Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars

Створення облікового запису — це проста та безкоштовна процедура, а також чудовий спосіб приєднатися до кола людей, що люблять те саме, що і Ви. Пройшовши процедуру реєстрації, ви також отримаєте можливості, недоступні для незареєстрованих користувачів. Ваш обліковий запис буде доступний на всіх проєктах Фандому, тому Вам не потрібно буде реєструватися на кожному вікі-проєкті окремо.

Анонімність[]

Хоча незареєстрованих користувачів і називають "анонімами", насправді це не так. Анонімні користувачі можуть бути розпізнані за IP-адресами. Ця інформація доступна всім користувачам, її можна побачити в історії редагувань на сторінці свіжих редагувань.

Для багатьох людей, особливо тих, хто користується послугами великих інтернет-провайдерів, це не означає надання інформації про себе спільноті. Але в деяких випадках, наприклад, при редагуванні з робочого комп'ютера, це може дозволити іншим користувачам дізнатися ваше місцезнаходження та інші деталі. Якщо ви схвильовані цим, то кращим рішенням буде зареєструватися і редагувати за допомогою облікового запису. Тоді вашу IP-адресу не буде видно іншим користувачам.

Відеодовідка[]

Створення облікового запису крок за кроком[]

Як створити обліковий запис?[]

  • У правому верхньому кутку будь-якої сторінки на Фандомі Ви знайдете посилання на сторінку створення облікового запису та входу до системи. Також, ви можете перейти на сторінку Спеціальна:Signup, щоб одразу перейти до меню реєстрації.
  • На сторінці реєстрації Ви маєте вказати дані свого майбутнього облікового запису (назву акаунта та пароль), електронну адресу для підтвердження облікового запису, свою дату народження та іноді пройти тест Captcha.

Особливості та можливості зареєстрованих користувачів[]

Як зареєстрований користувач, Ви маєте змогу:

Я забув пароль, що мені робити?[]

  • Якщо Ви забули свій пароль, Ви легко зможете зробити запит на відправку нового пароля на Вашу електронну пошту. В меню "Увійти до системи", Ви можете надіслати собі новий пароль поштою.
  • Якщо Ви забули свій пароль, і хочете його змінити, зайдіть на сторінку Спеціальна:ChangePassword.

Чи можу я видалити свій обліковий запис?[]

  • На Фандомі це неможливо, проте Ви можете вимкнути свій обліковий запис.
  • Якщо ви хочете використовувати інше ім'я облікового запису, Ви можете змінити його, або сторити новий обліковий запис і користуватися ним. Проте, в другому випадку існує ризик того, що Вас звинуватять у зловживанні декількома обліковими записами, тому варто вказати на сторінці старого облікового запису, що це Ваш старий обліковий запис і вказати посилання на Ваш новий обліковий запис тим самим підтвердивши, що обидва акаунти належать саме Вам.

Що далі?[]

Який нікнейм найкращий[]

Звісно Ви можете створити акаунт літерами усіх підтримуваних хостингом мов, проте на практиці найфункціональнішим акаунтом є той, що написаний класичною латиницею без пробілів, тобто одним словом. Приміром якщо ваш акаунт написаний кирилицею або латиницею з пробілами чи умлаутами то на центральних вікі на сторінці активності в таких акаунтах навпроти проєктів не вказуються статуси адміністратора чи бюрократа.

Створення нової статті на Фандом займає всього декілька кліків.

Відео-довідка[]

Файл:How to create a new page on Wikia

Фандом: Як створити сторінку

Крок за кроком[]

  • Клацніть по кнопці, яка перебуває справа вгорі будь-якої сторінки Фандому.
  • Відкриється вікно створення нової сторінки.
    • У вікні меню, яке відкриється, введіть назву сторінки, яку ви хочете додати на Фандом.
    • Виберіть, чи використовувати порожній бланк сторінки або сторінку заповнену стандартним макетом сторінки.
    • Натисніть «Додати сторінку» і ви опинитися у візуальному редакторі.
    • Виберіть стандартний макет для нової сторінки або порожню сторінку, якщо ви хочете почати з «чистого аркуша».
  • Натисніть «Далі», і ви опинитеся в редакторі сторінки.

Налаштування[]

В особистих налаштуваннях зареєстровані користувачі можуть вибрати ряд опцій, що стосуються створення сторінки на Фандомі. Для цього перейдіть на сторінку особистих налаштувань і відкрийте вкладку «Редагування».

Шаблон сайту MonoBook[]

Частий випадок: якщо ви у налаштуваннях користувача обрали шаблон сайту MonoBook:

  • В Пошуку прописуємо одразу заголовок майбутньої статті, тиснемо Перейти або Пошук;
  • З'явиться системне сповіщення про те, що в цій вікі немає сторінки з такою назвою, і питання: створити? Погоджуйтесь: «Так, я хочу створити сторінку (назва)»;
  • Відкриється сторінка редактора.

Інші способи[]

Є ще кілька способів створити нову сторінку:

  1. Перейти по будь-«червоною засланні», при наведенні на яку мишею спливе підказка «Такої сторінки не існує». У цьому випадку нова стаття буде називатися так само, як сама «червона посилання». Наприклад, щоб створити сторінку з назвою «Нова стаття», досить клікнути на посилання «Нова стаття» (якщо, звичайно, хтось уже не створив таку статтю на цій вікі).
  2. Створити подібну «червону посилання» самому в статті або списку. Посилання в статтях потрібні не тільки для навігації, але і щоб люди могли створювати нові сторінки запропонованою темою.
  3. Створювати статті, набравши назву в адресний рядок безпосередньо, — т.е. Просто змінити останню частину в URL сторінки. Наприклад, якщо ви бажаєте створити сторінку «Якась стаття» на якасьвікі.wikia.com, то потрібно перейти за посиланням http://якасьвікі.wikia.com/wiki/Якась стаття.
Advertisement