Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
На даний момент цей контент відсутній в грі.

«Захисники сховища - це віддалена офіційна мапа для події Робогул

Розміщення[]

На мапі нічого не розташовується, крім величезної кількості лабіринтів із стін, що руйнуються. Дизайн каньйону.

Поради[]

  • Щоб не стати жертвою Робо-стрільців, намагайтеся не ламати стіни.
  • Якщо у вас є зоряна сила "Династрибок" на Динамайка, то йдіть ліворуч, де стіна має форму цифри 5. Ви можете використовувати її, щоб перестрибувати через стіни. Однак через деякий час роботи втратить до вас інтерес і вирушать до сейфа.
  • На початку бою краще віддалитися від сейфа, щоб швидше накопичити Супер. Однак після цього протягом усієї гри намагайтеся не йти далеко від сейфа. Якщо ви йдете атакувати робо-боса, необхідно, щоб поряд із сейфом залишався щонайменше один гравець (а краще два).

Кращі зв'язки[]

  • 8-БІТ + Пем + Джессі: Є найкращою зв'язкою для Робогул, тому що по-перше, Супери всіх цих бійців - турелі та підсилювачі втрат, які можуть бути дуже корисними. Також 8-БІТ і Пем можуть завдавати величезної шкоди, а відскакуючі енерго-сфери Джессі будуть корисні у великому скупченні роботів. Разом маємо підсилювач збитків, хіл-турель, турель, величезну шкоду і енерго-сфери, що відскакують.

Цікаві факти[]

  • Ця мапа складається з одних стін (крім сейфа та точок відродження бійців). Ця єдина така мапа.
Advertisement