Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars

«Сторож Гром завжди напоготові. Атакує кидком рації. Його Супер - величезна бомба, що руйнує стіни та відкидає ворогів.»
Portrait grom

Гром (англ. Grom) - епічний боєць класу "Руйнувач". Його можна отримати з будь-якого ящика або випробування (до 30 грудня 2021 року).

Загальне[]

Гром має нормальну швидкість пересування, середньо-низький запас здоров'я, швидку перезарядку і високу шкоду. Атакує за допомогою розривної рації, що він кидає на землю. При приземленні вона розлітається на 4 частини хрестоподібною траєкторією (+). За допомогою Супера Гром здатний руйнувати стіни, а при вмілому використанні - підлаштовувати під себе оточення. Його перший гаджет дозволяє йому самому і союзникам бачити, що відбувається в кущах, причому на великій площі, а за допомогою другого він може кинути за одну обойму замість рації цілих три. З першою Зоряною силою «Обхід» заряджений Супер дозволяє Грому пересуватися швидше на 15%. Друга Зоряна сила «Ікс-фактор» збільшує шкоду від рації на 30% при кидку на максимальну відстань.

Attack icon
Напад
4
Health icon
Захист
2
Usibility icon
Зручність
3

Основні атаки[]

Атака: Розривна рація[]

«Гром атакує кидком розривної рації! Вибух поширюється по хрестоподібній області і завдає шкоди всім ворогам у зоні поразки.»

Гром кидає свою рацію, вона здатна перелітати перешкоди і розриватися на чотири частини, розлітаючись хрестоподібною траєкторією.

Супер: Гром-бомба[]

«Гром жбурляє рацію, посилену потужною грім-бомбою! Бомба завдає величезної шкоди і ламає стіни, а її вибухова хвиля відкидає всіх ворогів.»

Майже так само, як і основна атака, але більше, сильніше, відкидає ворогів і руйнує стіни. При зіткненні одного снаряда зі стіною він ламається (перестає летіти).

Посилення[]

Гром Зоряна сила1Зоряна сила: Обхід[]

«Коли Супер Грома повністю заряджений, він рухається на 15% швидше!»

При зарядженому Супері Гром рухається на 15% швидше. Умова дії сили схожа на "Чарівний пендель" Джина, але замість шкоди збільшується швидкість.

Гром Зоряна сила2Зоряна сила: Ікс-фактор[]

«Основна атака Грому завдає до 30% додаткової шкоди на максимальній відстані.»

Рація Грому завдає додаткової шкоди (до 30%), тобто на максимальній відстані вона буде завдавати 30% дод. шкоди. Механіка схожа на механіку атаки Пайпер.

Гром Гаджет1Гаджет: Дозорна вежа[]

«Гром дістає з гром-бомби дозорну вежу, яка дозволяє союзникам бачити, що відбувається в кущах на великій площі.»

Гром ставить вежу, і союзники можуть бачити, що відбувається в кущах. Здоров'я вежі поступово зменшується, як у гаджета Бо, Леона та Джанет.

GD-Grom2Гаджет: Перевірка радіозв'язку[]

«При наступній атаці Гром кидає розривну рацію 3 р. поспіль.»

При активації гаджета в наступній атаці Гром кине 3 рації замість однієї. Усі атаки від гаджета заряджають Супер.

Скіни[]

Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement