Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
Silver Star Empty

Досвід (англ. Experience) — ігрова механіка, необхідна для того, щоб показати, скільки часу гравець провів у грі і наскільки він добре грає.

Отримання[]

Досвід дається після кожної гри. Кількість досвіду, що отримується, залежить від користі гравця в матчі. Наприклад, участь у команді - переможцю в раунді Захоплення кристалів дає більше досвіду, ніж можна було б отримати в команді, що програла. Чим довше гравець виживає в раунді Зіткнення, тим більший досвід він отримує згодом. За 10 місце гравець не отримає досвіду. Максимальна кількість досвіду, яку можна отримати за день, – 1000.

StarPlayerFrame

Рамка ніка «Зоряного гравця»

"Зоряний гравець"[]

Після кожної гри в Режим 3 на 3, один гравець вибирається як «зірковий гравець». Зірковий гравець вибирається за найбільшою кількістю втрат, помічника команди. Це приносить зірковому гравцю додаткові 10 очок досвіду як нагороду. Статус зоряного гравця може отримати гравець команди, що виграла, але дуже рідко трапляється те, що зірковий гравець знаходиться в команді, що програла. У режимі "Зіткнення" за підсумками бою не вибирається зірковий гравець.

Навіщо потрібен досвід[]

  • Для отримання ексклюзивних іконок.
  • Для отримання 20 жетонів.

Система рівнів[]

Кожен новий рівень вимагає зібрати на 10 досвідів більше, ніж попередній. Наприклад, потрібно 40 очок досвіду, щоб перейти з першого рівня на другий, 50 очок, щоб перейти на третій 60 і так далі. Щоразу, коли гравець підвищує свій рівень, він отримує 20 жетонів. Оскільки досвід не може бути втрачений, рівень не може знизитись, а минула нагорода не може бути отримана знову за попередній рівень.

Спеціальні пропозиції[]

Maxresdefault2

Спеціальні пропозиції з'являються лише на певних рівнях досвіду. Це рівні: 5, 15, 25, 35, 50, 75, 100, 110 125.

Їх можна купити лише один раз. Пакети містять монети, кристали та ящики за зниженою та вигіднішою ціною. Акції продаються лише за справжні гроші.

Цікаві факти[]

  • Рекордсменом за рівнем досвіду в грі є гравець (відоміший як Youtube Landi) (#V9QGJY9) - 476 рівень досвіду серед усіх звичайних гравців світу (на момент 20.02.2022)
  • Якщо зібрати 1000 очок досвіду за один день, то після цього замість нарахування рівня вам писатиме: Весь доступний на сьогодні досвід вже отриманий.
  • У грі існує клуби «Exam1» (#9VRQJ8YU) та «Exam2» (#2R92YUUVV), в яких беруть участь гравці з дивними ігровими іменами (у 1-му клубі «c[41-55]», у 2-му - «c [56-70]»). Але найдивніше те, що у гравців c46, c45, c60 і c44 500-й рівень досвіду.
    • Подивившись на профілі, можна зрозуміти, що 500 рівень максимальний.
Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement