Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«Три мапи таро Тари наскрізь пронзають ворогів. Її супер — чорна дірка, яка затягує опинившся поблизу ворогів, завдаючи їм шкоди!»

Portrait tara

Тара (англ. Tara) — міфічна бійчиня класу «Пошкодження» (раніше«Руйнівнця», «Воячка»). Її можна отримати з будь-якого міфічного чи легендарного призу стар.

Загальне[]

Тара має нормальну швидкість, середнє здоров'я і низьку перезарядку. Атакуючи, Тара кидає три мапи таро, що пронизують її супротивників; вони завдають середній шкоди на ближній дистанції. Використовуючи Супер, вона чаклує, створюючи чорну діру, яка швидко стягує до центру ворогів, після чого вибухає, приголомшуючи супротивників і ламаючи перешкоди. Перший Гаджет Тари - здатність бачити абсолютно всіх ворожих бійців на мапі протягом чотирьох секунд, якщо вони в кущах/Супері Сенді/Супері Леона, причому цей ефект доступний і союзникам. Другий же випускає трьох клонів з маленьким запасом здоров'я, які слідують за найближчим противником і зникають через 6 секунд. Зоряна сила "Чорний портал" закликає на допомогу Тарі її клону зі світу тіней, який атакує ворогів, а Зоряна сила "Зцілююча тінь" закличе абсолютно такого ж клону, тільки зі зменшеною кількістю здоров'я, і замість того, щоб битися з ворогами, він буде лікувати найближчого союзного бійця, в тому числі саму Тару.

Attack icon
Напад
2
Health icon
Захист
2
Usibility icon
Зручність
5

Основні атаки[]

Атака: Три карти таро[]

«Недбале рух руки, і три мапи таро пронизують ворогів наскрізь. Ось це спритність!»

Тара одночасно викидає три мапи, здатні проходити крізь бійців. Атака має середній радіус дії, велику дальність і невеликий розкид. Одна мапа завдає мало шкоди, через що атака більш ефективна поблизу, адже в цьому випадку всі снаряди потрапляють у ворога.

Супер: Тяжіння[]

«Тара чаклунством створює гравітаційний колодязь. Потрапили в зону дії вороги стикаються один з одним, відчуваючи болісну біль.»

Тара кидає мапу, яка в кілька миттєвостей стає чорною дірою, що притягає ворогів на невеликій території. Через короткий час вона вибухне, завдавши помірний шкоди всім ворогам, які опинилися в діапазоні вибуху, при цьому оглушивши їх на деякий час.

Посилення[]

SP tara 01 Зоряна сила: Чорний портал[]

«Супер Тари відкриває просторовий портал, з якого з'являється готовий до бою з ворогами її тіньовий клон.»

Коли використовує Супер, з чорної діри з'являється Темний клон. Він має Health icon3000 здоров'я і завдає Attack icon800 шкоди в ближньому бою з високою швидкістю удару. Незважаючи на низький шкоди, клон може бути серйозною загрозою для ворожих бійців. Використовується ця Зоряна сила найчастіше на мапах, де багато кущів, адже Темний клон здатний бачити супротивників скрізь, як і ведмідь Ніти.

SP tara 02 Зоряна сила: Тінь, що зцілює[]

«Супер Тари відкриває просторовий портал, з якого з'являється тіньовий клон тари, що лікує її саму і її союзників.»

Ефект другої зоряної сили схожий на ефект першої, тільки в цьому випадку клон не атакує ворогів, а лікує союзників Тари або її саму на Health icon400 одиниць здоров'я в секунду. Якщо нікого немає поруч, клон буде бігти до найближчого союзника. Зверніть увагу, що тінь зцілює того товариша по команді, який найближче до неї, а не того, у кого найменше здоров'я. Також він, зрозуміло, не завдає ніякої шкоди і має менший запас здоров'я, ніж тіньовий клон, котрий атакує. Ця Зоряна сила дає вашій команді хорошу перевагу (якщо клон буде довго залишатися в живих).

GD tara 01 Гаджет: Кришталева куля[]

«Протягом 4 с. Тара і її союзники можуть бачити всіх ворогів, навіть якщо вони ховаються в кущах. Зарядів на матч: 3.»

Тара і її союзники отримують на 4 секунди можливість бачити абсолютно всіх супротивників, навіть якщо вони заховані в кущах або в Суперах Сенді, Леона. Якщо ворожа "'Тара"' використовує цей гаджет в цей момент, ви почуєте звук і поруч з вашим показником здоров'я з'явиться око.

GD tara 02 Гаджет: Потойбічна підтримка[]

«Біля Тари з'являються трійку слабких примар, які атакують її ворогів і зникають через 6 с. Зарядів на матч: 3.»

Навколо тари з'являються три темних клони (як від Зоряних сил), що мають по Health icon800 очок здоров'я кожен. Вони завдвють по Attack icon500 одиниць шкоди за удар. Через 6 секунд клони зникають. Здатність найбільш ефективна в Пограбуванні, адже клони, атакуючи втрьох, можуть відняти багато здоров'я у ворожого сейфа.

Поради використання[]

  • Кращі режими для Тари це: Гаряча зона, Захоплення кристалів, Парне зіткнення і Броулбол.
  • Її основна атака найбільш ефективна, коли противники стоять купчасто, адже вона завдає масової шкоди і дозволяє швидко накопичити Супер.
  • Намагайтеся затягнути якомога більше ворогів своїм Супером. Це дозволить завдати великої шкоди відразу декільком противникам і швидше накопичити на новий.
  • Супер Тари може бути дуже корисним у поєднанні з персонажами, які завдають шкоди по площі (наприклад Френк, Поко, Бібі, Сенді, Мортіс и т.д.).
  • Якщо вас переслідує ворог, спеціалізований в ближньому бою, буде розумно кинути Супер позаду нього, щоб відірватися від погоні.
  • Закиньте Супер позаду себе, якщо ви використовуєте зоряну силу «Зцілююча тінь». Таким чином тіньовий клон Тари має менше шансів бути вбитим і буде лікувати вас/ваших союзників.
  • Перший гаджет допоможе вам домінувати на кущистих мапах. Він корисний, якщо ви хочете зробити грамотну затяжку за допомогою Супера. Але пам'ятайте: за весь бій ви можете скористатися здатністю лише 3 рази, тобто бачити всіх ворогів тільки 12 секунд (сумарний час використання всіх трьох гаджетів).
  • Пам'ятайте: коли ви використовуєте перший Гаджети / гаджет, то противники знають про це (див.статтю ефекти, останній заголовок). Тому потрібно грамотно скористатися здатністю і або підібратися ближче, або відступити.

Скіни[]

Значки[]

Нейтрал Радість Смуток Гнів «GG» Оплески «Дякую» «Фух» Спеціальний
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
Аніміровані версії
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
Значки скінів
Скін Значок Спосіб отримання
Особливий
За купування скіна «Кочівниця Тара».

Репліки[]

Початок битви Коли лідирує Отримала шкоди Зробила вбивство Загинувши
Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement