Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars

Подарункова упаковка (англ. Gift Wrap) - це видалена мапа спільноти за подією Захоплення кристалів.

Розміщення[]

По центру розташований спавн кристалів, а з боків - точки відродження бійців. Мапа містить велику кількість стін по горизонталі. Сторони відкриті, більшу частину становлять вертикальні кущі. Поруч із кожною командою є L-подібні стіни та паркани, з невеликими отворами, які бійці можуть використовувати як захист. Новорічний дизайн.

Поради[]

  • Метачі можуть бути корисні на мапі через велику кількість перешкод.
  • Тяжковаги повинні залишатися ближче до центру, так як вертикальні кущі більше підходять для них.
  • Снайпери не повинні залишатися в центрі, їм слід триматися у стогін, де вони зможуть перешкодити бійцям, сховатися за огорожами.
  • Зруйнуйте стіни поруч із вами, якщо зможете. Такі важкоатлети, як Булл, можуть легко чекати вас сидячи в кущах за огорожами.

Цікаві факти[]

  • Ця мапа та інші мапи із Зимовим навколишнім середовищем були додані лише на зиму.
  • Одна з небагатьох мап, зроблених у Зимовому оточенні.
  • Це була єдина нова мапа в Зимовому оточенні, і в зимовому оновленні 2018-2019, а інші мапи наприклад "Рокова шахта" були просто змінені на Зимове оточення та назву.
Advertisement