Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
Клубна ліга

Клубна Ліга (англ. Club League) - особлива подія для клубів. Кожен сезон ліги клубів триває 1 тиждень, і щотижня ваш змагається з іншими 7-ма клубами того ж регіону.

Опис[]

PowerMatch

Іконка Силового матчу

  • Реєстрацій немає, все відбувається автоматично, а підбір супротивника ґрунтується на ранзі вашого клубу. Усі починають у лізі Бронза I. Якщо ви вийдете з клубу під час сезону, то ви більше не зможете брати участь у поточному сезоні і не отримаєте жодних нагород. Змагання йдуть 3 дні, у середу, п'ятницю та неділю. Були розподілені країни по регіонах так, що час залежить від того, де ви знаходитесь, але один день триватиме 24 години для всіх. Кожен із цих днів у вас є 2 варіанти гри на вибір. Можна грати у звичайних матчах, де ви граєте до 1-ої перемоги, і протягом дня доступний один режим і одна мапа, майже як у Силовій гонці. А можна у силових матчах до 2-х перемог, з вибором та забороною бійців як у Силовій Лізі. Грати можна поодинці або з товаришами у клубі. За гру у кожному матчі ви отримуєте трофей клубу. У силовому матчі їх можна отримати трохи більше, крім того за гру з учасниками клубу дадуть бонус.

Для гри вам потрібні квитки. Щодня подій ви отримуватимете по 4 Ticket icon, в 3 день ви отримаєте 6 квитків. Їхній лічильник обнулюється наприкінці дня. Для гри у звичайному матчі потрібен 1 Ticket icon, а силовий матч 2 Ticket icon. Діє обмеження – максимум 4 Ticket icon.

Наприкінці кожного дня формуються рейтинг клубу на підставах загальної кількості трофеїв клубу, зароблених усіма гравцями в клубі. За успіхами клубу можна також спостерігати в реальному часі протягом дня, і дивитися, де ви знаходитесь по відношенню до інших клубів ліги. На підставі підсумкового часу усі клуби отримають очки клубу за зайняте ним місцем. А трофеї клубу будуть скинуті до початку наступного сезону. Щодня клуби можуть отримати від 10 до 100 очок Клубу.

ЗвичайнаГра
СиловаГра

Нагороди[]

Сезон триває тиждень, закінчується у понеділок. Місце кожного клубу в лізі визначається загальною кількістю очок, від цього місця залежить, чи отримає клуб підвищення або зниження, а також розміри нагород. Як нагорода виступає нова валюта Монети Клубу. Розмір вашої особистої нагороди залежить від ліги вашого клубу, місце наприкінці тижня та вашої активності. Наприклад, якщо ви зіграли 6 матчів із можливих 12, то ви отримаєте пів нагороди. Монети Клубу можна витрачати будь-коли в клубному магазині на купівлю жетонів споряджень, деталей, унікальних скінів, очки сили та монет.

Club Coins Reward

Монети Клубу

Скіни Клубної ліги[]

Скін Вартість Особливість
Файл:Курка Ріко.png 2500Файл:Club coins icon.png Скін включає:

-Особливу модель бійця. -Особливі ефекти. -Особливу анімацію. -Особливий матеріал.

Файл:Майк з цвіллю.png 2500 Файл:Club coins icon.png Скін включає:

Файл:Картопля Сквік.png 2500 Файл:Club coins icon.png Скін включає:

Файл:Лев Булл.png 2500 Файл:Club coins icon.png Скін включає:

Цікаві факти[]

  • Так як у першому сезоні всі клуби мають однакову лігу, значить, противник може стати будь-хто з вашого регіону, як слабкий, так і сильний.
  • У перші дні 1-го сезону клубної ліги була помилка з тим, що скіни Ліги клубів коштували 90 клубних монет.

Історія змін[]

  • 13/11/21:
    • Ліга клубів була анонсована у Brawl Talk.
  • 17/11/21:
    • Ліга клубів була додана до гри.
  • 24/11/21:
    • У Лігу клубів можна розпочати грати.
  • 15/12/21:
    • Золоті квитки тепер стоять:
    • 1Golden ticket icon за 1 замість 75.
    • 1Golden ticket icon за 1Gem замість 5.
    • 4 за 2 замість 15.
    • Також було сказано, що в майбутньому Золоті квитки можуть стати безкоштовними. (проте пізніше їх прибрали зовсім)
  • У меню Ліги клубів тепер відображаються:
    • На скільки ліг буде підвищено чи знижено клуб.
    • Нагороди в Ліги клубів (всі ліги та місця)
  • 29/12/21:
    • Зміни балансу в Ліги клубів:
      • Зниження стало доступним із "Срібло I" зниження з 8 місця = Срібло I - Золото III. Зниження з 7 місця = Алмаз I - Легендарний II. пониження з 6 місця = Легендарний III - Майстер.
      • Нова система підвищень. Підвищення з 3 місця = Бронза I – Срібло I. підвищення з 2 місця = Срібло II – Алмаз III. підвищення з 1 місця = Міфічний I – Легендарний III.
  • 11/01/22:
    • Золоті квиткиGolden ticket icon були дезактивовані (тепер їх не можна купувати та витрачати), щоб бути повністю віддаленими у наступному оновленні.
    • Зміни балансу в Ліги клубів:
      • Підвищення стало доступно з "Легендарний I" по "Легендарний III" на 2-му місці та з "Легендарний I" по "Легендарний II" на 3 місці.
  • 12/01/22:
    • Усім гравцям видали безкоштовно 5 Gem для компенсації золотих квитків.
Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement