Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
Навчання

Навчання - це найперша локація, яка зустрічає нас ще до створення облікового запису. Дана локація навчає пересування, використання атаки і Суперу. У ній нас зустрічає найперший боєць гри Шеллі.

Розміщення[]

Для початку цієї локації необхідно зібрати кубики посилення. Після збирання всіх кубиків з'являється 4 робота-боксери, розставлені в одну лінію, яких треба знищити. Ці роботи не можуть рухатися та атакувати. Після їх знищення з'являється ще 4 робота-боксери, розставлені в хаотичному порядку, яких так само треба знищити. Вони також стоять на місці і не можуть атакувати. Після їх знищення за стіною з'являється міні-робобос, якого треба знищити Супером. Після цього навчання завершується. Кількість кубиків посилення в локації – 7, кількість роботів у локації – 9. Дизайн входу до Парку Старр.

Versus Пробная битва[]

У пробній битві вас відправляють на подію "Одиночний Зіткнення" на пробний бій з ботами. Ви граєте за початкового бійця Шеллі. Бій проходить на спеціальній мапі "Тренувальний острів". Після перемоги вас відправляють у головне меню.

Попередня версія =[]

До весни 2022 року навчання було з кристалами з події Захоплення кристалів. Подією пробної битви було "Захоплення кристалів". У ньому союзники-боти грали за Кольта та Динамайка, зв'язка бійців у ворогів така сама. Бій відбувається на мапі, яка доступна в день битви всім гравцям. Якщо бій програний, то тренувальний бій проходив наново.

Цікаві факти[]

  • Дана локація - єдина, на якій є динаміт (який використовується для знищення міні-робобосу).
    Динаміти
  • Після перебування в даній локації 13 хвилин 14 секунд ви автоматично завершуєте навчання (аналогічно локації "Тренувальна печера" і режимам "Роборубка", "Розгром Суперсіті" та "Бій з босом", а також "Зіткненню").
  • У цій локації роботи мають найменшу кількість здоров'я з усіх локацій (у роботів-боксерів 700, у міні-робобос 4000).
  • Ця локація — єдина, де можна грати лише одним бійцем — Шеллі.
    • Але за допомогою якогось бага можна було грати Гріффом та Леоном.
  • У даній локації іконка Шеллі — це її попередня іконка.
  • Дана локація - одна з двох, де може бути тільки один гравець (друга - Тренувальна печера Третя - Дружній бій).
  • У цій локації радіус і дальність Супера Шеллі набагато більші, ніж насправді (у грі).
  • Це перша локація, де ростуть мухомори (друга — мапа "Підрив").
    • Мухомори
      Але через зміну середовища там стоять горщики з деревами.
  • Якщо спробувати використовувати Супер не у бік міні-боса, з'явиться повідомлення "Наведи Супер на ворога!".
  • У навчанні не можна використовувати значки.
  • У цій локації є баг, де можна лише відкинути міні-боса, а чи не вбити його.
    • Також існує ще один баг. Коли ви накопичуєте Супер, ви можете підійти до стіни біля динамітів і дуже швидко цілитися до неї цією атакою. Так ви зможете, не вбивши робота, закінчити навчання.
  • Раніше локація виглядала інакше, і замість роботів були Булл та Динамайк.
Коллаж

  • У 3 сезоні Brawl Pass цієї локації змінили дизайн з Кришталевої шахти на вхід у Парк Старр.
Локації навчання

  • Якщо ви програєте битву в пробному бою, то доведеться проходити тренувальний бій заново.
  • У пробній битві шкода ворожих бійців у 6 разів менша, ніж насправді.
  • До появи міні-боса у гравця немає кнопки Супера.
Нема Супера

  • Другу четвірку роботів-боксерів можна знищити лише автоатакою, а першу – лише наведенням.
  • Самий Найшвидший спідран (швидкісне проходження) навчання - 39.6 секунд. Цей рекорд був поставлений бразильським гравцем улітку 2020 року.
  • Ця локація - єдина, де працюють Модифікації гри.
Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement