Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars

«Швидкісна закусочна (англ. Bouncing Diner) - віддалена мапа спільноти для події Захоплення кристалів

Розміщення[]

По кінцях знаходяться точки відродження бійців, перед ними - 4 невеликі стінки з кущами, а по центру спавн кристалів. По флангах - два великі скупчення кущів з трампліном. Центр із шахтою відділений водоймами, там знаходяться ще два трампліни. Бічні трампліни дозволяють потрапити на центр, а центральні – навпаки, втекти. Шахти дизайн.

Поради[]

  • На трамплін можна закликати ведмедя Ніти чи турель Джессі. Коли вони прилетять на центр, можна використовувати гаджет, і противник з кристалами не зможе швидко піти (якщо, звичайно, сам не скористається трампліном).
  • За допомогою платформ, що підкидають, на центр можуть швидко потрапити бійці ближнього бою, так як пройти по вузькому коридору, що добре прострілюється, буде проблематично.
  • Якщо ви любите грати за бійця, який може відновити здоров'я союзникам, то на цю мапу не беріть Пем, тому що центр відкритий і сховати її турель буде нікуди.
  • На цю мапу можна брати стрільців, наприклад, Ріко або Брока. Але вам не варто збирати кристали – нехай це зробить союзник із великою кількістю здоров'я. Ваше завдання - прикривати тих, хто збирає каміння та не даватиме можливість ворогам підступити до них. Важливо: займіть позицію поряд з одним з трамплінів - так ви відріжете шлях ворогам, які хочуть швидко потрапити до шахти (у водоймища мало стін, тому у вас буде багато простору, щоб відстрілювати противників, які намагаються прорватися навпростець).

Цікаві факти[]

  • Раніше, ця мапа називалася Відбита луна і мала дизайн шахти.
  • Це одна з мап захоплення кристалів, яка була додана в бета-версії.
Advertisement