Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
На даний момент сторінка недопрацьована.
Default Emote-Thumbs Down
Просимо віднестись від цього з розумінням та допомогти
Default Emote-Sad

Вікі Brawl Stars, доповнивши тим, що знаєте.
«Шокова гвинтівка Джессі вистрілює енергосферою, що відскакує від ворога до ворога. Її Супер - установка милої, але смертоносної турелі!»

Jessie Portrait

Джессі (англ. Jessie) - звичайна бійчиня класу «Контроль» (раніше «Руйнівниця», «Воячка»). Її можна отримати на шляху до слави (дорозі стар) за 420 кредитів або з будь якого міфічного чи легендарного стардропу.

Будуй і воюй!
Джессі (репліка).

Загальне[]

Вона має нормальну швидкість пересування, середньо-низьке здоров'я, середню шкоду і середню швидкість перезарядки. Своїм Супером вона ставить турель із середнім здоров'ям, низькою шкодою та дуже швидкою атакою. Атаки Джессі середньої дальності мають великий потенціал збитків, тому що вони можуть відскакувати від супротивника і вражати двох інших найближчих ворогів, що дозволить швидко накопичити Супер (якщо вдало потрапити 3 рази по ворогах, то можна тут же його зарядити). З першим Гаджет Турель Джессі породжує ударну хвилю, що уповільнює всіх ворогів, що знаходяться в зоні її дії, а з другим гаджетом вона значно прискорює свою перезарядку. За допомогою першої Зоряної сили Джессі може зцілювати здоров'я турелі за допомогою атаки, а з другою Зоряною силою атаки турелі Джессі відскакують від ворогів.

Attack icon
Напад
3
Health icon
Захист
2
Usibility icon
Зручність
4

Основні атаки[]

Атака: Шокова гвинтівка[]

ДжессіАтака
«Джессі стріляє енеросферою, яка може вразити трьох ворогів, відскакуючи від однієї мети до іншої. З кожним відскоком шкода зменшується на 25%.»

Основна атака Джессі - це гвинтівка, яка стріляє енергосферами середньої дальності з помірною шкодою та радіусом. При поразці ворога вона відскакує до наступного найближчого ворога. Вона може відскочити до двох разів і загалом ударити до трьох ворогів, перш ніж зникнути.

Супер: Скраппі![]

«Джессі встановлює турель, що автоматично стріляє по ворогах. Зроблена із стовідсоткової вторсировини!»

Джессі встановлює турель зі слабкою шкодою та помірним здоров'ям. Цю турель можна кинути будь-куди на невелику відстань від себе. Турель стоїть на місці і швидко стріляє по ворожих бійцях.

Посилення[]

EnergizeЗоряна сила: Підзарядка[]

«Вистріливши по турелі, Джессі відновлює їй 896 очок здоров'я.»

Джессі відновлює своєї турелі 896 очок здоров'я під час потрапляння по ній своєю основною атакою. Примітно, що після цього шар відскакує до найближчого ворога, навіть якщо він знаходиться в кущах.

ShockyЗоряна сила: Масовий шок[]

«Скраппі стріляє енергосферами, що відскакують від одного ворога до іншого. Після відскоку сфера пролітає 51% своєї звичайної дистанції.»

Замість куль турель стріляє маленькими енергосферами, які схожі з основною атакою Джессі, лише трохи менше. Кулі можуть відскакувати від ворога до ворога.

Spark PlugГаджет: Свічка запалювання[]

«Турель Джессі породжує ударну хвилю, що уповільнює всіх ворогів, що у зоні її дії. Заряди на матч: 3.»

При використанні гаджета в невеликому радіусі біля турелі всі вороги сповільнюються, що дозволить турелі і вам частіше потрапляти в них.

Recoil SpringГаджет: Пружинка[]

«Швидкість атаки Скраппі збільшується вдвічі на 5 с. Заряди на матч: 3.»

На 5 секунд швидкість атаки турелі збільшується вдвічі.

Поради використання[]

Загальні[]

  • Після удару по ворогові або по турелі (якщо є Зоряна сила «Підзарядка»), атака Джессі завжди буде відбиватися від найближчого ворога до іншого, навіть до того, що знаходиться в кущах або невидимий. Це може використовуватися для визначення позицій противника, навіть якщо вони знаходяться поза зоною видимості.
  • Механізм відскоку атаки Джессі може швидко завдати шкоди цілим командам. Використовуйте тісні точки або вузькі ділянки мапи, щоб завдавати шкоди ворогам, які групуються, завдаючи їм значну шкоду і швидко заряджаючи свій Супер.
  • Турель Джессі може завдати значної шкоди, якщо її проігнорувати, що робить її чудовим способом відвернути ворожих бійців.
  • Турель наносить невелику, але постійну шкоду, яка швидко накопичується. На жаль, цього можна легко уникнути, якщо бігти перпендикулярно до напрямку атаки, через низьку точність. Запобігайте ухиленням ворогів так само ефективно, побудувавши турель у місці, де вона може покривати лінійну область.
  • Перебуваючи в кущах, турель Джессі буде невидимою для ворогів, якщо вони не знаходяться поряд із нею. Однак, як і у бійців, турель стане видимою після отримання шкоди чи пострілу.
  • Гаджет «Пружинка» добре знадобиться для пограбування, щоб швидко знищити сейф ворога. Те саме і в Облозі з ворожим ІКЕ. Також корисний, коли ворог уповільнений, тому що турель почне завдавати божевільної шкоди.
  • Джессі може зарядити свій супер дуже швидко. Достатньо двох вдалих пострілів (всього 6 влучень), щоб зарядити його з нуля.

Для конкретних режимів[]

  • У режимі пограбування турель Джессі може бути розміщена перед сейфом, щоб не тільки відігнати ворогів, але й діяти як щит.
  • Якщо у вас є Зоряна сила "Підзарядка" і ви граєте в Гарячу зону, ви можете розмістити турель поряд з важливою гарячою точкою на мапі і стріляти в турель, щоб зцілити її, поки ваші вороги поряд з нею. Кулі, що відскочили від турелі, можуть також завдати шкоди.
  • У режимі Роборубка буде корисною Зоряна сила «Масовий шок». Енергосфери, якими стріляє турель, можуть зашкодити відразу кільком роботам. Буде дуже корисним другий гаджет.
  • Джессі дуже хороша в режимі Нагорода за упіймання на мапі «Кремовий торт». Завдяки зброї вона легко може виявити бійців, що сховалися в кущах.
  • Джессі хороша в режимі Велика гра як мегабійця, так як її атака буде завдавати шкоди багатьом суперникам, а турель триматиме їх на відстані.

Комбінація здібностей[]

  1. Energize+Spark Plug: Комбінація сильно збільшить допомогу Скраппі Із уповільненням можна буде простіше попадати по ворогах, а зі Зоряною силою «Підзарядка» можна буде забезпечити життєдіяльність Скраппі.
  2. Energize+Recoil Spring: Майже те саме, що і з першою комбінацією, але це більше допомагатиме в атаці, ніж у захисті
  3. Shocky+Recoil Spring: Допоможе в режимах з великою кількістю ворогів (наприклад, Роборубка). З гаджетом можна викликати величезну кількість куль, а «Масовий шок» дозволить зачепити дуже багато ворогів.

Скіни[]

Джессі:[]

Скраппі:[]

Значки[]

Нейтрал Радість Смуток Гнів «GG» Оплески «Дякую» «Фух» Спеціальний
Джессі Pin-Neutral
Безкоштовний
Джессі Pin-Happy
Звичайний
Джессі Pin-Sad
Звичайний
Джессі Pin-Angry
Звичайний
Джессі Pin-GG
Рідкісний
Джессі Pin-Clap
Рідкісний
Джессі Pin-Thanks
Епічний
Джессі Pin-Phew
Епічний
НЕТ
Аніміровані версії
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
НЕТ
Значки скінів
Скін Значок Спосіб отримання
Tanuki Jessie
Jessie GW-Pin
Звичайний
Tanuki Jessie-Pin
Звичайний
З набору значків "Золотий тиждень" за володіння комплектом скінів.

Спреї бійця та скінів[]

Спрей бійця
Спрей Спосіб отримання
Spray jessie%4x
Звичайний
Покупка у магазині за 19Gem

Репліки[]

Початок битви Коли лідирує Отримала шкоду Зробила вбивство Загинула Використовує супер
"Привітайся з моїм маленьким другом!"
"Куди б прилаштувати мого друга?"

Цікаві факти[]

Особисті дані[]

  • Джессі, Пем і Нані складають банду «Сім'ї Джанкерів». Їхнє оточення — «Барахолка Пем».
Map robo wars
  • Фраза "Say hello to my little friend" - посилання на фільм "Обличчя зі шрамом".
    • Така сама фраза є у Лоли.
  • Джессі є дочкою Пем.
  • Багато хто вважає, що Джессі - сестра Кольта, але насправді це не так; Пол Чамберс підтвердив, що Кольт не має жодного стосунку до її сім'ї.
  • Турель Джессі звуть Скраппі, судячи з назви Супера та згадки турелі в описі Зоряної сили «Масовий шок» та гаджета «Пружинка».
  • У Джессі не змінювали репліки з першої версії.
  • Прізвище Джессі - Джанкер, що згадувалося в описі її Супера. Правда, згодом ця інформація була видалена з усіх варіантів локалізації гри.
  • У неї однакові з Нані енергетичні снаряди. Тому можна зрозуміти, що у них є зв'язок, а саме Нані є нянею для Джессі. Офіційні зображення це підтверджують.
  • Ім'я турелі Джессі перекладається як «металобрухт» (scrap).
  • В оточенні «Барахолка Пем» зверху можна виявити Скраппі поряд зі своєю будкою та будиночок Джессі. Якщо в бою бере участь Джессі, то турелі не буде.
  • Її кодова назва - Mechanic.
  • Джессі - єдина бійчиня, у якої не залишилося колишньої моделі у файлах.
  • Раніше у Джессі туреллю була механічна гармата, а не щось схоже на собаку.
  • Судячи із знаків, Пем тримає Джессі під домашнім арештом.
  • Також саме вона вкрала трофей у офіційній анімації "Who Stole the Trophy?".

Геймплей[]

  • У файлах гри вона має третю Зоряну силу "На вигулі" (Скраппі всюди слідує за Джессі). Випробувати цю та інші треті Зоряні сили можна на приватних серверах (наприклад, Nulls Brawl).
  • У бета-версії Джессі була рідкісним персонажем.
  • Ефект гаджета «Пружинка» схожий на Зоряну силу Ніти «Ведмідь-Шатун».
  • Якщо вбити всіх роботів у Тренувальній печері, крім одного, але продовжуватимуть стріляти по ньому — енергосфери Джессі не будуть рикошетити. Те саме буде і з туреллю Джессі з другою Зоряною силою.
  • У період з 16.08.17 по 27/01/21 збитки від основної атаки Джессі жодного разу не зменшували.
  • Максимальна дальність польоту енергосфери Джессі становить 26 клітин, що ставить її на перше місце за дальністю основної атаки серед усіх бійців у грі (нарівні з Белль) (на другому місці за дальністю основної атаки - Сквік першим гаджетом).

Скіни, зовнішність[]

  • Джессі - одна з бійців, які плачуть при програші (інші: Ель Прімо, Беа, Гріф і Мег).
  • Зараз вона посідає 4-те місце за кількістю скінів (8 скінів) (на першому - Ель Прімо, Кольт і Динамайк (13 скінів), на другому - Шеллі (10 скінів), на третьому - Бо, Барлі та Мортіс (9 скінів) ).
  • Джессі - другий боєць, у якого є два безкоштовні скіни (перший - Шеллі).
  • У неї є не випущений скін для оновлення Літо роботів, з яким вона знаходиться в танку, який виглядає як її турель.
Концепт Джессі
  • Змінена модель Джессі була використана на Броуліс 2021 для ком'юніті-менеджера Паули, у якої Джессі – улюблений персонаж.
  • Джессі — одна з небагатьох бійців, якою змінили іконку через ре-модель (інші: Ворон і Ель Прімо).
  • Жоден з її скінів (крім Срібного, Золотого та «Кішки-Ворівки Джессі») не отримали ре-модель. Розробники пообіцяли незабаром це виправити.

Літня Джессі[]

  • Раніше скін "Літня Джессі" називався "Літні канікули", без імені бійця.

Драконопоборник Джессі[]

  • Цей скін і «Темний лицар Джессі» можна покрутити разом з її туреллю в меню вибору бійця, але на інших скінах такого зробити не можна.

Темний лицар Джессі[]

  • Скін «Темний лицар Джессі» — один із скінів, які є протилежністю бійця (інші: «Ель Рудо Прімо», «Король Лу», «Зла королева Пем», «Вірусний 8-БІТ», «Темний лорд Спайк», «Темний Зайчик Пенні», «Контрабандистка Пенні» і т.д.).
  • У Джессі з цим скіном є шрам на обличчі.
  • Цей, як і скін «Драконоборець Джессі», має можливість обертати турель.

Червоний Дракон Джессі[]

  • "Червоний Дракон Джессі" пофарбований у червоний з жовтим - національні кольори Китаю, до випуску гри в якому і присвячений вихід цього скіна.
  • На куртці скіна «Червоний Дракон Джессі» є значок з блискавкою, такі є на черевиках звичайної моделі Вольта.

Кішка-злодійка Джессі[]

Static-assets-upload7669899992532561064

Кішка-Ворівка Джессі в «Хто вкрав трофей?»

  • Перші натяки на скін «Кішка-злодійка Джессі» були ще в останньому епізоді анімаційної компанії «Хто вкрав трофей?» (англ. Who Stole The Trophy?). Саме в цій анімації Джессі з'явилася вперше у цьому вигляді.
    • Також цей скін з'являвся на картинці Світового фіналу 2021 року.
  • Гравці в Китаї змогли отримати скін «Кішка-Злодійка Джессі» раніше за інших гравців.
  • До виходу в гру у скіна «Кішка-Злодійка Джессі» не було чорної маски на обличчі.
  • Тільки цей скін має змінену анімацію програшу.
  • «Кішка-Злодійка Джессі» - зараз єдиний скін на Джессі, який відповідає її ре-моделі (крім Золотого і Срібного).

Баги та помилки[]

Баг Тануки Джесси

Сам баг в анімації

  • На кепці у всіх значках Джессі немає очок, а на моделі є.
  • Скло на моделі світліше, ніж на іконці.
  • У скіна "Тануки Джессі" є баг: якщо вибрати її в магазині або в меню бійців, то у Скраппі на секунду сильно розшириться дуло.
  • Джессі мала баг, коли її турель застрягла у стіні, але при цьому могла стріляти.
  • У скіна «Кішка-Ворівка Джессі» помічений ряд проблем: по-перше, текстури на межі капюшона низької якості, по-друге, в анімації програшу вухо проходить через капюшон, по-третє, з другою Зоряною силою ефекти атаки у турелі не змінюються.
  • Раніше Джессі в скіні «Темний лицар» при перемозі або виборі її в меню/у магазині скінів (якщо цей скін ще не куплений), коли вона починала обіймати арбалет, вона не заплющувала очі, на відміну від звичайної Джессі, але при анімації програшу вона усміхалася. Таке відбувалося і з «Драконоборцем Джессі». Згодом додали нову анімацію програшу.

Історія змін[]

  • 20/06/17:
    • Механіка руйнування здоров'я була вилучена з вежі, створеної Супером Джессі.
  • 27/06/17:
    • Базова шкода атаки Джессі була зменшена з 160 до 140.
  • 16/08/17:
    • Основна шкода атаки Джессі була збільшена зі 140 до 160.
    • Швидкострільність турелі покращена, тепер вона стріляє швидше, час між пострілами до 0.25 с (з 0.35 с).
    • Швидкість кулі збільшено на 33%.
  • 09/09/17:
    • Рідкісність Джессі була змінена з рідкісною на звичайну.
    • Швидкострільність турелі була зменшена з 0,25 до 0,30 с. за постріл.
  • 11/11/17:
    • Зарядка Суперу Джессі на 12.5% повільніше.
  • 07/12/17:
    • Статистика здоров'я та втрати всіх бійців була помножена на 4.
    • Основна шкода Джессі була збільшена з 640 до 720.
  • 16/01/18:
    • Здоров'я Джессі було зменшено з 3200 до 2800.
    • Лікування зоряною силою було збільшено з 600 до 800.
  • 21/03/18:
    • Основний розмір снаряда Джессі було збільшено.
  • 09/04/18:
    • Основна шкода атаки Джессі була збільшена з 720 до 780.
  • 21/05/18:
    • Моделі Джессі та її турелі були змінені.
  • 31/08/18:
  • 05/12/18:
    • Швидкість перезаряджання Джессі була збільшена з 2 с. до 1,8 с.
  • 29/01/19:
    • Текстура снаряда Джессі (енергетична куля) отримала ретекстуру.
  • 07/08/19:
    • Додано друга Зоряна сила «Масовий шок» (Скраппі тепер стріляє енергосферами, що відскакують від ворогів).
  • 15/09/19:
    • Анонс ретектури снаряда у скіна «Літня Джессі».
  • 18/09/19:
    • Снаряд скіна «Літня Джессі» було оновлено.
  • 20/10/19:
    • У Brawl Talk анонсували скін "Темний лицар Джессі".
  • 23/10/19:
    • Снаряди біля скіна «Драконоборець Джессі» було оновлено.
    • Додано скін «Темний лицар Джессі».
    • Основні збитки від атаки Джессі було збільшено з 820 до 840.
    • Підвищено втрату від атаки турелі з 240 до 260.
  • 05/12/19:
    • Швидкість снаряда збільшена на 10% (швидкість після відскоку залишається незмінною).
    • Збільшено здоров'я Скраппі із 2800 до 3000.
  • 14/03/20:
    • У Brawl Talk анонсували скін «Танукі Джессі».
  • 17/03/20:
    • Доданий гаджет "Свічка запалювання".
  • 29/04/20:
    • Скін «Танукі Джессі» додано до гри.
  • 15/05/20:
    • Анонсовано скін «Червоний дракон Джессі».
  • 09/06/20:
    • Скін «Червоний дракон Джессі» додано до гри. Він лунав у магазині до 31/07/2020.
  • 27/06/20:
    • У Brawl Talk був показаний другий гаджет Джессі "Пружинка" (турель Джессі стріляє на 100% швидше протягом 5 секунд).
  • 12/08/20:
    • Додано гаджет «Пружинка»
  • 10/09/20:
    • Змінено анімацію: тепер при перемозі у Джессі виблискують і блищать очі, а при програші навертаються сльози.
  • 13/12/20:
    • Скіни "Срібна Джессі" та "Золота Джессі" були анонсовані в Brawl Talk.
  • 15/12/20:
    • Збільшено здоров'я Скраппі із 3000 до 3200.
    • Лікування зоряною силою «Підзарядка» було збільшено з 800 до 896.
    • Скіни «Срібна Джессі» та «Золота Джессі» були додані в гру.
  • 27/01/21:
    • Основна шкода від атаки Джессі була збільшена з 920 до 1120.
    • Втрата снаряда зменшуватиметься при переході від однієї мети до іншої (1120 >> 840 >> 630).
    • Значки отримали анімацію та певні репліки.
  • 08/02/21:
    • Основна шкода від атаки Джессі була зменшена з 1120 до 1060.
  • 15/03/21:
  • 19/05/21:
    • Здоров'я турелі Джессі поменшало з 3200 до 3000.
  • 23/10/21:
    • У Brawl Talk анонсована ре-модель Джессі та скін «Кішка-Ворівка Джессі».
  • 27/10/21:
    • Джессі отримала ре-модель.
  • 03/11/21:
    • Оновлено портрет Джессі.
  • 17/11/21:
    • Портрет Джессі знову оновлений, але трохи.
    • Трохи змінена "нейтральна" анімація Джессі, тепер її голова зморить трохи нижче.
  • 27/11/21:
    • Скін «Кішка-Ворівка Джессі» стало можливо отримати.
  • 16/12/21:
    • Трохи змінена лицьова анімація: рот Джессі став меншим, а також вона стала посміхатися крізь зуби.

Попередні моделі[]

Джессі:[]

Анімації (відео)[]

Анімації (зображення)[]

Попередні анімації[]

Особливі ефекти[]

Особливі ефекти атаки[]

Особливі ефекти Супера[]

Портрети[]

Концепт-арти[]

Опис бійця[]

«Юнкер Джессі - сільська дівчина-геній, яка майструє небезпечні гарматні турелі з металобрухту.»

Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement