Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«Завантажувальний екран – це процес завантаження гри, який відтворюється при вході в гру та після виходу з бою. Також у цей момент завантажується сама гра та весь ігровий процес.»

Ефекти перед завантажувальними екранами[]

Завантаження Supercell[]

Напис назви компанії та ефекти.

Стандартне завантаження[]

Використовується і сьогодні. Проходить напис "SUPERCELL", потім він переливається та пропадає, переливаючись із чорного фону на завантажувальний екран.

Supercell company

10 років Supercell[]

Використовувалась із 13 травня 2020 року до листопадового оновлення. Було створено на честь десятиліття компанії. Те ж саме, як і звичайне завантаження, але після напису компанії проходить торт з десяткою всередині та свічкою, потім вона пропадає на фоні використання хлопавки, і лише потім це все переливається у завантажувальний екран.

10 років Supercell

Завантажувальні екрани[]

Морскі глубини[]

Екран, який був доданий в Червневому оновленні 2022 (29 червня 2022) з новим бійцем Отіс і 13 сезоном Brawl Pass.

Loading Screen 13 Season

Екстрім-шоу[]

Екран, який був доданий в Квітневому оновленні 2022 року з новим бійцем Джанет і 12 сезоном Brawl Pass.

Завантажувальний екран 12 сезону Brawl Pass
Звук заватажувального екрану 12 сезону

Біокупол[]

Екран, який був доданий у Лютневому оновленні 2022 року з новим бійцем Єва та 11 сезоном Brawl Pass. На даний момент недоступний.

Звук завантажувального екрану 11 сезону

Рік Тигра[]

Екран, який був доданий у січневому оновленні 2022 року з новим бійцем Фенг та 10 сезоном Brawl Pass. На даний момент доступний.

Завантажувальний екран 10 сезону Brawl Pass.
Звук завантажувального екрану 10 сезону

Brawlydays[]

Екран, доданий у Грудневому оновленні 2021 року з новим бійцем Гром. На даний момент недоступний.

Завантажувальний екран Brawlydays 2021
Звук завантажувального екрану під час Нового 2021 року

Броулівуд[]

Екран, доданий у Листопадовому оновленні 2021 з новим бійцем Лола та 9 сезоном Brawl Pass. На даний момент недоступний.

Звук завантажувального екрану 9 сезону

Brawl-O-Ween[]

Екран, доданий у Жовтневому оновленні 2021. На даний момент видалено.

Завантажувальний екран Brawl-O-Ween2021

Якось у бою...[]

Екран, доданий в серпневому оновленні 2021 з новим бійцем Еш та 8 сезоном Brawl Pass. На даний момент недоступний.

Літо Юрського Періоду[]

Екран, доданий у Червневому оновленні 2021 з новими бійцями Базз та Гріфф, та 7 сезоном Brawl Pass. На даний момент недоступний.

Банда золотої руки[]

Екран, доданий в Квітневому оновленні 2021 року з новим бійцем Белль і 6 сезоном Brawl Pass. На даний момент недоступний

GoldArmGangLoadingScreen

Космоопера Старр[]

Екран, доданий у Січневому оновленні 2021 року з бійцем Генерал Гавс та 5 сезоном Brawl Pass. На даний момент недоступний.

Зимовий готель[]

Екран, доданий у Листопадовому оновленні 2020 з новим бійцем Лу та 4 сезоном Brawl Pass. На даний момент недоступний.

Зимовий Готель

Сувенірна крамниця[]

Екран, доданий у Вересневому оновленні 2020 з новим бійцем Колетт та 3 сезоном Brawl Pass. Логотип гри змінився: замість черепа логотип Парку Стар. На даний момент недоступний.

Суперсіті[]

Екран, доданий у Липневому оновленні 2020 з новим бійцем Вольт та 2 сезоном Brawl Pass. На даний момент недоступний.

Завантажувальний екран суперсіті

Базар Тари[]

Екран, доданий у травневому оновленні 2020 з новими бійцями Гейл та Нані, та 1 сезоном Brawl Pass. На даний момент недоступний.

Завантажувальний екран базар тари

Суперстадіон[]

Екран, доданий у Березневому оновленні 2020 з новими бійцями Джекі та Спраут. На даний момент недоступний.

Завантажувальний екран псж

Аркада[]

Екран, доданий у січневому оновленні 2020 року з новим бійцем Містер п. на честь Китайського Нового року. На даний момент видалено.

Завантажувальний екран аркада

Піратський Новий Рік[]

Екран, доданий у грудневому оновленні 2019 з новими бійцями Беа та Макс. На даний момент видалено.

Pirate Brawlidays screen

Завантажувальний екран після глобального релізу[]

Екран, доданий після глобального релізу гри. З'являвся до Грудневого оновлення 2019. На даний момент видалено.

Global screen

Старий завантажувальний екран Brawl Stars[]

Звичайний екран Brawl Stars, доданий ще до релізу гри. На даний момент видалено.

Brawl-Stars-Cover заставка

Третій завантажувальний екран Brawl Stars[]

Екран з'явився у оновленні, де Brawl Stars став горизонтальним. На даний момент видалено.

Третій завантажувальний екран Brawl Stars

Другий завантажувальний екран Brawl Stars[]

Екран використовувався ще тоді, коли гра була вертикального положення, що можна зрозуміти формою знімка. На даний момент видалено.

Другий завантажувальний екран brawl stars

Перший завантажувальний екран Brawl Stars[]

Перший завантажувальний екран Brawl Stars. Тобто у найпершій версії гри. На даний момент видалено.

Файл:Firstsound.mp3Перший звук запуску
Перший завантажувальний екран

Цікаві факти[]

  • Єдині Завантажувальні екрани, де персонажі не намальовані, а взяті 3D моделі з гри – перші 3 після найстарішого.
  • Починаючи з піратського оновлення, при виході кожного великого поновлення додавався новий Завантажувальний екран. З додаванням Brawl Pass Завантажувальний екран змінюється кожне сезонне оновлення.
  • На футбольному завантажувальному екрані знайшли пасхалку: на табло зверху (над рахунком) були цифри 04-19. Це розшифрували як 19 квітня. Цього дня розпочалася Загадкова трансляція.
  • Екран Базару Тари разом із оновленням вийшли за 5 днів до сонячного затемнення, а на самому Завантажувальному екрані воно зображене.
  • Скін «Ультрабурільниця Джекі» не був показаний у Brawl Talk, розробники показали його на Завантажувальному екрані Суперсіті.
  • Поко і деякі інші бійці з'являлися на двох і більше завантажувальних екранах. Наприклад: Шеллі, Кольт, Дінамайк.
  • Деякі елементи на Завантажувальних екранах відрізняються від присутніх у грі.
  • На Завантажувальному екрані Сніжного готелю зображається найбільше бійців. Їх там 11.
  • На Завантажувальний екран Суперсіті можна побачити червоно-жовтого Мегамонстра з Розгрому Суперсіті.
  • У маски Тари на Завантажувальному екрані Сувенірна лавка має два ока, а не одне.
  • Скини «Б-800» та «Мисливець за Сквіками Гейл» зображені на Завантажувальному екрані Броулівуд 2 рази.
  • Джессі, Брок (він з'явився на завантажувальному екрані Суперсіті лише у вигляді картинки на банері), Нані та Гром - єдині бійці, які жодного разу не з'являлися на Завантажувальних екранах.
  • Жовтневе оновлення 2021 - це єдине оновлення, в якому 2 Завантажувальні екрани.
  • Завантажувальні екрани 1-го, 5-го та 9-го сезонів Brawl Pass єдині які мають ексклюзивний скін на хроматичного бійця, а саме «Торгівець Гейл», «Ронін Гавс» та «Бунтарка Лола».
  • Картинка екрана Аркада використовується для мап з однойменним оточенням.
Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement