Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«Обороняйте сейф від насідають на вас робобандитів. Для перемоги потрібно не дати ворогам знищити сейф до кінця відведеного часу.»
Vector Smart Object-2

Робогул (англ. Robo Rumble) - особлива подія в грі Brawl Stars, розраховане на трьох осіб.

Карти

Геймплей[]

Три гравці повинні захистити сейф від великої кількості робобандитів, що з'являються хвилями. Перша хвиля починається відразу ж. Кожна хвиля триває 12 секунд після початку попередньої. Робогул - це подія не рангове, тому трофеї не можуть бути зароблені або втрачені. Максимально можливий час виживання становить 2 хвилини. Якщо ви протримаєтеся до цього часу, то бій закінчиться.

Рівень

З кожним рівнем змінюється сила роботів на хвилях, а також можлива хвиля з робобосом. Перемагаючи до божевілля, гравець виконує особливий п'ятикратний квест (за кожну перемогу 100 жетонів). Після Божевілля є додаткові рівні (безумство II і так далі до божевілля XVI), на яких немає квестів.

Робот[]

  • Перший тип-робот ближнього бою, тобто Боксер. Завдає багато шкоди і має багато здоров'я, але має дальність атаки, яка трохи коротше дальності атаки Ель Прімо. Також повільно пересуватися.
  • Другий тип-робот-Стрілець, або Мушкетер. У нього дуже мало очок здоров'я, середня швидкість пересування і атаки, але при цьому він має дальність атаки, приблизно рівну дальності атаки Пайпер. Також має велику швидкість польоту снаряда.
  • Третій тип-міні-робот під назвою "Собака". Має середню кількість очок здоров'я, коротку дальність атаки, але при цьому дуже швидко пересувається і швидко атакує.
  • Четвертий тип-великий робот. У нього величезна кількість очок здоров'я і шкоди, він може атакувати в ближньому бою і стріляти ракетами, які також можуть ламати стіни. З'являється фіолетовим на хвилі 5 (на складному рівні складності).

Статистика роботів[]

Версія робота Робот ближнього бою

Здоров'я / Шкоди

Робот Стрілець

Здоров'я / Шкоди

Швидкий робот

Здоров'я / Шкоди

Великий робот

Здоров'я / Шкоди

Звичайний 5,100/300 2,000/750 Ні 45,000/1,600
Фіолетовий (Злий) 7,000/500 3,900/1,300 5,400/720 55,000/1,700
Червоний (Лютий) 12,300/700 5,600/1,890 6,900/920 65,000/1,800
Жовтий (Скажений) 18,000/799 7,000/2,100 10,080/1,120 75,000/1,900

Відповідні бійці[]

  • Джессі: Оскільки роботи часто групуються, Джессі може використовувати свою атаку, щоб вразити відразу кількох роботів, завдаючи хороших втрат. Вона також може використовувати свою турель, щоб ефективно боротися з будь-якими типами ботів; будуть корисні обидві Зоряні сили.
  • Пенні: Хоча вона і не найкорисніший боєць у Робогул, за допомогою її мортири гравці зможуть дізнатися, з якого боку рухаються роботи. Також її атака може зачепити кількох роботів.
  • Ніта: Її ведмедя краще використовувати як щит, ніж як самостійного бійця, оскільки він без підтримки не може впоратися навіть із роботами на перших хвилях. Але з гаджетом Ведмежі Лапи та Зоряної Сили Ведмідь шатун він може оглушити роботів, що дуже корисно, і завдати їм багато втрат.
  • Пем: У Пем дійсно дуже висока шкода, якщо весь металобрухт її гармати потрапляє в ціль. Вона також може використовувати свою турель зцілення, щоб підтримати товаришів за командою.
  • Ель Прімо и Деріл: У цих бійців багато очок здоров'я, і вони можуть завдавати багато втрат, знищуючи роботів дуже швидко. Також їх Супери можуть переривати ракетну атаку Великого робота, яка може знищувати стіни та завдавати багато втрат.
  • 8-БІТ: Має високу шкоду і купність снарядів, тим самим може швидко знищувати роботів. Супер підвищує втрату товаришів по команді.
  • Булл: Легко може впоратися з роботами за рахунок високої шкоди. Також має багато здоров'я.
  • Бо: За допомогою свого Супера може затримати Великого робота та перекривати проходи дрібним роботам. Гаджет допоможе союзникам із зарядкою Суперу.

Рада[]

  • Не відходьте далеко від сейфа і команди. Постарайтеся триматися ближче, щоб знищити якомога більше роботів і не померти.
  • Бійці, які можуть руйнувати стіни, наприклад, Шеллі або Брок, можуть бути незручними в цій події, так як це робить сейф більш відкритим, в наслідок чого роботи-стрілки зможуть легко дістати сейф з недосяжної для вас відстані. Якщо ви все-таки вирішили взяти такого бійця, постарайтеся правильно прицілитися Супером.
  • Набирайте команду з друзів.
  • Не варто йти в бій з рандомними союзниками, так як вам може попастися дуже "сильна" зв'язка типу Поко + Бібі + Беа (або ще гірше — Поко + Роза + Ніта).

Цікаві факти[]

  • Режим Робогул був зламаний 3 рази за всю історію гри.
  • Це єдина особлива подія, яка не являє собою битву з босом
  • У цьому режимі великий робот виглядає так само, як і боксер, тільки більше.
  • Раніше була фішка, що, граючи за Ель Прімо, можна було за допомогою Супера стрибнути в стіну, у якій немає проходу (сам Ель Прімо вийти звідти вже не міг). Майже всі роботи, що з'явилися на верхній половині мапи, йшли до нього і зупинялися (це відбувалося через те, що роботи йдуть до найближчої мети і не йшли, якщо мета недоступна). Таким чином можна було отримати максимальний час, пізніше розробники прибрали цю фішку.
    • Однак це не мало великого сенсу, оскільки максимальну винагороду Ви отримували за 6 хвилин і 15 секунд.
  • Було припущення, що після проходження божевілля XVI з'явиться текст " випробування: НУ ви даєте, хлопці!", як у бою з босом. Також, за аналогією з цим режимом, можливо, при натисканні на кнопку " ГОТОВО "буде вискакувати напис:" тобі вже вдалося захистити останній сейф."
  • Робот "Стрілець" дуже схожий на стару модель Ріко. Це пояснюється тим, що і є робот стрілок, просто, застарілої версії. Про це говорить його старий опис.
  • Після липневого оновлення зробили кнопку "Грати знову".
  • У цьому режимі у Сту, Супер заряджається за два попадання. Теж саме в штурм суперсіті.
Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement