Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«Герой мимоволі, який часто опиняється в непотрібному місці в непотрібний час. Закоханий у своє відображення в дзеркалі і просто випромінює впевненість.»

Colt Portrait

Кольт (англ. Сolt) - звичайний боєць класу "Руйнівник" (раніше "Стрілець"). Його можна отримати при досягненні 60Trophy на шляху до слави.

Це так легко!
― Кольт (репліка).

Загальне[]

Кольт має нормальну швидкість пересування, середньо-низький запас здоров'я, досить високу шкоду і велику дальність основної атаки. Його Супер - це черга з 12-ти куль, яка ламає перешкоди, завдає високої шкоди і прошиває ворогів наскрізь. Гаджет «Пристрій для перезаряджання» миттєво заряджає Кольту два осередки основної атаки. Гаджет «Срібна куля» змінює наступну його основну атаку: тепер це одна потужна куля, що ламає перешкоди, що прошиває ворогів наскрізь і завдає шкоди як від 2 куль основної атаки. Зоряна сила «Модні чоботи» підвищує швидкість пересування Кольта на 13%, а Зоряна сила «Магнум» збільшує дальність та швидкість його атаки на 11%.

Attack icon
Напад
5
Health icon
Захист
2
Usibility icon
Зручність
2

Основні атаки[]

Атака: Повна обійма[]

«Кольт робить шість пострілів великої дальності з револьверів.»

Кольт стріляє із двох своїх револьверів обоймою із шести куль. Велика дальність зброї Кольта дозволяє стріляти супротивникам на відстані. Кожна куля завдає невеликої шкоди, але ціла обойма може виявитися смертельною для бійців з низькою кількістю здоров'я, наприклад Байрон і Тік. Варто відзначити, що велика кількість куль і їхня висока швидкість польоту, робить Кольта складним для прицілювання та попадання по ворогах бійцем.

Супер: Шторм із куль[]

«Кулі з револьверів Кольта покривають величезну відстань і знищують укриття.»

Кольт стріляє потужним залпом з 12 куль. Ці кулі більше звичайних за розміром, мають досить велику дальність, також вони здатні знищувати укриття і летять удвічі швидше за звичайні, при цьому прошиваючи ворогів наскрізь.

Посилення[]

Slick Boots Зоряна сила: Модні черевики[]

«Кольт рухається на 13% швидше, ніж звичайно.»

Швидкість пересування Кольта збільшується на 104 точки (13% від його звичайної швидкості), тобто з 720 зростає до 824. Це дозволяє йому тікати від найшвидших бійців і наздоганяти бійців, які пересуваються повільніше. Найбільш корисним є у закритих мапах.

Magnum Special Зоряна сила: Магнум[]

«Дальність та швидкість пострілів Кольта збільшуються на 11%.»

Дальність пострілів Кольта збільшується на 1 клітинку, що робить його дальність майже такою самою, як у Пайпер та Белль. Швидкість польоту його куль також зростає. Саме тому ця Зоряна сила є найбільш привабливою у гравців.

Colt gd1 Гаджет: Прилад для перезаряджання[]

«Кольт миттєво перезаряджає револьвери двома кулями. Заряди на матч: 3.»

Гравець може активувати Гаджет, якщо у нього шкала атаки не повністю заряджена. Гаджет може відновити максимум два заряди, а мінімум один. Корисно у битвах 1 на 1, де швидка перезарядка – велика перевага.

Colt gd2 Гаджет: Срібна куля[]

«Наступна атака Кольта — потужний постріл, який завдає стільки ж шкоди, скільки 2 звичайні кулі, і прошиває наскрізь ворогів і перешкоди. Заряди на матч: 3.»

Гаджет буде корисним, якщо потрібно швидше просунутися до якоїсь місцевості або добити ворога, який ховається за стіною або союзником.

Поради використання[]

Загальні поради[]

  • Намагайтеся триматися на відстані. Кольт спеціалізується у боях великих дистанціях і може з легкістю долати багатьох бійців класу «Танк».
  • Кольт швидко перезаряджається. Це може дати вам перевагу перед бійцями, у яких час перезарядки відносно більший (Брок, Пайпер).
  • У битвах 1 на 1 та в інших випадках корисна наступна тактика: коли у вас заряджений Супер, а ворог, знаючи, що ви спробуєте його цим вбити, постійно ходить з місця на місце, можна вистрілити звичайною атакою в один бік, потім миттєво використовувати Супер в інший бік, в який, швидше за все, піде ворог з метою ухилитися від першої атаки, і ви зможете здобути над ним перемогу (у відкритих місцевостях). Це виходить не відразу, потрібна деяка практика.
  • Хоч Кольт — боєць далекого бою, проти Пайпер йому буде зручніше стріляти поблизу, так як Пайпер не зможе завдати йому великої шкоди. Також через здатність Ріко відстрілюватися за допомогою стін і перешкод, не контактуючи з ворогом безпосередньо, за "Кольта" його буде легше вбивати з ближньої або середньої дистанції
  • Гаджет «Пристрій для перезарядки» буде особливо ефективний на ближній та середній дистанції, якщо вам потрібно швидко добити противника. Через те, що атака не встигає перезарядитись, то найчастіше ваш персонаж може загинути при битві поблизу, але з гаджетом вам це буде практично не страшно.
  • Кольт здатний знищувати великі скупчення гравців одночасно - весь секрет полягає в тому, щоб цілитися його Супером як мінімум у двох ворогів - так його Супер відновиться миттєво і з'явиться можливість стріляти так до самого упору, поки вороги не будуть повалені .

Для конкретних режимів[]

  • За допомогою першого гаджета Кольт поодинці може знести більше 2/3 здоров'я сейфа в Пограбування (якщо йому, звичайно, ніхто не заважатиме). Тому постарайтеся протриматися біля сейфу команди супротивників якнайдовше. Але в той же час не підпускайте ворожого "Кольта" до свого сейфа, інакше ви швидко попрощаєтеся з останнім.

Комбінація здібностей[]

  1. Slick Boots + Colt gd1: Дуже корисно в Пограбуванні, адже можна завдавати величезної шкоди сейфа, а зі швидкістю ще й можна буде добре ухилятися від ворожих атак і швидко пробратися назад до сейфа при смерті.
  2. Magnum Special + Colt gd1: Також корисно в Пограбуванні, тільки можна буде ще й відійти на безпечну відстань від сейфа, і при цьому все одно завдавати йому шкоди.
  3. Magnum Special + Colt gd2: За допомогою Зоряної сили, куля буде летіти далі та швидше. Це не тільки допоможе зламати більше стін, але й дасть недосвідченим у влучності гравцям більше шансів потрапити у ворога зблизька.
  4. Спорядження УронСила1: Враховуючи його маленький запас здоров'я, з цим Спорядженням він часто отримуватиме посилення втрат.

Статистика перемог[]

  1. Пограбування - 51,6%;
  2. Облога - 46,3%;
  3. Одиночне зіткнення - 45,3%;
  4. Захоплення кристалів - 45,3%;
  5. Броулбол - 44,4%;
  6. Нагорода за упіймання - 42,7%;
  7. Гаряча зона - 41,7%;
  8. Парне зіткнення - 37,4%.

Скіни[]

Значки[]

Нейтрал Радість Смуток Гнів «GG» Оплески «Дякую» «Фух» Спеціальний
Кольт Pin-Neutral
Безкоштовний
Кольт Pin-Happy
Звичайний
Кольт Pin-Sad
Звичайний
Кольт Pin-Angry
Звичайний
Кольт Pin-GG
Рідкісний
Кольт Pin-Clap
Рідкісний
Кольт Pin-Thanks
Епічний
Кольт Pin-Phew
Епічний
Кольт Pin-Special
Особливий
Аніміровані версії
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
Значки скінів
Скін Значок Спосіб отримання
Colt Skin-Sharktooth
АкулаКольтПин
Особливий
Із набору значків "Морські глубини" за зібраний комплект скінів.

Спреї бійця та скінів[]

Спрей бійця
Спрей Спосіб отримання
Spray colt%4x
Звичайний
Покупка у магазині за 19Gem

Іконки профілю[]

Репліки[]

Початок Битви Коли лідирує Отримав шкоду Зробив Вбивство Загинув Використовує Супер

Цікаві факти[]

Особисті дані[]

  • Кольт складається в одній банді разом з Шеллі і Спайкомбанді Дикого Запада.
  • Кольт є шерифом (або, принаймні, був ним до початку подій гри), які зазвичай зустрічаються на території США та Англії. Але в силу свого акценту, він швидше за все, американського походження.
  • Кольта у грі назвали на честь капітана Кольта: ця людина перший створив «Револьвер Кольт», який він і використовує сам. Також цю зброю носить і сам Кольт (про що і говорить його ім'я).
  • Gunslinger — це його кодове ім'я в грі.
  • Незважаючи на те, що Шеллі — початковий боєць, Кольт є основним персонажем гри і офіційних анімацій від Supercell (наприклад, варвар з Clash of Clans і король з Clash Royale). Також, колишній гейм-дизайнер гри, Пол, назвав Кольта - "своїм найпершим творінням".
  • Його рекламу пластівців можна побачити на нових картах: «Аркада» і «Стадіон», а також його ім'я написано на одному з ігрових автоматів. Сту також рекламує їх.
  • В одному із інтерв'ю Пола, гейм-дизайнера гри, де він говорить про співпрацю з Line Friends, на задньому плані можна помітити слайд шоу з офіційних замальовок персонажів гри. Серед них є картинка, на якій зображені майже цілуються Кольт і Пайпер, а також Шеллі, що стоїть біля отвору дверей з піднятим зброєю.
  • В одному із офіціальних постів є зображення, де "Кольт" тримає в руках гроші із зображенням кристалів. Це пародія на досить відомий мем "Shut up and take my money!"з мультсеріалу "Futurama". Тут Кольт пародіює Філіпа Джей Фрая - одного з головних героїв мультсеріалу.
TakeMymoney
  • Скоріше всього, точна модель револьвера КольтаColt Cobra.
  • Деякі вважають, що Кольт - це брат Джессі, але насправді це не так.

Геймплей[]

  • В файлах гри була знайдена третя Зоряна сила Кольта: «Бронежилет» — "Кольт отримує бронежилет, який поглинає перші 2000 од. шкоди. Коли Кольт вмирає, він отримує новий жилет. Здоров'я жилета показує жовта шкала. Була перероблена під другий гаджет Едґара. Також, в Китаї дана зоряна сила продавалась за 99 Gem задовго до її офіційної появи в грі в усьому світі. Випробувати цю та інші треті Зоряні сили можна на приватних серверах (к прикладу Nulls Brawl).
  • У бета-версії найпершим бійцем був саме Кольт.
  • Кольт — єдиний боєць, чия Зоряна сила збільшує його швидкість на постійній основі (у всіх інших бійців швидкість пересування зростає лише за певної умови).

Скіни та зовнішність[]

  • Хрестик на його підборідді є шрамом, а не особливістю малювання, як багато хто припускає. Гейм-дизайнер, Пол Чамберс, пообіцяв розкрити таємницю його появи.
  • У офіціального ютубера Lex'a в цьому відео був замічений Кольт, але з іншим забарвленням, не наявної ні в одного його скіна. Можна було припустити, що це його нова шкіра.
    • Але, сам Lex написав: «Haha.. random pic I pulled offline cause I was too bored to take a screenshot. It's like some good gunned colt. Kinda cool but fake.» (Переклад: Ха-ха.. випадкова картинка, яку я отримав в автономному режимі, тому що мені було лінь робити скріншот. Це був би хороший скін на Кольта. Начебто круто, але він не справжній.)
  • В літньому оновленні 2021 года, Кольт побив рекорд за кількістю доданих скінів за одне оновлення. За це оновлення йому додали 6 скінів, це на 2 скіна більше, ніж у попереднього рекордсмена — Мортіса, якому додали за одне оновлення додали 4 скіна.
  • Кольт займає перше місце за кількістю скінів (14 скінів), (на другому місці — Динамайк і Ель Прімо - 13 скінів), (на третьому — Шеллі, Булл і Бо - 10 скінів).
  • У нього повинен був бути скін в оновленні Літо роботів, але його не зробили.
  • Кольт — один з бійців, у якого є скін за 49 Gem (другі: Бібі, Вольт, Мортіс, Сту, Ель Прімо, Шеллі, Динамайк, Гром, Сквік і Спайк).

Рок-Зірка Кольт[]

Корсар Кольт[]

  • В узагальненому сенсі, корсари (скін на Кольта) — це ті ж капери, що працюють на королів і грабують ворожі судна законним чином. Це є головною їх відмінністю від піратів (морських розбійників).
  • Раніше «Корсар Кольт» був не "Піратським скином", а "Святковим скіном 2019".

Бандит Кольт[]

  • Скін «Бандит Кольт» є перефарбуванням скіном «Рок–Зірка Кольт».
  • Скін «Бандит Кольт» є одним з скінів, які показують протилежність бійця (другие: «Бандитка Шеллі», «Ель Рудо Прімо», «Зла королева Пем», «Вірусний 8-БІТ», «Темний лорд Спайк» и т.д.).

Суперник Кольт[]

  • «Суперник Кольт» — перший скін за реальні гроші з усіх існуючих (Другі — «Ультрабурильщиця Джекі» і «Гермес Макс», третій — «Лампа Сенді», четвертий — «Ворон-Фенікс», пятий — «CHOCO Пайпер», шостий — «Вольт-Конг» и т.д.).
    • Це єдинний скін Чемпионату світу 2020 на даний момент, який можна було купити тільки за реальні гроші.

Стрілець Кольт[]

    • Сам скін є відсиланням на Баффало Білла, який популяризував Дикий Захід (і в цілому винайшов таке словосполучення).

Футбольні скіни[]

  • Кольт — єдиний боец, у котрого 4 скіна Мастер-ліги Латинської Америки (у Шеллі, Ель Прімо і Динамайка їх по 3 штуки у кожного).

Красунчик Кольт[]

  • На скіні «Красунчик Кольт» є одна із масок, яку використовує «Спайк в масці».
  • На появлення скіна «Красунчик Кольт» був натяк за кілька днів до виходу Brawl Talk: його сумка з грошима висіла на спинці крісла біля ігрового автомата «Brawl Royale», на тизері на честь виходу скіна «Бургер Лу».
  • Тільки у цього скіна є пластирі на обличчі.
  • На обличчі можна помітити невелику щетину.
  • Це єдиний скін на Кольта з особливою анімацією, що не є ексклюзивним.
  • «Красунчик Кольт» — один з скінів, який можна було купити за реальні гроші з усіх існуючих («Дуелянт Кольт», «Ультрабурильщиця Джекі», «Гермес Макс», «Лампа Сенді», «Ворон-Фенікс» и т.д.).

Баги і помилки[]

  • Незважаючи на те, що пістолетів у Кольта два, кобура у нього лиш одна.

Інше[]

  • 9-го липня 2022, Біллі Каметс (актор озвучення Кольта) помер через рак товстої кишки.

Історія змін[]

  • 16/08/17:
    • Значок баффаОсновні атакуючі кулі Кольта почали літати на 9% швидше.
    • Значок баффаДальність була збільшена з 10 клітин до 1066 клітин.
  • 12/09/17:
    • Значок баффаЗдоров'я Кольта було збільшено з Health icon600 до Health icon700.
    • Значок баффаЧас перезаряджання його основної атаки було зменшено з 1.5 до 1.25 с.
  • 07/12/17:
    • Neutral Статистика здоров'я та шкоди всіх бійців була помножена на 4.
    • link={{{2}}}Перезаряджання Супером іншого Суперу зменшено на 17%.
  • 18/12/17:
    • link={{{2}}}Час перезарядки Кольта було збільшено з 1.25 до 1.5 с (час перезарядки починається після того, як усі кулі запущені, тому збільшення загального часу значно менш значуще, ніж можна припустити за цими цифрами).
  • 22/12/17:
    • link={{{2}}}Основна дальність атаки Кольта була зменшена з 10.6 клітин до 10 клітин.
  • 16/01/18:
    • link={{{2}}}Основний діапазон атаки Кольта було зменшено з 10 клітин до 9 клітин.
    • link={{{2}}}Швидкість від його Зоряної сили "Модні чоботи" була зменшена зі 100 до 50.
  • 21/03/18:
    • link={{{2}}}Збільшення швидкості від Зоряної сили Кольта "Модні чоботи" було збільшено з 50 до 60.
    • link={{{2}}}Розмір снаряда збільшено.
  • 23/03/18:
    • link={{{2}}}Розмір основної атаки Кольта було зменшено на 50%.
  • 04/09/18:
    • link={{{2}}}Втрата основної атаки Кольта та його Супер були зменшені з Attack icon320 до Attack icon300.
  • 21/05/18:
    • link={{{2}}}Швидкість перезаряджання Кольта була збільшена з 1.5 с. до 1,6 с.
  • 29/05/18:
    • link={{{2}}}Основна шкода Кольта була зменшена з 300 до 280.
  • 18/06/18:
    • link={{{2}}}Дальність Супера Кольта була зменшена з 13.33 клітин до 11 клітин.
  • 05/12/18:
    • link={{{2}}}Втрата основної атаки Кольта та його Супера були збільшені з 280 до 300.
  • 29/01/19:
    • Neutral Кольт та його скін «Рок-Зірка Кольт» отримали ре-моделі, і їхня анімація змінилася.
    • ShopТакож у гру був доданий скін «Гвардієць Кольт».
  • 26/06/19:
    • Neutral Додано скін «Бандит Кольт» за зоряні очки.
  • 03/07/19:
    • Neutral Додано друга Зоряна сила «Магнум» (дальність і швидкість куль збільшено на 11%).
  • 29/08/19:
    • link={{{2}}}Швидкість від Зоряної сили Кольта «Модні чоботи» була збільшена з 770 до 792.
  • 16/12/19:
    • Neutral У Brawl Talk був анонсований скін "Корсар Кольт".
  • 21/12/19:
    • ShopБув додан скін «Корсар Кольт».
  • 19/02/20:
    • link={{{2}}}Збільшено втрату основної атаки та Суперу зAttack icon300 до Attack icon320.
  • 17/03/20:
    • ГаджетБуло додано гаджет «Пристрій для перезаряджання».
  • 02/07/20:
    • Neutral У Кольта змінили анімацію перемоги та поразки.
  • 05/10/20:
    • Neutral У новинах було анонсовано скін «Дуелянт Кольт».
  • 17/10/20:
    • Neutral У Brawl Talk був анонсований скін "Дуелянт Кольт".
  • 05/11/20:
    • ShopСкін «Дуелянт Кольт» було додано до гри.
  • 15/12/20:
    • link={{{2}}}Швидкість від Зоряної сили Кольта "Модні чоботи" була збільшена з 792 до 824.
    • link={{{2}}}Втрата від основної атаки була збільшена з Attack icon320 до Attack icon360.
    • Neutral Значки отримали анімацію та певні репліки.
  • 14/01/21:
    • link={{{2}}}Втрата від гаджета «Срібна куля» була знижена на 66% (×6 куль → ×2 кулі).
  • 27/01/21:
    • link={{{2}}}Швидкість перезаряджання основної атаки була уповільнена на 5.9%.
    • Neutral Скін "Корсар Кольт" отримав лицьову анімацію.
    • ShopСкін «Гвардієць Кольт» продається востаннє.
  • 01/03/21:
    • Neutral Скін "Гвардієць Кольт" був видалений з гри назавжди.
  • 03/04/21:
    • Neutral Скін «Стрілець Кольт» був анонсований у Brawl Talk.
  • 12/04/21:
    • Neutral Було додано скін «Стрілець Кольт».
  • 12/06/21:
    • Neutral Скіни "Срібний Кольт", "Золотий Кольт", "Кольт Атлетико Насьональ", "Кольт Серро Портеньо", "Кольт Рівер Плейт" та "Кольт Клуб Америка" були анонсовані в Brawl Talk.
  • 16/06/21:
    • Neutral Скіни «Срібний Кольт» та «Золотий Кольт» були додані до гри.
  • 09/07/21:
    • ShopСкіни "Кольт Атлетико Насьйональ", "Кольт Серро Портеньйо", "Кольт Рівер Плейт" і "Кольт Клуб Америка" були додані в гру.
  • 21/08/21:
    • Neutral Скін «Красунчик Кольт» був анонсований у Brawl Talk.
  • 27/08/21:
    • ShopСкін «Красунчик Кольт» було додано до гри.
  • 17/12/21:
    • ShopСкіни «Кольт Атлетико Насйональ», «Кольт Серро Портеньо», «Кольт Рівер Плейт» и «Кольт Клуб Америка» вернулись в комплект в магазине на 3 дня.
  • 26/01/22:
    • ShopСкін «Красунчик Кольт» з'явився в магазині у всіх власників Кольта. Його ціна — 39 гривень.
  • 25/06/22:
    • Neutral Скін «Акула Кольт» був анонсирований в Brawl Talk.
  • 04/07/22:
    • Neutral Був добавлений «Акула Кольт».

Попередні моделі[]

Попередні портрети[]

Анімації[]

Особливі ефекти[]

Особливі ефекти атаки[]

Особливі ефекти Супера[]

Концепт-арти[]

Попередній опис[]

«Міський шериф і місцева модель по частині зачіски, Кольт забезпечує дотримання законів з великою точністю і чарівною посмішкою!»
«Постріли з револьверів Кольта неймовірно точні. Його Супер кришить укриття і долає ще більшу дистанцію!»
Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement