Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars

«На поле! Коли шкала хоум-рана заряджена повністю, удар Бібі відштовхує бійців назад. Її Супер - пружна кулька з жуйки, що прошиває ворогів наскрізь.»
Bibi Portrait

Бібі (англ. Bibi) - епічна бійчиня класу «Танк», яку можна отримати на дорозі слави(дорозі стар) за 925 кредитів або з будь якого міфічного чи легендарного стардропу

Загальне[]

Має дуже високу швидкість пересування, має трохи вище за середню кількість здоров'я і таку ж за характеристиками шкоду. Атакує на невелику дистанцію, прошиваючи ворогів. Її особливість у шкалі «Хоум-рану»: якщо вона заряджена, і ви завдаєте удару, то противник буде відкинуто на деяку відстань. Заповнюватися вона починає лише якщо у вас повністю заряджена атака. Її Супер - жуйка, яка летить на дуже далеку дистанцію. Її перший Гаджет відновлює по 600 одиниць здоров'я за секунду, а другий уповільнює ворогів, що потрапили під дію жуйки. Зоряна сила «Хоум-ран» збільшує швидкість пересування Бібі, а «Повна готовність» дасть щит, який поглинає частину шкоди.

Attack icon
Напад
3
Health icon
Захист
3
Usibility icon
Зручність
3

Основні атаки[]

Атака: Три страйка[]

«Коли шкала атаки Бібі заповниться, почне заряджатися шкала хоум-рану. Зарядивши її повністю, Бібі відкине ворогів одним ударом!»

Бібі б'є своєю бейсбольною битою, вражаючи ворогів широкою дугою. Щойно вона зарядить три свої атаки – почне заряджатися шкала хоум-рану. Вона заряджається близько двох секунд, і після її заповнення наступний удар Бібі відкидає супротивників назад. Атака має і мінус: вона має невелику затримку, як у Френка, але, на відміну від нього, Бібі може рухатися під час помаху.

Супер: Жуйка[]

«Бібі відбиває битою пружну кульку жуйки, яка прошиває ворогів наскрізь і може вразити одну і ту ж ціль кілька разів!»

Бібі атакує великою кулею жуйки з величезною дистанцією. Куля може відскакувати від стін та проходити крізь супротивників. Він зникає за 5 секунд. Обмеження в їх кількості немає, тому на карті може бути дві або більше куль жуйки.

Посилення[]

Home Run Зоряна сила: Хоум-ран[]

«Коли шкала хоум-рана заряджена повністю, Бібі рухається на 12% швидше.»

Коли шкала хоум-рана заповнена, швидкість Бібі збільшується з 820 до 918, дозволяючи їй бігати набагато швидше. Це дозволить наздоганяти чи тікати від супротивників.

Batting Stance Зоряна сила: Повна готовність[]

«Коли шкала хоум-рана заряджена повністю, вся отримувана Бібі шкода зменшується на 20%.»

Коли шкала хоум-рана заряджена, Бібі отримує щит, що зменшує шкоду на 20%. Щит залишиться активним доти, доки шкала хоум-рана заряджена - за цей час можна зібрати кристали/болти, отримавши малу кількість втрат.

Bibi gd1 Гаджет: Вітамінка[]

«Бібі відновлює 600 очок здоров'я на секунду протягом 4,0 с.»

Усього відновлюється 2400 здоров'я. Відмінно поєднуватиметься зі Зоряною силою «Повна готовність».

GD-Bibi2 Гаджет: Надлипкість[]

«Наступна порція жуйки Бібі при попаданні сповільнює ворогів на 2 с.!»

Наступний Супер Бібі сповільнює ворогів.

Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement