Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars

«Від Колетт не піти! Вона обкладає здоров'я супротивників драконівським податком і вельми моторно рухається.»

Collete Portrait.png

Колетт — Хроматичний персонаж класу "воїн", якого можна отримати з будь-якого ящика або на 30 рівні 3 сезону Brawl Pass.

Основні атаки

Атака: податок на здоров'я

«Постріл Колетт збирає з ворогів окуляри здоров'я! Чим більше здоров'я, тим більше податок.»

Колетт кидає снаряд, шкоди якого залежить від здоров'я гравця. На роботів, ящики з підсилювачем в зіткненні, сейф в пограбуванні діє однаковий постійний шкоди - 1000 на 1 рівні, 1400 на 9/10 рівні. Мінімальний шкоди Колетт на 1 рівні 500, а на 9/10 рівнях — 700.

Супер: Борг

«Колетт кидається вперед і відразу ж назад, завдаючи шкоди по дорозі. Шкоди залежить від максимального запасу здоров'я противника.»

Колетт робить ривок і, пройшовши максимальну дистанцію або врізавшись в перешкоду, повертається в місце старту. Якщо Супер був використаний впритул до стіни, то він просто пропаде в порожню.

Посилення

Star Power Bush it! .png Зоряна сила: Відкат

«Всіх ворогів, що потрапили під супер Колетт, відкидає в найдальшу точку цього супера.»

Колетт забирає ворогів в найдальшу точку Супера при ривку вперед.

Star Power 2.png Зоряна сила: Масові побори

«Супер Колетт дає їй щит міцністю 10% на 5,0 С.кожен ворог, що потрапив під удар, збільшує міцність щита ще на 10%.»

Після використання Супера у Колетт з'являється щит. Захист збільшується в залежності від кількості ворогів, що потрапили під удар Супера.

Colette-gadget.png Гаджет: Н-на!

«Шкоди від наступного пострілу Колетт залежить від вихідного запасу здоров'я противника, а при атаці особливої мети - подвоюється.»

Наступна атака Колетт завдає максимальної шкоди, який міг завдатися при повному здоров'ї противника.

Факти

  • Коллет працює в магазині разом з її Едгаром
  • Розробники відзначили, що найбільше Колетт любить Пайпер і Спайка, також на її жилетці можна помітити значки цих бійців.
  • У щоденнику Колетт можна помітити малюнок зі Спайком і з нею самою, навколо якого намальовані сердечка і шматочок одягу Спайка (на концепт артах від Пола Чемберса те ж саме можна побачити з Пайпер і Бібі).
  • На іконці у Колетт немає нижніх зубів, а на самій моделі у неї є.
  • Це перший хроматичний боєць жіночої статі.
  • За її здібностям, сторінкам в щоденнику і реплікам можна зрозуміти, що вона — сталкер і схиблена на інших персонажах гри. Так само зрозуміло, що вона без попиту збирає їх особисті речі під час битв (в її щоденнику можна побачити клаптик волосся Кольта, які він навряд чи б віддав їй добровільно).
  • На скіні "Маліфісента Колетт" змальовані райдужки очей. На дргуих скінах такого немає.
  • У неї найдовша анімація перемоги (5.01 сек).

Прибрання

Анімація

Емодзі

Колетт Нейтрал Радість  Смуток  Гнів    «GG» «Дякую»   «Фух» Спеціальний
Кол об.png
Colette Pin-Neutral.png
Colette Pin-Happy.png
Colette Pin-Sad.png
Colette Pin-Angry.png
Colette Pin-GG.png
Colette Pin-Thanks.png
Colette Pin-Phew.png
Кол мал.webp
Colette Trixie Pin-Neutral.png
Colette Trixie Pin-Happy.png
Colette Trixie Pin-Sad.png
Colette Trixie Pin-Angry.png
Colette Trixie Pin-GG.png
Colette Trixie Pin-Thanks.png
Colette Trixie Pin-Phew.png
Colette Trixie Pin-Special.png
Advertisement