Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
Карти
«Бери участь в зіткненні на арені в парі з товаришем! Перемагає команда, що залишилася в живих.»

Duo Showdown

Парне зіткнення (англ. Duo Showdown) — Подія в грі Brawl Stars, яке стає доступним після отримання 30 трофеїв.

Загальне[]

Цей режим схожий на одиночне зіткнення за винятком того, що з вами бореться товариш по команді. Коли Підсилювач підбирає хтось із команди, він розподіляється між товаришами, що означає, що якщо ви отримуєте 1 Підсилювач, ваш партнер по команді також отримує 1 Підсилювач і навпаки.

Ваша мета полягає в тому, щоб прибрати їх усіх і стати останньою командою. Якщо ваш товариш по команді помре, у нього буде 15 секунд, поки він не відродиться знову. Занепалі товариші по команді не зберігають підсилювачі, які у них були до смерті, тому всі знову Відроджені товариші по команді починають без підсилювачів. Якщо і ви, і ваш партнер по команді були вбиті, то гра для вас закінчена.

Рада[]

  • Намагайтеся ділитися кубиками посилення, які знаходяться поруч, якщо ваш напарник загинув. Це підвищить міць щойно відродженого товариша.
  • Навіть якщо ви можете відродитися в цьому режимі гри, не забудьте залишитися зі своїм товаришем по команді. Не відмовляйтеся від них і не намагайтеся перемогти супротивників самостійно — так чи інакше, ви загинете досить швидко. Швидше за все, поділ може призвести до поразки вас обох.
  • Обов'язково координуйте своїх бійців, щоб отримати найкращі результати. Якщо у вас є боєць з високим рівнем шкоди, такий як Кольт або Брок, спробуйте збалансувати свою команду, вибравши важкоатлета з великою кількістю здоров'я, як Булл, або лікаря, як Поко і Пем (або, можливо, Джин із зоряною силою). Якщо у вас є боєць з високим збитком, а також боєць з низьким рівнем здоров'я, то ви можете легко отримати більш збалансовану команду.
  • Коли відроджуєтеся, у вас є кілька секунд несприйнятливості від шкоди, захищайте собою товариша, просуваючись разом в укриття, не забуваючи атакувати.
  • Граючи, завжди намагайтеся знайти краще поєднання бійців на всі мапи.

Тактика[]

  • Тактика «Приманка». Один бере бійця з маленькою кількістю здоров'я і невеликим утратою, або метальника. Інший бере бійця з великим здоров'ям і втратою, або Шеллі. Потім приманка (той хто взяв першого) встає поруч з кущем, де і буде ховатися «пастка» (важкоатлет або Шеллі) ворог підходить і починає дубасіть приманку. Приманка або обороняється, або просто стоїть, потім якраз і висовується «пастка»! Головна проблема в тому, що деякі можуть подумати, що це виглядає якось дивно, і піти в кущі з «пасткою». Оцінка стабільності: 63.8%.

Історія змін[]

Галерея[]

Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement