Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
На даний момент ця сторінка дуже популярна. Будь ласка, не пишіть тут непідтверджену інформацію, а ще краще - доповніть її і зробіть Вікі Brawl Stars краще!
«Чи зможеш ти здолати мегамонстра та врятувати місто? Дій разом з товаришами, щоб укласти це чудовисько. Ти зможеш повертатися в бій, доки живе хоч один товариш по команді. Якщо всі бійці впадуть або всі будівлі зваляться, грі кінець!»
Super City Rampage

Штурм Суперсіті (англ. Super City Rampage) - це особлива подія у грі Brawl Stars, розрахована на трьох людей.

Загальне[]

Є особливою подією, де три бійці намагаються здолати величезного Мегамонстра, доки він не зруйнував усі будівлі на мапі. У події неможливо отримати чи втратити трофеї, але можна отримати жетони.

Ігровий процес[]

Трьом бійцям потрібно здолати Мегамонстра. Він використовує ближню атаку і має велику кількість здоров'я та різні здібності. У міру проходження рівнів, Мегамонстр ставатиме сильнішим, збільшуючи свій максимальний запас здоров'я та кількості здібностей. Якщо ви граєте з друзями і хоча б у одного з вас пройдений рівень менший, то всі проходитимуть той рівень, на якому зупинився відсталий. При перемозі ті, хто вже пройшов цю складність, не отримують нічого, окрім досвіду. При програші усі отримують по 15 жетонів.

Під час фази, коли монстр руйнує будівлі, він не націлюватиметься на вашу команду, і бійці вашої команди не отримають жодної шкоди, якщо боєць команди не підійде дуже близько до монстра. Коли хтось підходить надто близько, монстр завдає 800 одиниць шкоди.

Монстр буде злитися, коли його здоров'я становить 75% у звичайному рівні складності, 75% та 45% у складному рівні, 75%, 45% та 15% у рівні експерт, 75%, 45%, 30% та 15% у майстерному рівні , 75%, 60%, 45%, 30%, 15% у шаленому рівні.

Якщо у монстра буде більше 75% здоров'я, то він не зможе атакувати гравців (якщо ті не будуть стояти під будинками), а також приголомшувати їх та стрибати на будинки.

Мапи[]

У події Штурм Суперсіті лише одна мапа від SUPERCELL – СУПЕРСІТІ.

Здібності[]

Монстр має можливості у міру збільшення рівня:

  • Фази агресії: У міру продовження бою монстр стає все більш злим, що збільшує його швидкість пересування та атаки.
    • Злість: Коли монстр злиться, він божеволіє і націлюється на вашу команду, іноді на будівлі. У нього буде дуже висока швидкість пересування та швидкість атаки.
    • Сказ: Мегамонстр стає сильнішим за злу фазу, але повільніше. Він атакуватиме бійця, якщо той підійде до нього. У цій фазі він руйнуватиме місто з неймовірною швидкістю, дуже часто стрибатиме на будівлі, що зазнає значної шкоди місту. Ця фаза буде доступна тільки на божевілля і починається не залежно від здоров'я боса, а після певного часу.
Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement