Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«Склади команду з 3 бійців і бійся з командою супротивника в дуелі на вибування. Кожен раунд – це бій 1 на 1, який закінчується, коли бійця перемагають. Виграй 3 раунди, щоб перемогти у матчі. Запорука успіху – ефективна комбінація та порядок бійців!»
Дуелі

Дуелі (англ. Duels) — тимчасова подія, розрахована на 2 гравців, яка стала доступною, починаючи з Грудневого оновлення 2021 року.

Загальне[]

Гравці вибирають по 3 бійці, за яких будуть боротися один з одним (їх можна вибрати у головному меню). Мета події – вигравати раунди, знищуючи бійців супротивника до перемоги. Після кожної битви бійці відроджуються, але зруйновані перешкоди залишаються зруйнованими. При цьому боєць гравця, що програв, зміниться. Якщо до одного з бійців не дійде черга, він отримає менше трофеїв. Подія точно буде доступна до кінця 10-го сезону Brawl Pass.

Трофеї[]

У цьому режимі гравець втрачає та отримує трофеї іншим способом та в іншій кількості.

Матч програний Матч виграний
-1/3Trophy

Кожен боєць втрачає 1/3 від кількості трофеїв, які він втратив у звичайному матчі.

+1/3Trophy

Кожен боєць отримує 1/3 від кількості трофеїв, які він отримав у звичайному матчі.

Поради[]

  • Спробуйте розламати стінку супротивника, а потім вже за бійця далекого бою (наприклад, Пайпер) атакуйте супротивника.
  • Майте на увазі, що кількість гаджетів, що залишилися, і відсоток зарядки Суперу передається наступному бійцю при смерті поточного. Тому не поспішайте витрачати всі Гаджети та/або Супер до наступного/останнього раунду.
  • Намагайтеся, щоб усі три ваші бійці були приблизно на однакових трофеях.
  • Тримайтеся якнайдалі від отрути, адже якщо ви отримаєте збитки від нього навіть один раз, це вже може вплинути на гру, і ви можете програти раунд.

Історія змін[]

  • 11/12/21: Дуель була анонсована у Brawl Talk.
  • 13/12/21: Дуель була показана у сник-піку 13 грудня.
  • 16/12/21: Дуель додана до гри.

Відповідні бійці[]

Деріл: Його велика кількість здоров'я, величезна шкода поблизу, супер яка заряджається сама по собі і вбирає шкоду, гаджети та зоряні сили, роблять цього бійця ідеальним вибором у Дуелях. Також він здатний вбити багато персонажів 1 на 1 за допомогою свого супера та другого гаджета.

Тара: Тара має непогану шкоду, смертоносний супер, гаджет "Потойбічча підтримка" і зіркова сила "Чорний портал", що робить цього бійця дуже хорошим у Дуелях. Але краще брати Тару першим бійцем, т.к. її супер заряджається дуже довго. Краще взяти її другим або третім бійцем, а перед нею взяти, наприклад, Сту, адже його супер можна зарядити лише з одного удару, і Тарі не доведеться заряджати супер підлогу гри. Також є мапи з великою кількістю кущів, із чим Тарі допоможе її перший гаджет, але другий теж справляється непогано.

Сту: Сту дуже гарний у Дуелях, адже його супер заряджається лише з одного удару, і це можна використовувати для інших бійців, які мають хороші супери, якщо ви раптом загинули. Також у нього є хороша шкода, другий гаджет руйнує стіни, і зоряна сила на довгий ривок, що повністю виправдовують його клас убивці. Хороший, якщо після нього одразу Базз.

Лу: Дуже недооцінений боєць у цьому режимі зі здатністю заморожувати ворожих бійців. Хоча його пострілами не так легко потрапити, Лу також має гарну шкоду і супер, який допоможе з цією проблемою. А якщо вже все критично, то у нього є гаджет "Крижаний блок", який вбере всю шкоду. Однак пам'ятайте: чим на високих кубках ви граєте, тим більша ймовірність, що противник передбачить, що ви використовуєте гаджет і стрілятиме, коли його дія закінчиться.

Едгар: Дуже хороший боєць у Дуелях, адже він може перестрибнути перешкоди і дуже швидко зблизиться з противником за допомогою супера, який ще й сам заряджається, а також дуже маленький кулдаун між атаками, швидка перезарядка і здатність зціляться основною атакою. Також він може одразу зарядити свій супер за 6-7 секунд замість 30 за допомогою першого гаджета або пережити складний момент та виграти за допомогою другого. Найголовніше - стрибати прямо в супротивника, інакше якщо ви стрибнете далі від нього, ви не зможете підійти ближче через невелику кількість здоров'я і маленьку дальність атаки, навіть з прискоренням.

Базз: Його Супер приголомшує ворогів, а "Зорке Око" дозволяє йому простіше знаходити ворога в кущах і швидше зарядити Супер. Його краще ставити третім.

Цікаві факти[]

  • Цей режим схожий на Нокаут, але тут у кожній команді лише по одному гравцю.
  • Це єдиний режим у грі, де гравці борються 1 на 1.
  • Якщо ви довгий час не вбиватимете противника, а він вас, то по мапі почне повзти отруйний дим (як за аналогією режиму «Нокаут»).
  • Як і в «Нокауті», в «Дуелях» може статися нічия, якщо останні бійці обох гравців помруть раптово.

Баги та помилки[]

  • На сервері розробників в інформації про трофеї в режимі, була помилка про їх отримання: які він втратив (отримав) у звичайному щоглі.
  • У грі не можна вибрати більше 1 однакових бійців, але зі спеціальним APK-файлом можна було. Усім тим, хто використав цей файл, загрожує бан назавжди.
  • Якщо поставити першим бійця, на якому 0-80 кубків, а другим і третім – бійців від 80 кубків, то у разі двох програних матчів, натискаючи при цьому кнопку "Грати знову", на третій раз гравцеві трапляться боти і також у наступні матчі, якщо гравець не виходитиме в меню.
Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement