Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
На даний момент цей контент відсутній в грі.

«Галактична арена - це віддалена мапа спільноти для події Броулбол

Розміщення[]

По краях мапи знаходяться ворота з точками відродження бійців у них. Захист воріт дуже слабкий - лише по два ящики з кожного боку і частково оточений кущами. Центр є еліпс з відкритим полем всередині. Його частини відмежовують дві стінки. Мапа відкрита флангами, укриттів майже немає. Дизайн стадіону.

Поради[]

  • Боєць класу "Метатель", наприклад Динамайк може ховатися за стіною на центрі і атакувати противників, недосяжних для його союзників.
  • Це непогана мапа для гри на Мортісе, особливо якщо у вас є друга зоряна сила (тактика: коли шлях до воріт противника стає відкритий, то ви повинні штовхнути м'яч за допомогою Супера, та був стрибнути його з допомогою довгого ривка - має заповнитися шкала.
  • На цю мапу можна взяти Емз, так як у неї атака конусного типу - легко буде атакувати відразу кількох противників, щоб швидше накопичити Супер.
  • При грі за бійця класу "важкоатлет" не варто йти за м'ячем прямо під вогонь противника, навіть незважаючи на високий показник здоров'я. Краще спробуйте обійти з флангу. А при використанні гаджета Рози це можна буде зробити непомітніше.
  • Пам'ятайте, що найголовніше - забити гол, тому насамперед потрібно знищити гравця, який несе м'яч. При захисті воріт слід стояти у проході, щоб можна було зловити м'яч.
  • Якщо ви вибрали бійця з дуже високою швидкістю пересування, то схопивши м'яч і пробігши по правому флангу між центральною стіною і зигзагоподібною перешкодою, можна легко забити гол - карта відкрита, тому "Важковагові" до вас буде проблематично дістатися. Єдиний, хто зможе вас стримати в цьому випадку - персонаж з великим УВС (утратою в секунду), наприклад Кольт, 8-БІТ або Ріко.
Advertisement