Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«Ембер любить грати з вогнем і знає, як влаштувати по-справжньому теплу зустріч.»

Portrait Amber

Ембер (часто зустрічається російська транслітерація Амбер\Амбєр, англ. Amber) - легендарна бійчиня класу «Контроль» (раніше «Заклиначка вогню»). Її можна отримати за 3800 кредитів на дорозі Старр, або в надзвичайно рідкісному випадку із легендарної Нагороди Старр.

Загальне[]

Її особливість – це ексклюзивна шкала атаки та безперервний вогонь. У неї нормальна швидкість пересування, середній запас здоров'я, висока дальність і висока шкода. Супером Ембер кидає флягу пального масла, яка при попаданні на неї основною атакою спалахує і може підпалити супротивників, так і спалити кущі. З першою Зоряною силою Ембер отримує можливість розлити два Супери на мапі і біля будь-якого з них збирати на новий, а з другої вона, будучи у вогняній калюжі, перезаряджає атаку швидше. З першим Гаджетом вона прискорюється, розливаючи за собою Супер, а з другим вона поширює навколо себе три вогняні кулі, що завдають шкоди.

Attack icon
Напад
5
Health icon
Захист
2
Usibility icon
Зручність
2

Основні атаки[]

Атака: Дихання дракона[]

«Ембер спрямовує на ворогів потік вогню. Виглядає круто, але все-таки краще дивитися на це здалеку.»

У Ембер лише 1 шкала атаки, вона містить 40 вогняних зарядів. Як тільки гравець почне цілитись, Ембер почне атакувати вогнем, а шкала почне зменшуватися. Атака завершиться, коли шкала закінчиться чи гравець перестане цілитися.

Супер: Гори-гори ясно![]

«Ембер кидає флягу вогнянної рідини, яку може підпалити своїм подихом дракона. Ворожі бійці горять так само, як і кущі!»

Ембер кидає флягу з рідиною, яку вона може підпалити своєю основною атакою. Всі вороги та кущі, що знаходилися в зоні підпаленого Супера, спалахують.

Посилення[]

Дике полум'я Зоряна сила: Дике полум'я[]

«Ембер може одночасно створити на землі дві вогняні калюжі. Коли вона стоїть поряд з однією з них, її Супер заряджається автоматично.»

Максимальна кількість калюж на землі збільшується до двох. Коли Ембер стоїть на одній або поруч, у неї заряджається Супер.

Заправка Зоряна сила: Заправка[]

«Коли Ембер знаходиться поруч із вогненною калюжею, її вогняне дихання заряджається на 50% швидше.»

У Ембер основна атака заряджається у півтора рази швидше, коли вона стоїть на масляній калюжі Супера.

Лава Гаджет: Лава[]

«Протягом 3.0 с. Ембер рухається швидше і розливає вогняну рідину, яку можна запалити. Зарядів на матч: 3.»

Ембер прискорюється на 14% на 3 секунди. Крім цього, вона залишає за собою вогненну рідину, яка підпалюється, як Супер.

Тягне полум'я Гаджет: Танцююче полум'я[]

«Навколо Ембер на 5с. з'являються літаючі вогні (3), які завдають 500 од. шкоди при ударі. Зарядів на матч: 3.»

Ембер випускає навколо себе 3 невеликі вогняні кулі, які завдають шкоди по круговій траєкторії. Ефект схожий на другий гаджет Беа, тільки без розширення.

Скіни[]

Значки[]

Нейтрал Радість Смуток Гнів «GG» Оплески «Дякую» «Фух» Спеціальний
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
Аніміровані версії
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ

Репліки[]

Цікаві факти[]

Особисті дані[]

  • Ембер є частиною мексиканського тріо разом з Поко та Ель Прімо. Їхнє оточення — «Естрада Поко».
Естрада-Тема
  • Ембер - четвертий боєць, який використовує у фразах іншу мову (перший - Шеллі, другий - Ель Прімо, третій - Бібі, п'ятий - Гром).
  • З анімації перемоги і арту до виходу бійця можна зрозуміти, що Ембер не дуже добре справляється з вогнем.
  • Вона є аніматоркою у локації «Естрада Поко». Це можна зрозуміти з її релізної анімації.
  • Її ім'я співзвучне зі словом ember, що в перекладі означає вугілля/гаряча зола, що тліє.
    • Також amber у перекладі може означати "бурштин".
  • Ембер - третій боєць, ім'я якого починається на голосну літеру (перший - Ель Прімо, другий - Емз, четвертий - Едгар, п'ятий - Еш, шостий - Ева).
  • ЇЇ ім'я правльне ім'я в українській мові це саме Ембер, а не Амбер, оскільки за правилами англо-української транслітерації анлгійська літера "А" перекладається як українська "А", лише коли в слові пристуній аналогічний звук. В їм'ї Ембер англійська літера "А" читається саме як "Е" тому правильний варіант української транслітерації це саме Ембер. Окрім цього Ембер досить розповсюджене жіноче ім'я, його наприклад має акторка Ембер Герд.
  • Коли Ембер ще не вийшла, було відомо, що вона буде вогненним бійцем, а її ім'я буде починатися з англійської літери А. Одним із припущень імені були Ashly і Ash (якщо перекласти дослівно - попіл). В решті друге ім'я використовувалося для Еша.
Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement