Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«Бунтарка і гроза морів Пенні завжди готова до чергової пригоди і не зупиниться ні перед чим, відчувши здобич.»

Portrait penny

Пенні (англ.Penny) — надрідкісний боєць класу «Руйнівник» (раніше «Стрілець»). Її можна отримати з любого ящика.

Я найкраща!
― Пенні (репліка).

Загальне[]

Вона має нормальну швидкість пересування, велику дальність атаки і середній показник здоров'я. Її атака може вразити ворогів за первісною метою з подвійним і іноді навіть з потрійним утратою. Супер встановлює мортиру, що має середнє здоров'я, високий шкоди і низьку скорострільність.

Attack icon
Напад
3
Health icon
Захист
2
Usibility icon
Зручність
4

Основні атаки[]

Атака: Мушкетон[]

«Стріляє мішечком фальшивого золота. Зачепивши ворога, мішечок рветься і обсипає монетами тих, хто знаходиться позаду.»
Пенни Атака

Пенні стріляє з мушкета мішечком із золотом середнього розміру. Якщо він потрапить, то додатково розірветься на три згустки золотих монет позаду мети, пронизуючи супротивників і завдаючи такої ж шкоди, як від звичайної атаки кожним згустком. Це відмінна атака проти ворогів, які знаходяться занадто близько один до одного.

Супер: Старий пройдисвіт[]

«Пенні встановлює гармату, яка дістає ворогів на великій дистанції, навіть якщо вони в укритті.»
Пенни Ульта

Коли Пенні використовує свій Супер, вона встановлює гармату з великою втратою і дальністю. Якщо утримати кнопку Супера, то можна вибрати місце розміщення знаряддя в невеликому радіусі від Пені. Гармата нерухома, і стріляє гарматними ядрами навіть за стіни. Тим не менш, вона має досить повільну перезарядку, а гарматні ядра такі ж повільні і передбачувані.

Посилення[]

1563462303721 Зоряна сила: Прощальний залп[]

«При знищенні гармата Пенні дає залп з 4 бомб по ворогам, що знаходяться поблизу. Кожна бомба завдає 1680 очок шкоди.»

Коли гармата знищується або замінюється іншою гарматою, вона стріляє чотирма гарматними ядрами одночасно. Вони приземляються поблизу, кожне з яких завдає 1680 очок шкоди будь-якому ворогові, якого вона вражає (тобто мортира Пені може завдати ворогам 6720 одиниць шкоди). Тим самим, ядра самонаводяться.

1563462938618 Зоряна сила: Вогняні кулі[]

«Ядра з гармати Пенні підпалюють землю на 3 секунди. Вороги в зоні пожежі втрачають 400 очок здоров'я в секунду!»

На місці приземлення гарматного ядра залишається поле вогню, яке схоже на основну атаку Чарівника Барлі. Вогонь завдає 400 одиниць шкоди в секунду ворогам, які залишаються в зоні вогню.

Покет Детонатор Гаджет: Кишеньковий детонатор[]

«Пенні підриває свою мортиру, руйнуючи стіни і завдаючи 1500 од.шкоди ворогам, що знаходяться поблизу.»

Тепер за допомогою гаджета мортира Пенні більше не буде настільки беззахисною на ближній дистанції. При наближенні противника ви зможете залишити йому сувенір на пам'ять у вигляді потужного вибуху. Гаджет буде активуватися тільки, якщо ви поставили мортиру, при цьому сама Пенні повинна знаходитися не більше, ніж в 12 клітинах від гармати. Дуже підходить до 1 зоряної сили.

Гаджет: Капітанський компас[]

«Гармата стріляє туди, де знаходиться Пенні.»

Гаджет стане в нагоді в ситуації, коли у вас мало очок здоров'я, і вас переслідує противник. Краще використовувати з другою зоряною силою.

Скіни[]

Анімація[]

Попередні іконки[]

Попередній опис[]

«Пенні - це грабіжник-пірат, який стріляє в супротивників розривається мішком із золотими монетами.»

Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement