Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«Захищай свій сейф, одночасно намагаючись зламати ворожий! Перемагає команда, зламала сейф ворога першої. Якщо час закінчиться, переможцем буде оголошена команда, завдала більше шкоди ворожому сейфу.»
Heist

Пограбування (англ. Heist) — подія 3 на 3, яке стає доступним з 800 трофеїв.

Загальна[]

У Пограбуванні є дві команди, кожна з яких складається з трьох гравців. На обох сторонах мапи є сейф з 45 000 здоров'я. Мета полягає в тому, щоб захистити свій сейф, намагаючись знищити сейф протилежної команди.

Якщо один з сейфів був знищений, перемога автоматично присуджується команді, яка знищила його. Якщо жоден сейф не буде знищений до закінчення таймера, він буде покладатися на здоров'я сейфа. Якщо у сейфа першої команди здоров'я нижче, ніж в іншої, то друга команда виграє. Якщо обидва сейфа знищаться в одну і ту ж секунду або після закінчення таймера у сейфів залишиться однакову кількість здоров'я у відсотках, то це нічия.

Сейф

Поради[]

  • Розподіліть вашу команду так, щоб охороняти сейф від ворогів, які крадуться через лазівки в вашої захисту і щоб інший боєць нападав.
  • Дух команди не повинен втрачатися, тому краще триматися разом і допомагати один одному для повноцінного знищення сейфа.
  • Багато бійців можуть знищувати перешкоди, такі як Булл або Ель Прімо. Використовуйте їх Супер з розумом і не знищуйте укриття вашого сейфа.
  • Користуйтеся тим, що у вас є команда
  • Якщо взяти Спайка з гаджетом, то в потрібний момент можна використовувати його, щоб зруйнувати сейф з трьох ударів.
  • В цьому режимі добре підходять бійці з класом Метальник.
  • Ні в якому разі не беріть в ці режимі Леона і Мортіс. Звичайно за один захід вони зможуть нанести тонну шкоди, але через низьку перезарядки вони не зможуть наносити багато шкоди далі, вони не зможуть захищати сейф і ніяких переваг своїй команді вони не дають.

Історія[]

  • 09/11/20: Додавання Пограбування в Створення мап були представлені в Brawl Talk.
  • 11/11/20: Пограбування було додано в Створення мап.
  • 25/08/21: Здоров'я сейфу в пограбуванні збільшено на 25%.
  • 28/09/21: Збільшено здоров'я з 56 000 до 58 000.

Галерея[]

Цікаві Факти[]

  • Раніше в Пограбуванні були Модифікатори, а саме Метеоритний дощ і Енергетичний напій.
  • У 2017 році сейф був один. Одна команда повинна була захищати сейф, а інша знищувати його. Якщо час досягає 0, що захищає команда перемагає, а якщо атакуюча команда знищує сейф, то вона перемагає.
  • Модель сейфа - стара модель маленького ящика.
  • Раніше існував баг, з яким можна було пересунути сейф супер Спраут. Таке ж було і в облозі.
  • Раніше було багато мап для пограбування, в центрі яких стояло TNT. Щоб пройти по центральному проходу мапи, його потрібно було зламати
  • Спочатку здоров'я сейфа було 30000. Зараз у нього 45000 здоров'я.
  • Раніше сейф міг стояти впритул до стінки. Зараз це неможливо.
  • Джин - самий використовуваний персонаж на високих трофеї в цьому режимі.
  • В ігровому середовищі Суперсіті, сейф має інший зовнішній вигляд.
  • Після першого сейфа (див, Галерея) модель сейфа поміняли, але якийсь час вони були просто світло-сірого кольору. Потім розробники надали цій же моделі сейфу забарвлення - червоне та синє. Цей колір допомагає розрізняти сейф своєї команди та ворожий.
Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement