Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«Некеровані персонажі - це персонажі, якими керує штучний інтелект (прикладом може бути Скраппі Джессі). Тут буде інформація про цих персонажів.»

Іконка РоботаРоботи[]

З'являються в подіях: Облога, Робогул, Бій з босом, Панування (коли був доступний); а також у режимах з модифікатором «Злий робот» та у локації «Вхід у Парк Старр» (тренувальна печера). Усі роботи, крім Облогового робота синьої команди та роботів у тренувальній печері (крім стрільця) є ворожими сутностями, а їхні атаки завжди спрямовані на найближчу мету.

Boss Bot 2

Типи роботів[]

Boss Fight

Робобос - це гігантський робот з шипами, одним оком і насупленою бровою. Має колосальну кількість здоров'я та шкоду. Найсильніший робот. Абсолютно нешкідливий у локації «Вхід у Парк Старр».

Цікаві факти про Робобоса:

Іконка Робота

Робот-боксер є роботом з великим тулубом, що нагадує тулуб Робобоса і має боксерські рукавички. Є Облоговим роботом в Облозі та Злим роботом у подіях із модифікатором «Злий робот». Він не надає особливої небезпеки в Робогул та Бої з босом, на відміну від інших подіях. Абсолютно нешкідливий у локації «Вхід у Парк Старр».

Цікаві факти про Робота-боксера:

Advertisement