Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«Збирай зірки для команди, перемагаючи учасників ворожої. З кожною перемогою нагорода за твою голову буде збільшуватися на одну зірку, поки не досягне семи. Не дай ворогові відібрати їх! Після закінчення часу перемагає команда з найбільшою кількістю зірок.»
Bounty

Нагорода за упіймання (англ. Bounty) - подія 3 на 3, яка стає доступною при досягненні 800 трофеїв.

Загальне[]

У цьому режимі є дві команди, кожна з яких складається з трьох гравців. Мета режиму-набрати якомога більше зірок до кінця матчу. Зірки заробляються при вбивстві противника. Кожен гравець починає з нагороди в 2 зірки, яка відображається над головою бійця. Коли боєць убитий, його нагорода додається до рахунку бійця, який вбив його, і нагорода за голову бійця збільшується на одну зірку. Максимум-сім. Коли боєць вмирає, його нагорода скидається до 2 зірок. При підборі центральної синьої зірки, у учасника, який її підібрав, буде відображатися як окрема зірка. У разі нічиї перемагає команда, яка має синю зірку (якщо підібрана).

Відповідні бійці[]

  • Емз: вона може з трьох пострілів знищити всіх ворогів. Якщо таке не вийшло, і на Емз напав важкоатлет (або інші вороги, які сильні поблизу більше, ніж Емз — наприклад, Брок, Бо або 8-БІТ), а у вас заряджений Супер, то негайно активуйте його і знищуйте ворога. Гаджет на Емз вам сильно допоможе, якщо ворог виявився занадто близько до вас.
  • Брок: потужна атака Брока на великі відстані дозволяє йому швидко перемагати багатьох інших бійців, часто не потрапляючи під вогонь, поки він залишається за союзними бійцями і добре використовує стіни через свого відносно низького здоров'я.
  • Пайпер: вона може завдати багато шкоди на великій відстані, її кулі летять набагато швидше, ніж у Брока, і вона може використовувати свій Супер, щоб вибратися з-під вогню ворожих бійців, які наблизилися занадто близько, залишаючись в безпеці.
  • Динамайк: володіючи здатністю атакувати за стінами, Динамайк має більшу перевагу у виживаності, ніж більшість бійців. Він може завдати значної шкоди, якщо обидва динаміти потраплять у ціль, і його Супер може також викликати багато неприємностей ворогам, оскільки він може миттєво перемогти бійців з низьким здоров'ям.
  • Бо: мало того, що він може використовувати свою зоряну силу, щоб збільшити бачення всіх союзників, Бо може також використовувати свій Супер, щоб контролювати величезну область. Або дозволяти своїм мінам завдавати дійсно великої шкоди, або змушуючи ворогів відійти, виставляючи їх між ворогами і його союзникам.
  • Ріко: його постріли можуть відскакувати, що дає йому перевагу «перевірки» кущів. Він також може відображати свої постріли, щоб завдати шкоди ворогам, що ховаються за стінами. Коли він заряджає свій Супер, він може підкрастися до ворогів, щоб використовувати його, завдаючи їм дуже великої шкоди.
  • Пенні: вона може використовувати свій Супер, щоб змусити ворогів відступити, виставляючи мортиру за перешкоди. Крім того, якщо вороги збираються в купу, вона може легко перемогти ворожих бійців, оскільки її монети завдають дуже великої шкоди у вигляді розривної атаки.
  • Тік: завдає досить великої шкоди і може захищати зірку в центрі, щоб її не забрали вороги. Також йому досить таки допомагає його Супер-якщо на вас біжить який-небудь важкоатлет, можна поставити перед ним свій Супер і вбити ворога. Особливо хороший на мапі" Павутина", так як він може за допомогою свого Супера знайти ворогів в кущах.
  • Поко може дуже підійти в мапах "Земля на горизонті" і "Прихована загроза", причому не тільки в якості підтримки, але і як основний атакуючий, через широкий радіус і суцільної шкоди своєї атаки, і Супера, що зводить всі спроби заволодіти вашими зірками нанівець.
  • Нані: завдає досить великої шкоди. Якщо збереться супер, можна запустити Піпа, яким потрібно з кущів направити на бійця на далекій відстані. Його вибух може вбити бійця, у якого мало здоров'я.
  • Мортіс: багато гравців беруть сюди маложиттєвих бійців (наприклад Пайпер), а Мортіс з ними легко справляється.

Рада[]

  • Середня зірка, яка з'являється на початку гри, не збільшує нагороду за вашу голову, але додає одне очко вашій команді, тому вона корисна при початку гри.
  • І все-таки, не рекомендується гнатися за цією центральною зіркою будь-що. Висока ймовірність того, що вас вб'ють противники, і отримають за вашу голову дві зірки.
  • У цій події ви намагаєтеся отримати якомога більше вбивств, але часті смерті можуть серйозно пошкодити шансу вашої команди на перемогу, тому зосередьтеся на тому, щоб наносити якомога більше шкоди, залишаючись в живих. Відступайте коли ваше здоров'я стає низьким, щоб відновити його і залишитися в живих.
  • Якщо ваш боєць може завдати шкоди по області, скористайтеся цим, коли ворожі бійці згрупуються.
  • Якщо ви отримаєте велику нагороду, не будьте безрозсудними. Ризик для себе може дозволити іншій команді перемогти вас і швидко взяти верх. Якщо ваша команда програє, то переслідування противника найбільшою ціною може привести до перемоги.
  • Пам'ятайте, що в цьому режимі, як і в інших, аж ніяк не можна "розслаблятися" в кінці бою, коли перемога, здавалося б, так близька! Адже вашим противникам не хочеться програти, тому вони використовують будь-які методи, щоб повернути ситуацію в інший бік. Кращим варіантом буде для вас трохи відступити від центру мапи, але йти до точок відродження не радиться, тільки якщо ви не зможете організувати потужну оборону.
  • Хорошими бійцями в цьому режимі будуть бійці далекого бою, такі, як Пайпер.
  • Якщо у вас багато зірок, то намагайтеся грати акуратніше, сильно не висовуючись, але при цьому допомагаючи союзникам і тримаючи позиції в цілому.
  • Ретельно вибирайте Зоряні сили для певних мап.
  • Навряд чи центральна зірка може вирішити бій. Краще намагайтеся знищити супротивників на мапі. Центральна зірка допоможе в найрідкісніших випадках.
  • Якщо у противників на трохи зірок більше, постарайтеся перехопити у них центральну зірку, і спільно перемагати супротивників по 1 ворогові, в результаті центральна зірка може допомогти, або ж ви переможете.

Історія змін[]

  • 04/09/17:
    • Тепер Початкова нагорода за голову гравця - 2 зірки, а не одна.
    • Центральна зірка більше не підвищує нагороду гравця.
  • 18/12/17:
    • У гравця, який втратив багато зірок, тепер менше шанс отримати звання"зірковий гравець".
  • 05/12/18:
    • Мапи режиму нагорода за упіймання тепер на 4 клітини ширше.
  • 29/01/19:
    • Час тривалості бою зменшено з 2:30 до 2:00.
  • 18/09/19:
    • Колір зірки на обкладинці режиму змінений з блакитного на жовтий.
  • 15/12/20:
    • Центральна жовта зірка замінена на блакитну, щоб зменшити кількість нічий.

Цікаві факти[]

  • До 18 вересня 2019 року зірка на обкладинці режиму була блакитного кольору, а не жовтого. Найцікавіше, що в той момент в бою не було синьої зірки, а зараз вона дійсно є, але на іконці зірка жовта.
  • Цей режим цікавий тим, що в ньому є предмети (зірки), але щоб їх забрати, не треба підходити до них близько, як до кристалів в режимі захват кристалів або підсилювачів в зіткненні.
  • Раніше зірка була жовта і був шанс на нічию, але з появою синьої зірки в центрі цей шанс зменшили до мінімуму, так як для нічиї потрібно не брати зірку в центрі до кінця матчу, а також мати їх однакову кількість зірок у двох команд.

Назви у сленгу[]

  • Баунті - (з англ. Bounty).
Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement