Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
На даний момент цей контент відсутній в грі.

«Спідвей (англ. Brawler Speedway) - мапа товариства для Випробування сміливців.»

Розміщення[]

На цій мапі багато швидкісних і повільних плиток, причому швидкісні плитки тут найбільш поширені, а повільні плитки знаходяться тільки навколо всіх швидкісних плиток. Зовні повільних плиток знаходяться скупчення шипів. Крім того, всюди розкидані стіни, вода і кущі. Ця мапа має горизонтальну симетрію.

Поради[]

  • Бійці та борчині ближнього бою, такі як Ель Прімо, Булл, Деріл, Роза, Шеллі, Джекі, Бібі, Едгар, Бонні в її зовнішності Бонні, Базз або Еш, рекомендуються на цій мапічерез велику кількість швидкісних плиток, що робить забіяк далекого бою неефективними при послідовному нанесенні ударів по ворогам. Бійці з близької відстані також часто швидше, ніж зазвичай, збільшуючи свою швидкість більше, ніж інші бійці.
  • Оскільки бійці з близької відстані неймовірно популярні на цій мапі, також настійно рекомендуються забіяки, які протистоять бійцям та борчиням з близької відстані або можуть легко скористатися ними на цій мапі, такі як Сту/Стю, Гріф, Тара, Спайк, Ворон, Гейл, Вольт, Колетт або Лола.

Історія[]

  • 23 липня, мапа "Спідвей" була включена в випробування сміливців, в якості мапи другого етапу.
Advertisement