Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
На даний момент цей контент відсутній в грі.

«Стрибки по калюжах (англ. Pudle Splash) - віддалена мапа спільноти для події Броулбол

Розміщення[]

Мапа вкрита невеликими озерами, що грають роль калюж. Мапа по сторонах покрита кущами, біля озер. Дизайн травяного полю.

Поради[]

  • Скупчення кущів ростуть у бік відкритих майданчиків, бійці середньої дальності можуть використовувати це, щоб наблизитися до ворогів. Товаришам за командою далекого бою слід попрямувати до протилежних, більш відкритих дільниць карти.
  • Деріл може перепливати кілька озер одночасно, використовуючи свій Супер, що є відмінним варіантом у складних ситуаціях.
  • Бажано, щоб у вашій команді був швидкий боєць, який зможе забивати гол, наприклад, Мортіс, Макс або Леон.
  • Це хороша мапа для Ріко, де його кулі можуть потрапити в майже будь-кого, тому що будуть відскакувати.
  • Ця мапа ідеальна для використання бійців із середнім радіусом атаки, бо тут не треба далеко стріляти через перешкоди, а будучи важкоатлетом, вас зможуть легко вбити.
  • На Тіке ви можете закласти багато мін на початку гри, а після голу тієї чи іншої команди ви можете кинути свій супер і він зачепить більшість учасників.
  • Оскільки у Гейла поблизу більший шанс влучення атакою у ворога, він буде корисний на початку.

Цікаві факти[]

Advertisement