Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
На даний момент цей контент відсутній в грі.

«Шкідливі ельфи - віддалена мапа для події Крадіжка подарунків. Вона була додана в оновленні Pirate Brawlidays.»

Розміщення[]

Зверху і знизу мапи – точки відродження бійців, трохи вище/нижче – мапи. Є кущі, бочки, перила та коробки. Дизайн корабля Деріла.

Поки корабель нахилений, бійці швидше йдуть вниз з нахилом і повільніше йдуть нагору проти нахилу. Хоча швидкість і менше, ніж прямий рух вгору чи вниз, це залежить від того, чи йде боєць до будь-якого кінця корабля під частковим кутом вгору або вниз. Але ж це не модифікатор!

Поради[]

  • Досвідайте подарунки від команди противника і приносите їх на свою базу! Матч закінчується, коли одна команда отримала два подарунки або коли закінчується час.
  • Щоб рухатися швидше до іншого кінця корабля, йдіть у цьому напрямку під помірним кутом (приблизно 30 градусів або більше) до нахилу вниз.
  • Нахил корабля можна використовувати для ухилення від ворожих атак, віддаляючись набагато швидше, ніж звичайно.
  • Деріл завдяки стінам може краще красти подарунки, і завдяки непоганій швидкості пересування ніхто (крім Леона, Ворона, Макс та Бібі) не зможе наздогнати його.
Advertisement