Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars

Монети[]

Монети — це ігрова валюта, яку можна отримати в ящиках для бійок, дорозі трофеїв, рівнях Brawl Pass, магазині (за дорогоцінні каменів), а іноді й безкоштовно в розділі «Щоденні пропозиції». Монети використовуються або для покупки щоденних пропозицій у магазині, або для оновлення бійців. Іноді їх також можна використовувати, щоб купити гаджети, зіркові сили, а також скіни справжнього срібла та справжнього золота для певних бійців у магазині.

Щоденні пропозиції[]

За монети можна придбати очки сили для ваших бійців у щоденних пропозиціях магазину. Коефіцієнт конвертації для покупки очків сили становить 2 монети за одне очко. Гаджети та зіркові сили також можна купити в магазині, якщо у гравця є бешкетник 7 і 9 рівня відповідно. Аналогічно, гаджети та зіркові сили коштують 1000 і 2000 монет відповідно.

Оновлення Brawler[]

Основне використання Монет - оновити бравлерів. Як тільки у вас буде достатньо очків сили, ви зможете витрачати монети, щоб перейти на наступний рівень, аж до 11 рівня.

Таблиця вартості оновлення бійця
Рівень Монети Очки сили
Рівень 1 Початковий Початковий
Рівень 2 20Coin 20
Рівень 3 35Coin 30
Рівень 4 75Coin 50
Рівень 5 140Coin 80
Рівень 6 290Coin 130
Рівень 7 480Coin 210
Рівень 8 800Coin 340
Рівень 9 1250Coin 550
Рівень 10 1875Coin 890
Рівень 11 2800Coin 1440
Загально: 7765Coin 3740

Щоб повністю оновити будь-якого персонажа, потрібно всього 3740 очків сили та 7765 монет. А щоб оновити усіх персонажів, потрібно приблизно 442 605 монет та 213 180 очків сили...

Ціни[]

Монети можна купити в магазині з дорогоцінними каменями (гемами). Купівля більших пачок монет дає кращу цінність за дорогоцінний камінь.

Ціни монет в кристалах
Кількість монет Їхня вартість
150 Coin 20 Gem
400 Coin 50 Gem
1200 Coin 140 Gem
2600 Coin 280 Gem

Порада: сам розробник Дені сказав, що монети невигідно так купляти. Економніше буде їх отримати в скринях, або на дорозі Brawl Pass

Золоті та срібні скіни[]

Золоті та срібні скіни (англ.: True Skins) — це ексклюзивні скіни, доступні для покупки за монети. Вони бувають двох різновидів: золотий скін (англ.: True Gold) і срібний скін (англ.: True Silver), причому останню потрібно було придбати заздалегідь, щоб купити перший варіант. Ці скіни періодично з’являються в розділі скінів Магазину, коли бравлери, для яких вони призначені, досягають принаймні 9 рівня потужності. Наразі всі скіни справжнього срібла коштують 10 000 монет, а всі скіни справжнього золота – 25 000 монет.

Чому "True Siliver"? В англійській версії ігри Позолочений Барлі названий "Golden Barley", і тому, напевно, розробники назвали їх по-справжьому золотими.

Подія "Монетний душ" (рос.: Монетный дождь)[]

Раз на місяць або в певних випадках проводиться подія Монетний дощ (англ.: Coin Shower). Під час події за кожен зароблений жетон надається монета. До бонусу за монети застосовується подвійник токенів, що дає чистий прибуток у x2 монетах. Подія не стосується нагород за квест.

Advertisement