Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
Map-maker

Створення мап (англ. Map Maker) - функція, додана в Brawl Stars 22.10.20. У редакторі мап можна створювати свої унікальні мапи для гри на них в Дружній грі.

На даний момент функція знаходиться в бета-версії і відкривається після досягнення 1000 трофеїв.

Принцип роботи[]

Редактор відкривається при натисканні на спеціальні кнопки, одна з яких знаходиться у виборі подій для дружньої гри, а інша при натисканні на «≡» в головному меню. Після створення Ви зможете пограти на них, але вони будуть доступні тільки в Дружній грі.

Назва мапи[]

Для початку ви вибираєте назву для своєї мапи. Ви не можете використовувати нецензурну лексику, занадто короткі і довгі назви.

Вибір ігрового режиму[]

Поки що підтримується тільки п'ять режимів: Броулбол, захоплення кристалів, одиночне зіткнення, нагорода за упіймання і Пограбування. Також для цих режимів можна використовувати різні оточення, але не всі (по дві-три на кожен режим). А саме:

Розміщення Об'єктів[]

У процесі редагування мапи важливо дотримуватися таких умов:

  1. Обов'язково повинні бути розміщені наступні об'єкти: точки появи гравців - 6 шт або 10 (якщо це зіткнення) , сейфи (якщо це пограбування) - 2 шт.
  2. Між об'єктами має бути достатньо вільного місця.
  3. Якщо був поставлений один з телепортів, то обов'язково потрібно розмістити другий телепорт цього ж кольору.
  4. Не можна створювати замкнуті простори, за винятком того, якщо в них розташований телепорт або трамплін.
  5. Не можна ставити сейф впритул до стінки(хоча на старих мапах пограбування таке зустрічалося).
  6. Якщо не дотримано хоча б одну умову, мапу не можна буде зберегти.

Статус мапи[]

У кожної мапи є свій статус, який говорить в якій позиції мапа. є всього три статусу:

Чернетка:[]

Мапу можна редагувати і перейменовувати, також видалити. Його можна відправити на голосування іншим гравцям, або вашим друзям, або сокланівцям, через що це переведе її на інший статус.

Відправлена мапа:[]

Тепер у мапи з'являється спосіб оцінювання. Щоб ваші друзі оцінили мапу, потрібно:

  1. Зробити дружню гру.
  2. Запросити друга або друзів.
  3. Запустити мапу в даному статусі.
  4. Після гри на мапі у одного (соклановца) з'явиться віконце, де йому доведеться вирішувати, чи згоден він на відправлення даної мапи

Примітка: Якщо ви вирішите редагувати мапу, то вона повернеться в статус "чернетка", а всі голоси обнуляться. Навіть у цьому статусі мапу все ще можна видалити. Максимальна кількість голосів-10. Відправляти мапи на оцінювання можуть лише повнолітні гравці.

Опублікована мапа:[]

Коли за вашу мапу проголосували друзі (сокланівці), вона буде потрапляти в нову подію - "конкурсні мапи" - де гравці з усього світу зможуть проголосувати за мапу, якщо їм вона попадеться в окремому слоті подій.

Мапа переможця:[]

Якщо ваша мапа сподобалося гравцям, то вона входить в іншу подію - "Мапа переможця" - де на 24 години з'являються найпопулярніші мапи, там же можна отримувати або втрачати трофеї.

З 27.01. у слоті переможця Мап більше не можна отримувати і втрачати трофеї.

Забракована мапа:[]

Якщо твоя мапа не змогла набрати 10 голосів в Дружній грі або не набрала потрібну кількість позитивних голосів в слоті "конкурсна мапа", то дана мапа отримає статус "Забраковано". Цю мапу можна тільки змінити, видалити або подивитися статус. І якщо ви спробуєте зіграти на забракованій мапі в Дружній грі, то вас не пустять в гру з написом "неприпустимий зміст мапи!".

Набір матеріалів та інструментів[]

Вам доступно кілька матеріалів: видалення вже розміщених об'єктів, блоки, паркани, ящики, бочки, кістки, кущі, вода, точки відродження, кубики посилення, об'єкти декорації, трампліни і телепорти.

Розташування ігрових об'єктів[]

На вашій мапі можна розмістити ігрові об'єкти такими способами:

Одиночне розміщення[]

З цією функцією ви не зможете віддзеркалити розташування ваших об'єктів з одного боку на іншу.

Відображення по горизонталі[]

Ви зможете віддзеркалити об'єкти з одного боку на іншу, але тільки по горизонталі.

Відображення по вертикалі[]

Ви зможете віддзеркалити об'єкти з одного боку на іншу, але тільки по вертикалі.

Відображення по діагоналі[]

Ви зможете віддзеркалити об'єкти з одного боку на іншу, але тільки по діагоналі.

Відображення в обидві сторони[]

Ви зможете віддзеркалити об'єкти з одного боку на іншу, але вже на всі боки.

Інші можливості[]

Також ви можете:

Зберегти Вашу мапу;

Перейменувати Вашу мапу;

Видалити Вашу мапу;

Переглянути статус мапи;

Змінити Вашу мапу:

  • Скасувати вчинену вами дію з розміщенням об'єктів;
  • Повернути скасоване вами дію;
  • Повторити вчинені вами дію;
  • Прибрати все з вашої мапи;
  • Додати сітку для зручного будівництва мапи.

Історія змін[]

  • 17/10/20:
    • Створення мап анонсовано в Brawl Talk.
  • 22/10/20:
    • Створення мап додано до гри.
  • 11/11/20:
  • 27/01/21:
    • Тепер у мапі зі статусом "Переможець дня" не можна отримати або втратити Трофеї.
    • З'явилася можливість натиснути кнопку Грати знову.
  • 07/04/21:
    • У Створення карт тепер доступні режими Облога, Гаряча зона та Парне Зіткнення.
    • Розташування кнопок в інтерфейсі Створення мап змінилося.
  • 26/04/21:
    • У Створеня мап тимчасово зникли слоти «Кандидати дня» та «Переможець дня». Згодом вони повернулися.
  • 12/06/21:
    • У Brawl Talk було анонсовано: 5 нових об'єктів: отруйні хмари, зцілювальні платформи, шипи, платформи уповільнення та платформи прискорення.
  • 16/06/21:
    • Тепер 5 нових об'єктів можна використовувати у Створення мап.
    • Були додані модифікатори та можливість використовувати їх.
  • 27/02/22:
    • У Brawl Talk анонсовано Створення мап Нокауту

Цікаві факти[]

  • За словами розробників, розробка створення мап почалася за 2 роки як він вийшов, тобто ще до релізу гри!
  • У Створення карт є багато нестиковок зі старими мапами:
    • На старих мапах пограбування сейфи могли стояти впритул до стінок, хоча зараз створення мап таке не допускає.
    • На деяких мапах, які раніше були в грі були відстані з якимись об'єктами в 1 клітку. Наприклад: Дріфт в Дюнах, спекотний лабіринт, стрибки по калюжах і т. д.
    • Раніше на багатьох мапах в Броуболе була присутня вода, але зараз розмістити її там у вас не вийде.
    • Але куди більш дивно, що прямо зараз в грі в Броуболе є мапа льох з Бочками, на якій є пружини, хоча ставити їх у створенні мап не можна!
  • Максимум доступних чернеток мап-5. Мапа, яка відправлена, вже не вважається чернеткою. Максимум доступних відправлених мап-1.
  • Якщо створити мапу Облоги, де є кущі, то якщо вибрати її в дружньому бою і натиснути кнопку "i", кущі будуть жовтими, а якщо зайти в бій або редагувати її, то вони будуть блакитними.
  • У створенні мап є всі модифікатори, окрім «Цілющих грибів», «Зіткнення+», «Хова» та модифікаторів Перехоплення.
  • Неповнолітні гравці не можуть викладати мапи.

Баги та помилки[]

  • Є баг, який дозволяє поставити у зіткненні більше 50 ящиків посилення.
    • Зробити його можна просто. Гравець ставить 50 ящиків посилення, натискає «Прибрати все», потім ставить ще раз 50 ящиків посилення (в іншому місці) натискає двічі «СКАЗАТИ» і потім двічі «ПОВЕРНУТИ», тоді на мапі буде 100 ящиків підсилення. Таким чином можна робити їх у ще більшій кількості.
  • У створенні мап є баг, в якому можна поставити 3 сейфа з пограбування.Його знайшов Ютуб-блогер Tem4ik.Незрозуміло,як це працює, але він розмістив три сейфа в відстані 2 клітини.
  • Можна зробити більше 5 чернеток одним способом: відправити одну мапу на голосування і потім у вас стане 4 чернетки пізніше Ви створюєте ще мапу. І якщо ваша мапа, яку Ви відправили на голосування, потрапила в статус "забракована" і Ви її зміните, то у вас буде 6/5 чернеток.
Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement