурильщиця Джекі" і "Гермес Макс", третій - "Лампа Сенді", четвертий - "Ворон-Фенікс", п'ятий - CHOCO Пайпер, шостий - Вольт-Конг і сьомий - Красунчик Кольт).

Вірусний 8-БІТ[]

  • Він – головний бос відеоігри з анімацій "Рік Тигра!".
  • Скін «Вірусний 8-БІТ» є одним із скінів, що показують протилежність бійця (інші: «Ель Рудо Прімо», «Король Лу», «Темний Лицар Джессі», «Зла королева Пем», «Темний лорд Спайк», «Темна Зайчик Пенні», «Контрабандистка Пенні» тощо).
  • «Вірусний 8-БІТ» є одним із найдорожчих скінів у грі. Інші - "Хутра-Ворон", "Робомайк", "Хутра-Бо", "Ворон-Фенікс" і "Зла королева Пем".
  • "Вірусний 8-БІТ" - перший скін, у якого є свої репліки (другий - "Астробик Булл", третій - "8-БІТ із Салуна", четвертий - "Зла королева Пем").

8-БІТ із Салуна[]

  • На задній стороні скіна можна помітити карту «Бідової Тари», що стирчить.
  • У «8-БІТа із Салуна» на голові стоїть пляшка Барлі.
  • "8-БІТ із Салуна" - другий скін Силової ліги (перший - "Контрабандистка Пенні", третій - "Аквабайкер Джекі", четвертий - "Чарівник Байрон", п'ятий - "Режисер Базз", шостий - "Нянь Ніта", сьомий "Оса Бо", восьмий - "Краш-тест Деріл")
  • Зі скінів Силової ліги - це єдиний скін, що володіє власними репліками.
  • Одна з реплік скіна "8-БІТ із Салуна" - це музика стандартного завантажувального екрану.
  • Також у цього скіна є дві схожі один на одного репліки.

V8-БІТ[]

  • "V8-БІТ" - другий скін, не пов'язаний з Line Friends, у якого в російській локалізації в назві є англійські літери (перший - скін на Деріла "D4R-RY1").
  • Під час Суперу тільки у цього скіна над туреллю знаходиться синій кружок, що обертається.

Баги та помилки[]

  • У моделі 8-БІТ є недоробка: його нога проходить крізь корпус.
  • Раніше «8-БІТ з Салуна» мав звук атаки, як у Кольта. Зараз у нього звук атаки як у звичайного 8-БІТА.
  • Раніше був баг, якщо ви грали зі скіном "Вірусний 8-БІТ" з першою Зоряною силою, то підсилювач був таким же, як у стандартної моделі.
  • У 8-БІТА в меню вибору бійця написано, що у нього середня дальність атаки, хоча в рамці написано "дуже велика".
  • Коли у 8-БІТА була лише змінена Зоряна сила «Нове життя» на «Дротове з'єднання», іконка Зоряної сили була стара і злегка зміщена вправо.
    • Також був баг, коли його підсилювач із Зоряною силою «Дротове з'єднання» спочатку був причеплений до 8-БІТУ.
  • Подібність «лампочки» на турелі 8-БІТА насправді висить над туреллю, це можна побачити в меню вибору бійців.
  • Лічильник на задній частині «V8-БІТ» не йде під час гри, хоча в головному меню/меню бійця він йде.
  • Коли "V8-БІТ" тільки з'явився в магазині (його можна було тільки випробувати) був баг - він завдавав більше втрат на 1-8 рівнях сили, ніж звичайний 8-БІТ та інші його скіни.
  • Скін «V8-БІТ» є ексклюзивним, але незважаючи на це з'являється разом із звичайними скінами за кристали та монети.

Інше[]

Вбудована міні-гра[]

Історія змін[]

Анімації[]

Попередні анімації[]

Особливі ефекти[]

Особливі ефекти атаки:[]

Особливі ефекти Суперу:[]

Особливі ефекти ходьби:[]

Концепт-арти[]

Попередній опис[]

Зоряна сила: Нове життя

«Пав у бою вперше, 8-БІТ воскресає миттєво.»
Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement