Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«Отримай гору над командою супротивника в серії нокаут-раундів до двох перемог! Увага: загиблі бійці вибувають із гри до кінця раунду. Через деякий час на полі бою почнуть проникати отруйні хмари, так що поспішай! Матч виграє команда, яка першою перемогла в 2 раундах.»

зліва

Нокаут (англ. Knockout) - режим 3 на 3, спочатку доданий на час 6 сезону "Банда Золотої Руки", а надалі став одним з постійних. Ця подія стає доступною при досягненні 800 трофеїв на шляху до слави. Знаходиться у слоті "Командні події 2".

Ігровий процес[]

Режим є дуель, що складається з декількох раундів. Якщо гравець помре, він не зможе відродитися до кінця раунду. Таким чином, потрібно вбити всю ворожу команду для швидкого кінця раунду. Мета – перемогти 2 раунди.

Раніше: Якщо за 1 хвилину жодна команда не загинула, то раунд перемагає та команда, яка більше вижила. Якщо рахунок рівний, то перемогу отримує команда, яка завдала більше втрат. Але якщо вже й утрата однакова у команд, то може статися нічия.

Зараз: На арені з'являються отруйні хмари (як у зіткненні), які поступово наближаються до центру. Таймер був вилучений.

Відповідні бійці[]

  • Ворон: Він може отруїти ворога і уповільнити його гаджетом "Токсин, що уповільнює", тим самим добити його.
  • Тік: Він може атакувати здалеку, що корисно на відкритих мапах, а також він атакує через стіни, що робить його корисним на мапах з великою кількістю стін теж. Його гаджет «Остання ура» може врятувати вас, якщо на вас напав важкоатлет, головне встигнути швидко зреагувати.
  • Байрон: Він може лікувати своїх напарників, не даючи їм померти, а якщо у нього мало здоров'я, він може вилікуватися своїм гаджетом/супером.
  • Поко: Є альтернативою Байрону. Він може лікувати своїх союзників атакою із зоряною силою "Да-Капо!", Супером або гаджетом. Буде корисний з Розою, Джессі, та іншими важкоатлетами.
  • Спраут: Є альтернативою Тіку. Замість гаджета "Останнє ура" він може поставити стіну, відгородивши себе від ворогів. Таким чином він може завдати більше і отримати менше шкоди.
  • Френк: У нього дуже багато здоров'я та шкоди. Зоряна сила "Губка" буде дуже гарною, тому що здоров'я - головне в цьому режимі.

Історія змін[]

  • 03/04/21
    • Режим Нокаут анонсовано у Brawl Talk.
  • 07/04/21
    • Режим Нокаут було додано до гри.
  • 12/04/21
    • Квест Нокаута було додано до гри.
  • 12/06/21
    • У Brawl Talk сказано, що Нокаут стане постійним режимом, а також у ньому відбудуться невеликі зміни.
  • 16/06/21
    • Нокаут став незмінним режимом. З'явилися отруйні хмари, які поступово наближаються до центру, а таймер був вилучений. Також був вилучений банер із Шеллі та Броком.

Цікаві факти[]

  • Своєю механікою Нокаут нагадує режим Нагорода за упіймання.
  • Нокаут - це другий режим, який спочатку був тимчасовим, а надалі став постійним. Першим є Гаряча зона.
  • Коли Нокаут був тимчасовим, він відкривався на 500 трофеях. Але на шляху слави його не було, тому що на 500 Трофеї трофеях знаходиться Джессі.
  • Нокаут - це другий режим, що має отруйний газ (перший - Зіткнення, третій - Дуелі).
  • Також це другий режим, у якому неможливо відродитися (перший - Одиночне зіткнення).

Галерея[]

Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement