Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«Довга думка, загублена глибоко в шахті. Божевільний Динамайк повернувся - і йому все ще не терпиться рознести все в пилюку!»

Dynamike Portrait

Динамайк (англ. Dynamike) - звичайний боєць класу «Руйнівник» (раніше «Метальник»). Його можна отримати на шляху до слави після досягнення 2000 Trophy.

Загальне[]

Динамайк має нормальну швидкість пересування, середньо-низьку кількість здоров'я та високу шкоду. Його Супер може миттєво вбити бійців із низьким запасом здоров'я. Перша Зоряна сила Динамайка дозволяє йому перестрибувати перешкоди, а друга — збільшує шкоду від Супера на 1000 очок. При використанні першого гаджета Динамайк обертається по осі, розкидаючи навколо себе динамітні шашки, і при цьому ще й прискорюючись. З другим гаджетом Диномайк приголомшує ворогів на 1,5 секунди від основної атаки

Attack icon
Напад
5
Health icon
Захист
2
Usibility icon
Зручність
2

Основні атаки[]

Атака: Зламане терпіння[]

«Покинута Майком пара шашок легко подолає перешкоди, а вибухівка, що їх начиняє, вибухонебезпечний, як характер Майка!»

Динамайк кидає дві шашки вибухівки за раз, які вибухають після короткої затримки і завдають великої шкоди всім ворогам, які потрапили в радіус їхнього вибуху. Дві шашки розташовуються на невеликій відстані один від одного перпендикулярно до напряму кидка, однак у ворожого бійця може потрапити тільки одна.

Супер: Великий ба-бах[]

«Супермегапотужний вибух зносить укриття. Ворогів, що вижили, відкидає вибуховою хвилею!»

Динамайк кидає бочку з вибухівкою, яку він постійно носить на спині. Бочка може бути кинута на велику відстань, і коли вона детонує, завдає дуже великої шкоди ворогам у межах свого великого радіусу вибуху. Будь-які бійці, які виживають після вибуху, відкидаються назад щодо їхнього колишнього місцезнаходження.

Посилення[]

Dyna-JumpЗоряна сила: Династрибок[]

«Динамайк може перенестися через перешкоду, осідлавши вибухову хвилю!»

Основна атака та Супер Динамайка підкидають і відкидають його у повітря. Він також може перестрибувати через стіни. Ця Зоряна сила, вміючи користуватися, може врятувати Динамайка від ворожих атак чи навіть смерті.

DemolitionЗоряна сила: Демонтаж[]

«Супер Майка завдає на 1000 очок шкоди більше.»

Ця Зоряна сила дозволяє йому зносити одним Супером таких бійців, як Кольт, Брок, Пайпер та інших з невеликою кількістю здоров'я.

Fidget Spinner Гаджет: Фіджет-спінер[]

«Динамайк шалено обертається, прискорюючись та розкидаючи навколо себе вибухівку. Кожна динамітна шашка завдає ворогам 1200 од. шкоди. Заряди на матч: 3.»

За допомогою гаджета можна відрізати шлях відступу ворогові або не допустити його наближення до вас. Також допоможе втекти у критичних ситуаціях.

Dyna gd2 Гаджет: Важкий ранець[]

«Після активації наступна основна атака приголомшує ворогів на 1,5 с. Заряди на матч: 3.»

За допомогою цього гаджета можна приголомшити значних ворогів, наприклад гравця з великою кількістю кристалів. Союзникам буде легше його наздогнати та вбити!

Поради використання[]

Загальні[]

  • Динамітні шашки Динамайка можуть завдати величезної шкоди, якщо їх правильно кинути. Так як їм потрібен деякий час, щоб приземлитися і вибухнути, замість того, щоб намагатися кинути їх прямо в супротивника, спробуйте кинути його туди, де, на Вашу думку, буде боєць до того часу, коли шашки спрацюють і вибухнуть.
  • Динамайк може ефективно ховатися за стіною та кидати динаміт у бік ворожих бійців, оскільки більшості інших гравців буде важко дістатися до вас.
  • Коли гравець, який женеться за вами, підійшов надто близько, спробуйте кинути динаміт перед собою. Це або змусить вашого супротивника припинити погоню, або він отримає шкоду від вашої атаки, що дає вам більші шанси, або він загине, якщо у нього мало здоров'я.
  • Спробуйте кинути Супер у двох ворогів; якщо ви потрапите по них, то знову зарядіть його, і зможете добити їх другим Супером.
  • Після отримання його першої Зоряної сили можна ефективно і швидко вириватися з неприємних ситуацій, кидаючи динаміт під ноги. Це не тільки завдасть шкоди найближчим ворогам, а й відкине вас на деяку відстань, дозволяючи швидко втекти.
  • При використанні першої Зоряної сили ви повинні дуже чітко визначати дистанцію до свого динаміту, адже якщо ви пробіжите або не добіжіть до нього, то не підстрибнете. Запам'ятайте: на вибухової хвилі ви летить у той бік, з якою ви опинилися під час вибуху своєї атаки, тобто. якщо ви знову-таки не добігли до потрібного становища, то полетіть назад - можливо, прямо до супротивника. Тому краще пару десятків разів потренуватися в Дружньої гри або в Тренувальні печери, ніж втратити пару десятків трофеїв через те, що ви не змогли піти з важкої ситуації, хоча, набивши навик, змогли б.

Для конкретних режимів[]

  • Динамайк дуже добре показує себе в Облозі і Пограбуванні (якщо біля сейфа є стіни), оскільки він може завдати величезної шкоди сейфу/ІКЕ.
  • В Облозі та Захоплення кристалів ви за допомогою гаджета можете допомогти своїй команді утримувати центр карти — вам треба активувати здатність, коли вороги почнуть підходити, щоб зібрати кристали/болти.
  • Граючи в Пограбування, киньте Супер у стіну перед сейфом, також зачепивши сейф. Супер підірве стіну, і вашій команді не доведеться турбуватися про те, щоб обійти її при знищенні сейфа.

Комбінація здібностей[]

  1. Dyna-Jump + Fidget Spinner: Якщо на мапі занадто мало стін, щоб сховатися або втекти , то ця зв'язка в цьому дуже допоможе. Втекти можна як атакою, так і гаджетом.
  2. Dyna-Jump + Dyna gd2: Теж саме, що і з першої комбінацій. Але ефективно це буде вже на картах із великою кількістю стін. Можна сісти в невеликий куточок і стріляти звідти. А якщо до вас хтось підібрався, можна швидко встрибати в інший кінець мапи і, при можливості, оглушити ворога.
  3. Demolition + Fidget Spinner: Також підходить на відкритих мапах, але вже для серйозної атаки. Можна швидко зачищати території від бійців, і маневрено ухилятися від атак стрільців.
  4. Demolition + Важкий Рюкзак: Якщо вам потрапила мапа з великою кількістю стін, то ви будете пекельним демоном для ворожої команди! Легкий кидок динамітної шашки з використаним гаджетом та Супером - і від ворожої команди не залишилося й сліду.
  5. СпорядженняСила1УР + СпорядженняЛікування1УР: Перше Спорядження посилить шкоду, якщо по Динамайку пройде ворожа атака. Інше Спорядження дасть відновлення здоров'я, коли Динамайк не рухається. Так можна швидше відновити здоров'я та отримати перевагу перед іншими метальниками.

Скіни[]

Значки[]

Нейтрал Радість Смуток Гнів «GG» Оплески «Дякую» «Фух» Спеціальний
Динамайк Pin-Neutral
Безкоштовний
Динамайк Pin-Happy
Звичайний
Динамайк Pin-Sad
Звичайний
Динамайк Pin-Angry
Звичайний
Динамайк Pin-GG
Рідкісний
Динамайк Pin-Clap
Рідкісний
Динамайк Pin-Thanks
Епічний
Динамайк Pin-Phew
Епічний
Динамайк Pin-Special
Особливий
Аніміровані версії
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ

Спреї бійця та скінів[]

Спрей бійця
Спрей Спосіб отримання
Spray dynamike%4x
Звичайний
Покупка у магазині за 19 Gem

Репліки[]

Початок битви Коли лідирує Отримав шкоду Зробив вбивство Загинув Використовує супер
Звичайний: Робо: Звичайний: Робо: Звичайний: Робо: Звичайний: Робо: Звичайний: Робо: Звичайний: Робо:
Звичайний: Робо: Звичайний: Робо: Звичайний: Робо: Звичайний: Робо:
Звичайний: Робо: Звичайний: Робо:

Цікаві факти[]

Особисті дані[]

  • Запальничка Динамайка виглядає як його канарка, і це можна зрозуміти, судячи з цієї анімації.
  • Динамайк є першою людиною серед бійців-метальників (Другим є Гром).
  • Судячи з скінів, справжнє ім'я Динамайка - Майк.
    • Ім'я бійця є сумішшю імені Майк та слова Динаміт.
Кристальна шахта 1
  • Якщо ви граєте в Захоплення кристалів з ігровим середовищем «Кришталеві шахти», то ви можете побачити Динамайку, який їде на трьох зчеплених вагонетках разом зі своєю канаркою та Супером – бочкою з тротилом. Вагонетки їхати порожніми, якщо в бою бере участь сам Динамайк.
    • Там же можна побачити гігантську каску Динамайка за умови, якщо у вас буде віддзеркалена мапа.
    • Шахта є домом для Динамайка, Карла та Джекі.
Шахта-Тема
  • Це перший пожилий персонаж (другий – Ґейл, третій – Байрон, четвертий – Белль).
  • Зі старого опису можна зрозуміти, що Динамайк — колишній шахтар.
  • На мапах із оточенням «Морг Мортіса» можна побачити могилу, поряд з якою лежатимуть каска Динамайка з динамітними шашками, а також лопата Мортіса. На могильній плиті буде напис «Spinner» (це заклик не кооперуватися («тимитися») у Зіткненні). Можлива пасхалка на введення гаджетів у гру.

Скіни, зовнішність[]

  • У Динамайка під каскою є канарка, яку звуть Діззі. Це посилання на те, що раніше шахтарі носили в шахту канарок як індикатор токсичних газів.
  • Динамайк поряд з Кольтом та Ель Прімо, займає перше місце за кількістю скінів (13 скінів) (на другому – Шеллі (10 скінів), на третьому – Бо, Барлі та Мортіс (9 скінів).
  • Динамайк — один із бійців, у якого є скін за 49Gem (інші: Бібі, Вольт, Мортіс, Сту, Ель Прімо, Кольт, Шеллі, Сквік, Спайк).
  • Динамайк – єдиний боєць, що має 2 зимові скіни: «Санта» та «Портьє».
  • До того ж на двох його скінах («Кухар Майк» та «Майк з пліснявою») є кухарський ковпак.
  • Він один із 4 бійців, у яких є скіни за клубні монети (інші: Ріко, Сквік та Булл).

Сантамайк[]

  • Скін «СантаМайк» на даний момент неможливо придбати (також як інші скіни Brawlidays 2018, Місячні Новорічні скіни 2019, скіни Brawl-o-Ween 2019, Піратські скіни, скіни до дня закоханих та архівні скіни).
  • Снаряд Суперу «СантаМайка» менший за інші.

Робомайк[]

  • Скін «Робомайк» є одним із скінів, що показують протилежність бійця (інші: «Темний Лицар Джессі», «Вірусний 8-БІТ» «Ель Рудо Прімо», «Темний Зайчик Пенні», «Контрабандистка Пенні», «Зла королева Пем», "Темний лорд Спайк", "Король Лу" і т.д.).
  • Судячи з цієї анімації, можна зрозуміти, що «Робомайк» і «Робоспайк» — напарники.
  • «Робомайк» є одним із небагатьох скінів за 299 Gem.
  • «Робомайк» найдорожчий скін на Динамайка.

Футбольні скіни[]

  • Серед усіх бійців у Динамайка найбільша кількість скінів футбольної тематики (5 штук).
  • Швидкість, з якою "Тренер Майк" жонглює своїми м'ячами - рівно 150 ударів на хвилину.
  • Скін «Тренер Майк» (англ. Coach Mike), можливо, є посиланням на ютубера Coach Cory.
  • Майк PSG і Шеллі PSG - єдині скіни, які можна було отримати в випробуванні Кубка PSG і які мають емблему PSG.

Портьє Майк[]

  • Валізи в атаці «Портьє Майка» можуть бути як синіми, так і фіолетовими. Другий новорічний скін зі схожою особливістю -«Хо-хо-хо Бо».

Класичний динамайк[]

  • Скін «Класичний Динамайк» є одним із скінів, який відсилає на попередню модель бійця (інші: «Рікошет», «Мортіс у циліндрі» та «Ретро Брок»).
  • Це другий скін Динамайка, у якого канарка не ховається (перший — «Робомайк»).
  • Це єдиний скін Динамайка, де очі не видно (вони ховаються за очками).

Баги і помилки[]

  • Бочка, начинена динамітом, майже не стикається зі спиною Динамайка. Каструля біля скіна "Кухар Майк" і великий шматок сиру скіна "Майк з пліснявою" взагалі не стикається з ним.
  • У Сантамайка, якщо провернути його, можна помітити, що льодяник у мішку проходить через шапку.

Інше[]

  • У файлах гри є третя Зоряна сила «Лети, пташка!» (Динамайк бореться разом зі своїм птахом). Випробувати цю та інші треті Зоряні сили можна на приватних серверах (наприклад Nulls Brawl).
    • Також, граючи з цією Зоряною силою, насправді з тобою не птах бореться, а зменшена модель ведмедя Ніти. Це через те, що у грі немає моделі Канарки.

Історія змін[]

  • 20/06/17:
    • Значок баффаШкода від основної атаки Динамайка збільшена зі Attack icon140 до Attack icon160.
  • 27/06/17:
    • Значок баффаШкода від Супера Динамайка збільшена з Attack icon400 до Attack icon500.
  • 16/08/17:
    • Значок баффаШкода від Суперу збільшена з Attack icon500 до Attack icon540.
    • Значок баффаЧас вибухів від основної атаки та Супер зменшено з 1.5 с. до 1,4 с.
  • 12/09/17:
    • Значок баффаЗдоров'я Динамайка збільшено із Health icon600 до Health icon700.
  • 05/10/17:
    • Значок нерфаШкода від Супера Динамайка зменшена з Attack icon540 на Attack icon500.
  • 05/12/18:
    • Neutral Динамайк отримав нову модель.
  • 19/01/19:
    • Neutral Додан скін «Кухар Майк».
  • 11/06/19:
  • 10/07/19:
    • Додана Зоряна сила «Демонтаж» (Супер завдає додаткових Attack icon1000 шкод).
  • 19/07/19:
    • ShopДодан скін «Робомайк».
  • 19/12/19:
    • ShopПовернено в гру скін «Сантамайк» на 23 дні зі знижкою 31 Gem(80 Gem 49Gem).
  • 19/02/20:
    • Значок баффаЗбільшен шкода від основної атаки з Attack icon760 до Attack icon800.
  • 14/03/20:
    • Neutral Анонсовано скін «Тренер Майк».
  • 17/03/20:
    • ГаджетЗ'явився гаджет "Фіджет-спінер".
  • 02/04/20:
    • ShopДодано скін «Тренер Майк».
  • 13/05/20:
    • Значок баффаТепер під час використання гаджета Динамайк може продовжити рух.
    • Neutral Скін «Кухар Майк» став архівним.
  • 02/07/20:
    • Значок баффаТепер під час використання гаджета Динамайк прискорюється.
  • 02/09/20:
    • ГаджетДоданий гаджет «Важкий ранець».
  • 10/09/20:
    • Значок баффаДля зарядки Суперу потрібно 2 влучення.
  • 09/11/20:
    • Neutral У Brawl Talk був анонсований скін «Портьє Майк».
  • 23/11/20:
    • Neutral Скін «Портьє Майк» було додано до гри.
  • 15/12/20:
    • ShopБуло знову додано скін «Сантамайк» зі знижкою 39 Gem80Gem) востаннє.
    • Значок баффаПерезарядка основної атаки була прискорена на 6% (1,6 сек. -> 1,5 сек.).
    • Значок баффаШкода від гаджета «Фіджет-спінер» була збільшена з Attack icon700 до Attack icon1200.
  • 27/01/21:
    • Neutral Отримана анімація лицу.
  • 06/03/21:
    • Neutral У Brawl Talk був анонсований скін "Майк PSG".
  • 15/03/21:
    • Neutral Значки отримали анімацію та певні репліки.
  • 22/03/21:
    • ShopУ магазині з'явився архівний скін "Кухар Майк" на 7 днів.
  • 29/03/21:
    • ShopУ магазині скін «Кухар Майк» повністю пішов до архіву.
  • 19/05/21:
    • Значок баффаШвидкість пересування «Динамайка» збільшилася на 15%.
  • 12/06/21:
    • Neutral Скіни "Майк Ліга ЛДУ кіто", "Майк Фламенгу" та "Майк Гвадалахара" були анонсовані в Brawl Talk.
  • 09/07/21:
    • ShopСкіни "Майк Ліга ЛДУ кіто", "Майк Фламенгу" та "Майк Гвадалахара" були додані до гри.
  • 23/10/21:
    • Neutral Скіни "Срібний Динамайк" та "Золотий Динамайк" були анонсовані в Brawl Talk.
  • 27/10/21:
    • Neutral Скіни "Срібний Динамайк" та "Золотий Динамайк" були додані до гри.
  • 13/11/21:
    • Neutral Скін «Майк із пліснявою» був анонсований у Brawl Talk.
  • 26/11/21:
    • Neutral У магазин клубу було додано скін «Майк з пліснявою».
  • 11/12/21:
    • Neutral Було анонсовано скін «Класичний Динамайк».
  • 17/12/21:
    • ShopСкіни "Майк Ліга ЛДУ кіто", "Майк Фламенгу" та "Майк Гвадалахара" повернулися в комплект у магазині на 3 дні.
  • 24/12/21:
    • ShopДодано подарунковий скін «Класичний Динамайк», який можна отримати безкоштовно у магазині.
  • 29/06/22
    • Neutral Динамайк отримав спеціальний значок.

Попередні моделі[]

Анімації[]

Попередні анімації[]

Особливі ефекти[]

Особливі ефекти атаки:[]

Особливі ефекти Супера:[]

Концепт-арти[]

Портрети[]

Попередні описи[]

Опис бійця[]

«Динамайк - шахтар у відставці, який сумує за улюбленою частиною своєї старої роботи — підривати речі!»
«Динамайк кидає пару динамітних шашок. Його Супер - начинена вибухівкою бочка, яка розносить укриття в тріски!»

Описи основних атак[]

Атака: Короткий гніт[]

«Майк радісно підпалює 2 вибухівки. Прагнемо до стіни від, чим безглуздо!»

Супер: Велика вибухова бочка[]

«Велика бочка заправлена вибухівкою підірве практично все. Вороги будуть відкинуті назад.»

Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement