Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«Завдай більше втрат босу, ​​ніж решта гравців. Що більше шкоди ти завдаси, то вище буде твоє місце і тим більше трофеїв ти отримаєш за підсумками битви.»
Icon takedown

Панування (англ. Takedown) - режим, розрахований на 10 гравців.

Загальне[]

Це один із трьох режимів з роботом, де 10 гравців борються проти міцного робобоса. Головне завдання - завдати босу якомога більше втрат, ніж інші гравці, при цьому ви можете знищувати суперників, тим самим не давати їм знищувати робота, але пам'ятайте, що вас можуть вбити.

Мапи цього режиму ландшафту схожі на мапи Зіткнення. Навколо центру мапи на певних місцях кожні 10 секунд з'являються кубики посилення (новий кубик посилення не з'явиться, доки не заберуть старий). Не забувайте їх збирати, щоб наносити більше втрат Робобосу.

Boss Bot 2

Праворуч угорі буде вказано ваше місце.

Поради[]

  • Тактика збору великої кількості кубиків підсилення у першій частині матчу та знищення робота у другій є наперед програшною. Все ж таки краще відразу йти край робобосса і вигравати за кількістю нанесеної шкоди, ніж підійти до роботи в самому кінці, коли у нього мало здоров'я і врешті залишитися в програші.
  • Коли у робобосса з'являється щит, можна зібрати трохи кубиків підсилення, але краще не ризикувати і ходити неподалік робобосса.

Історія змін[]

  • 18/09/19:
    • Панування було додано до гри.
  • 23/10/19:
    • У Пануванні з'явилися модифікатори, крім того, тепер ваше місце вказується точно, а не приблизно.
  • 23/01/20:
    • Панування було видалено з гри на невизначений термін.
  • 12/04/21:
    • Панування обіцяли повернути в гру.
  • 08/05/21:
    • Панування було повернено в гру.
  • 10/05/21:
    • Панування видалили з гри.

Відповідні бійці[]

  • Шеллі, Булл, Деріл — дуже велика шкода поблизу, проте для «Панування» краще використовувати бійців далекого бою з великою шкодою.
  • Пайпер - велика шкода на дистанції - те, що потрібно для "Панування", стріляйте в робота здалеку.
  • Кольт - швидкі постріли безліччю куль на великій дистанції і хороша шкода, найкраще з зоряною силою Магнум. Також у широку мету (у нашому випадку РОБОБОС) Кольту простіше потрапити і завдати більше куль, а значить і більше втрат.
  • 8-БІТ — те саме, що і Кольт, але його шкода більша, також його запас здоров'я більший, ніж у Кольта, а його Супер буде корисний для завдання шкоди. Головне намагатися заздалегідь втекти для відновлення здоров'я, щоб не витрачати час на відродження та повернення до РОБОБОСУ.

Цікаві факти[]

  • Бос стріляв із тією самою частотою, як у режимі агресії у режимі Бій із босом, але водночас ходив зі звичайною швидкістю.
  • Робобос не вимовляв свої репліки, які використав у Бій з босом. У цьому режимі бос завжди був мовчазний.
  • Режим прибрали на невизначений термін через малу популярність серед гравців. Про це йшлося у Brawl Talk 18.01.20. Те саме сталося і з «Поодинокою Зіркою». В інтерв'ю Behind Brawl Stars було сказано, що вони прибрані не назавжди, а на якийсь час, хоча зараз з приводу повернення подій розробники не передають інформацію.
    • В описі оновлення для 6 сезону Brawl Pass було сказано, що цей режим разом з «Самотній зіркою» можуть повернути.
  • Гра закінчується, якщо гравці вбили Робобосса або пройде 8 хвилин.
  • Кубики підсилення перестають з'являтися після 4 хвилин.
    Банер Перехвата
  • На відміну від Зіткнення, у цьому режимі не можна було набрати більше 99 кубиків підсилення.
Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement