Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«Рушниця Булла завдає серйозної шкоди на невеликій дистанції. Його Супер дозволяє йому прориватися крізь перешкоди та відкидати ворогів назад!»

Bull Portrait

Булл (англ. Bull)звичайний боєць класу «Танк» (раніше «Важковаговик»), якого можна отримати на Шляху до слави при досягненні 250 Трофеїв.

«Бульдозер!»
— Булл (титул).

Загальне[]

У Булла такий же тип атаки, як і у Шеллі та Деріла, але з більш короткою дальністю. Він має високу швидкість пересування, велику кількість здоров'я і високу втрату на ближній дистанції. Його Супер дозволить наздогнати слабкого ворога або, навпаки, уникнути небезпечного супротивника. Гаджет «Соковитий стейк» одразу відновлює Буллу 1500 очок здоров'я. Гаджет "Страх і тупіт" перериває Cупер Булла, і при активації вороги поруч із місцем використання сповільнюються. Зоряна сила "Берсерк" прискорює перезарядку Булла, якщо в нього залишилося менше 60% здоров'я. А Зоряна сила "Міцний хлопець" дає йому щит, коли його здоров'я падає до 40%.

Attack icon
Напад
3
Health icon
Захист
4
Usibility icon
Зручність
2

Основні атаки[]

Атака: Двостволка[]

«Двостволка Булла завдає серйозної шкоди, але має малу дальність. Тому Булл віддає перевагу тісному спілкуванню.»

Булл стріляє з дробовика, завдаючи дуже великої шкоди з дуже близької відстані до ворога. Максимальна дальність атаки набагато коротша, ніж у Шеллі або Дерріла, але згустки дробу Булла завдають більше шкоди. У поєднанні з високим рівнем здоров'я Булл стає ідеальним бійцем для раптових атак.

Супер: Бульдозер[]

«Нахиливши голову, Булл проноситься крізь ворогів та перешкоди. Завзятість – його друге я.»

Булл біжить на довгу дистанцію по прямій у будь-якому напрямку. Він знищує будь-які перешкоди на своєму шляху, відкидаючи ворожих бійців назад і завдаючи їм невеликої шкоди. Тому, хто стоятиме на шляху Булла, не поздоровиться!

Посилення[]

SP-Bull1 Зоряна сила: Берсерк[]

«Коли здоров'я Булла стає менше 60%, його швидкість перезаряджання збільшується вдвічі!»

Якщо здоров'я Булла становить менше 60% від його максимуму (4200 або менше), він починає злитися і перезаряджатися вдвічі швидше за звичайний. Ефект втрачається, коли Булл відновлює собі здоров'я понад 60%. Зоряна Сила особливо корисна в Пограбуванні, оскільки при втраті великої кількості здоров'я гравець атакуватиме сейф швидше, ніж зазвичай.

SP-Bull2 Зоряна сила: Міцний хлопець[]

«Коли Булла залишається менше 40% здоров'я, у нього з'являється щит. Цей щит зменшує всі збитки, які він отримує, на 30%.»

Якщо здоров'я Булла становить менше 40% від його максимуму (2800 або менше), всі збитки, які вони отримують, зменшується на 30%, що збільшує шанси на втечу або виживання при низькій кількості здоров'я.

GD-Bull1 Гаджет: Соковитий стейк[]

«Булл миттєво відновлює 1500 очок здоров'я. Заряди на матч: 3.»

Завдяки цьому гаджету ви зможете більш ефективно боротися з такими неприємними для вас супротивниками, як Шеллі, Ворон та інші. Здібність можна буде активувати, коли ваше здоров'я буде неповним. Гаджет добре поєднуватиметься зі Зоряною силою «Міцний хлопець». "Соковитий стейк" схожий з першим гаджетом Спраута, але не вимагає наявності кущів для активації.

GD-Bull2 Гаджет: Страх і тупіт[]

«Булл припиняє дію свого Супера та на 1,5 с. уповільнює всіх ворогів поблизу сильним ударом ноги об землю. Заряди на матч: 3.»

Гаджет буде корисним у режимах "3 на 3", наприклад, у Броулболі. Ви можете зупинити ворогів, а союзники за командою добити.

Особливість[]

«Цей боєць заряджає Супер, коли отримує шкоду.»

Булл заряджає свій Супер, коли отримує шкоду. Належить до будь-якого типу шкоди.

Поради використання[]

Для конкретних режимів[]

  • В Зіткненні існує популярна тактика - сидіти в кущах і чекати, поки буде проходити противник (бажано з невеликою кількістю здоров'я), а потім раптово нападати із засідки. Але будьте обережні, якщо ви використовуєте дану тактику, вас може помітити боєць, який в цей час проходить повз; можливо, він перевірить кущ, запустивши туди атаку. Наступного разу він намагатиметься не наближатися до куща, в якому ви сидите. (Котел — краща мапа для Булла з Кубиками підсиленням).
  • Булл відмінно підійде для Боя з босом і в Робогулі, так як у нього великої шкоди і здоров'я, а Супер може збити ракетну атаку великого робота.
  • Завдяки високому показнику здоров'я і шкоди, він може завдати значної шкоди сейфу і протриматися деякий час в живих. Його Супер краще використовувати для скорочення дистанції між ним і сейфом, щоб не ухилятися від ворожих атак по дорозі до нього. Його перша зоряна сила «Берсерк» дозволяє йому знищувати сейф за кілька секунд навіть без команди.
  • Бажано брати першу зоряну Силу в Пограбуванні, так як з нею при невеликій кількості здоров'я ви зможете завдати більшої шкоди.

Загальні[]

  • Ніколи не використовуйте свій Супер на авто-атаці! Це в більшості випадків приведе вас до миттєвого поразки. Наприклад, ви потрапите в отруйний дим в зіткненні, вас можуть вбити і забрати кристали або зірки в Захопленні кристалів і в Нагороді за упіймання, або ж ви можете опинитися на острівці, оточеному водою (таке часто трапляється в Конкурсних мапах).
  • У більшості випадків противник буде знати, де ви зупинитеся після використання Супера, тому будьте готові до того, що вас будуть миттєво атакувати.
  • Використовуйте Супер для скорочення дистанції між вами і противником, але пам'ятайте, що під час ривка ви все ще смертні. Від Супера Булла буде легко ухилитися навіть бійцям з нормальною швидкістю пересування. Тому потрібно або правильно прицілитися, або атакувати настільки раптово, що противник нічого не встигне зробити (знову-таки треба швидко і добре прицілитися).
  • Найскладнішим для вбивства противником на ближній дистанції для вас буде Шеллі. Це відбувається через те, що у неї більше дальність стрільби і перезарядка швидше, ну, і звичайно, у неї дуже потужний Супер. Майте на увазі, що якщо в вас полетить Супер Шеллі, то швидше за все ви помрете — навіть друга Зоряна сила вам не особливо допоможе. Тому важливим завданням для вас є атакувати першим — так ви будете мати більше шансів на перемогу. Шеллі ви вб'єте за 2 постріли, але якщо у неї буде заряджена «"'Аптечка"'», то доведеться зробити 3 постріли (швидше за все, вона за цей час вже накопичить на Супер, так що, як тільки вам зніме 3/4 або — в крайньому випадку — 1/2 максимального здоров'я, використовуйте перший гаджет).
  • Якщо ваш противник - Ворон, то вам потрібно бути обережніше, так як через отрути ваше здоров'я не буде відновлюватися (особливо багато шкоди вам буде наноситися, якщо у ворожого Ворона обрана Зоряна сила «"'Стерв'ятник"'»). Ось тут вам і допоможе гаджет! А якщо противник поліз на вас в ближній бій, сподіваючись на те, що зможе вас здолати, адже ви ослаблені, і він активував свій гаджет, то ви, відновивши частину від здоров'я, швидше за все розберетеся з опонентом, але можливо, самі помрете.
  • Гаджет допоможе вам в битві з іншими бійцями класу «"Танк"», так як вони теж завдають потужний шкоди. Здатність буде дуже корисна при зустрічі з Френком, якщо ви не встигли ухилитися від його Супера, і він вас оглушив. Противники з більш швидкою перезарядкою, такі як Ель Прімо, Роза і той же Френк буде наносити вам шкоди швидше, ніж ви їм, Якщо ви витратили свої заряди (якщо вони повні, то ви стріляти будете явно швидше них); тут вас теж виручить гаджет: з його допомогою ви зможете протриматися трохи довше, і ця частка секунди може стати вирішальною, так як у вас перезарядиться одна атака!
  • Прицілюйтеся Супером так, щоб Ви були "впритул до ворога, якого тараните", інакше ви не зможете завдавати серйозної шкоди і навіть нашкодите собі використанням Супера!
  • Булл може бути ефективним проти всіх інших бійців класу "Танк". Хоч у Ель Прімо, Джекі, Рози і Френка набагато більше здоров'я, але у них набагато менше шкоди. Однак з трояндою потрібно бути акуратніше, якщо вона накопичить Супер, то ви, можна вважати, програли. У Деріла хоч дуже високий шкоди, але між його атаками є затримка, і сама атака Деріла проводиться повільніше атаки Булла, через що Булл його може перемогти.

Комбінація здібностей[]

  1. SP-Bull1 + GD-Bull1: Буде більше шансів вижити під час наступу на противника, адже у вас на тривалий час підвищиться швидкість перезарядки, так ще й можна буде відновити здоров'я в крайніх ситуаціях.
  2. SP-Bull1 + GD-Bull2: Це допоможе, якщо у вас і так є багато шансів вижити. Можна буде швидко підійти до ворога, можна використовувати Супер, а потім на оптимальній відстані — гаджет. Якщо противник швидко відреагує, то "Берсерк" допоможе швидше закінчити з ворогом.
  3. SP-Bull2 + GD-Bull1: Дана комбінація хороша в самозахисту. Щит допоможе вам вижити при нападі ворога. А якщо все йде аж надто погано, то можна використовувати гаджет.

Статистика перемог[]

  1. Пограбування — 55,4%
  2. Зіткнення — 54,4%
  3. Броулбол — 50,3%
  4. Гаряча зона - 50,2%
  5. Облога — 47,9%
  6. Захоплення кристалів — 47,0%
  7. Парне зіткнення — 40,3%
  8. Нагорода за упіймання — 38,9%

Скіни[]

Значки[]

Нейтрал Радість Смуток Гнів «GG» Оплески «Дякую» «Фух» Спеціальний
Булл Pin-Neutral
Безкоштовний
Булл Pin-Happy
Звичайний
Булл Pin-Sad
Звичайний
Булл Pin-Angry
Звичайний
Булл Pin-GG
Рідкісний
Булл Pin-Clap
Рідкісний
Булл Pin-Thanks
Епічний
Булл Pin-Phew
Епічний
НЕТ
Аніміровані версії
Булл Pin-NeutralAnim
Безкоштовний
Булл Pin-HappyAnim
Звичайний
Булл Pin-SadAnim
Звичайний
Булл Pin-AngryAnim
Звичайний
Булл Pin-GGAnim
Рідкісний
Булл Pin-ClapAnim
Рідкісний
Булл Pin-ThanksAnim
Епічний
Булл Pin-PhewAnim
Епічний
Булл Pin-SpecialAnim
Особливий

Спреї бійця і скінів[]

Скін Спрей Спосіб отримання
Булл Skin-Default
Spray bull@4x
Звичайний
Покупка в магазині за 19 Gem
Bull Skin-Bull Mang
Spray bull bt21
Звичайний
За покупку скіна «Булл Mang»

Репліки[]

Початок битви Коли лідирує Отримав шкоду Зробив вбивство Загинув Використовує Супер
Звичайний: Космобик:
Файл:Visor bull start vo 01.ogg"Ое!..Я ненавиджу жучків!"
Звичайний:
"Тобі краще в цьому у-Булл-итися!"
Космобик:
Файл:Visor bull lead vo 01.ogg"Я тут правила пишу!"
Звичайний: Космобик:
Файл:Visor bull hurt vo 03.ogg"Не зв'язуйся зі мною!"
Звичайний: Космобик:
Файл:Visor bull kill vo 01.ogg"Ніхто не порушує правила Булла!"
Звичайний: Космобик:
Файл:Visor bull die vo 01.ogg"Ти потрапив до мене..."
Звичайний: Космобик:
Звичайний: Космобик:
Файл:Visor bull start vo 02.ogg"Жучки, павуки, черв'яки!"
Звичайний: Космобик:
Файл:Visor bull lead vo 02.ogg"Булл не робить помилок!"
Звичайний: Звичайний: Космобик: Звичайний: Звичайний: Космобик:
Звичайний: Космобик: Звичайний: Космобик:
Файл:Visor bull lead vo 03.ogg"Булл тут головний!"
Звичайний: Космобик:
Файл:Visor bull hurt vo 01.ogg"Гей, годі мене дратувати!.. Ай!.."
Звичайний: Космобик: Звичайний: Космобик: Звичайний: Космобик:
Файл:Visor bull ulti vo 03.ogg"Я роздавлю тебе як маленьку комашку!"
Космобик:
Файл:Visor bull start vo 04.ogg"Не бикуй на Булла - Булл забуде тебе!"
Звичайний: Звичайний: Звичайний: Космобик:
Файл:Visor bull kill vo 04.ogg"Винник усунений."
Звичайний: Звичайний:
Звичайний: Космобик: Космобик:
Файл:Visor bull kill vo 02.ogg"Солодких снів!.. І нехай дзига вкусить за бочок!.. хе-хе."

Цікаві факти[]

Ососбисті дані[]

  • В анімації "Welcome to Retropolis" можна побачити, що у Булла є свій власний бар під його ім'ям.
  • Призвіще БуллаБланко (исп. Blanco — «білий»), яка є дуже поширеною в іспаномовних країнах (Колумбія, Мексика, Іспанія та інші). Ця інформація була доступна в бета-версії, але на даний момент відсутня в грі.
  • Булл, Бібі и Ворон — цивільні «Ретрополіса», також вони разом є бандою гонщиків. Це доказує Булл–кар, стоячий поряд з баром Булла.
Метрополіс-Тема
  • В бета-версії Булл був рідкісним бійцем.
  • Булл — один з бійців, який використовує каламбури у фразах (другі — Мортіс, Беа, Макс, Поко, Роза, Фенґ).
  • Булл — один з бійців, обличчя яких на іконці висловлює негативні емоції (другі — Джекі, 8-БІТ, Ніта, Містер П. і Еш).
  • Булл ймовірно з Росії. Про це сказав його офіційний актор озвучення.
  • Був подарунок в магазині с заголовком «Подарунок від дідуся Булла» (на англ. «Uncle Bull’s gift») тобто, від самого Булла.

Скіни, зовнішність[]

Булл и шліх до слави
  • Значок Булла у нагороду на шляху до слави зовсім несхожий на звичайний значок.
    • Булл — єдиний боєць, у якого значок на шляху до слави і нейтральний відрізняються.
  • Раніше на спині Булла був інший малюнок черепа. У нього був значок Brawl Stars, а тепер він схожий на значок Мегабійця.
  • Булл — один з бійців, який має архівні скіни, а саме «Тачдаун Булл» і «Вікінг Булл» (інші — Брок, Динамайк, Деріл, Френк і Мортіс).
    • Булл — другий персонаж з двома архівними скінами (перший — Брок).

Вікінг Булл[]

  • Попередні моделі Булла і «Вікінга Булла» нічим не відрізнялися, крім форми волосся і брів.
  • Стара модель «Вікінга Булла» дуже похожа на Мініганера (стару модель Пем). Тільки «Вікінг Булл» має жовті волосы, а Мініганер — коричневі. Також, у Мініганера не було кільця і у нього були чорні брови, а не жовті.

Футбольні скіни[]

  • Скіни «Тачдаун Булл» и «Півзахисник Булл» відсилають до американського футболу, який багато хто плутає з іншим видом спорту з таким же м'ячем витягнутої форми — Регбі.

Король Варварів Булл[]

  • Скін «Король Варварів Булл» є відсиланням на однойменного героя з ігор Clash.
  • «Король Варваров Булл» — один з безкоштовних скінів в грі (інші — «Зоряна Шеллі», «Рікошет», «Мортіс у циліндрі», «Чаклун Барлі», «Червоний Дракон Джессі», «Ретро Брок», «Кішка-злодійка Джессі» і скіни із випробуваннь).
  • Багато хто помітив, что у основной атаки скина «Король Варварів Булл» не тільки додана емоція біля голови, але і змінені кулі. Вони більше, ніж у звичайного Булла і других його скінів, і в центрі світлі (див. "Особливі ефекти").
  • На мечі «Короля Варварів Булла» були помічені літери SC, що є ініціалами SUPERCELL.
  • Цей скін не можна було отримати після роздачі на честь 10-річчя Supercell, але його знову роздадуть на ювілей гри Clash of Clans.

Космобик Булл[]

  • «Космобик Булл» — второй скин, у якого є свої репліки (перший — «Вірусний 8-БІТ», третій — «8-БІТ Із Салуна» , четвертий — «Зла королева Пем»).

Б-800[]

  • Скін «Б-800» є відсиланням до термінатора, також швидше за все буква B в скороченні, можлива повна назва скіна «Bull-800».
  • Тільки у даного скіна рот не анімований.
  • У головному меню скін легко відрізнити від інших. У бою ж цей скін легко сплутати зі звичайним.

Лев Булл[]

  • У цього скіна є баг: за допомогою деяких дій можна зробити так, чтобы «Лев Булл» при ходьбі був в статичній позі.

Геймплей[]

  • В файлах гри у Булла є третя Зоряна сила «Камінь» («тепер на Булла не діє ні відкидання назад, ні уповільнення, ні оглушення»). Спочатку була створена для Сенді. Данная Зоряна сила схожа с гаджетом Френка «Шумоподавник». Випробувати цю та інші треті Зоряні сили можна на приватних серверах (наприклад, Nulls Brawl). Також, дана зоряна сила була доступна на китайському сервері для покупки за 79 Gem, але грати з нею було не можна.
  • Здібності Булла (Зоряні сили, Супер, основна атака) схожі зі здібностями Деріла, тільки у Булла сили залежать від здоров'я, а у Деріла від Супера, Супер Булла може зносити перешкоди, а Супер Деріла — ні.

Баги і помилки[]

  • У старої моделі Булла ззаді на шиї була дірка, через що йому зробили ре-модель.
  • Недивлячись на то, що атака Булла називаєтся «Двостволка», стволів у його рушниці 3. Це можна помітити на його звичайному скіні (більшість інших скінів якраз мають «двостволки»). Це сталося через те, що стара модель Булла мала «двостволку», але, коли вийшла ре-модель, опис основної атаки не змінили.
  • Після березневого оновлення 2022 був помічений баг: у деяких гравців в клубному магазині продавався скін "Б-800" за 2500 клубних монет.

Історія змін[]

  • 16/08/17:
    • Значок нерфаЧас перезаряджання Булла збільшився з 1.5 с. до 1,6 с.
  • 07/12/17:
    • Neutral Статистика здоров'я та шкоди всіх бійців була помножена на 4.
  • 18/12/17:
    • Значок баффаЗдоров'я Булла було збільшено на Health icon200.
    • Значок баффаВтрата від основної атаки збільшена з Attack icon400 до Attack icon440.
    • Значок баффаТепер Зоряна сила спрацьовує за 50% здоров'я (з 30%).
  • 22/12/17:
    • Значок баффаБазова швидкість пересування Булла була збільшена з 650 до 700.
    • Значок баффаЗдоров'я збільшено із Health icon5000 до Health icon5400.
  • 16/01/18:
    • Значок нерфаЗоряна сила тепер спрацьовує при 40% здоров'я (з 50%).
    • Значок нерфаЗдоров'я було зменшено з Health icon5400 до Health icon5200.
  • 27/01/18:
    • Значок нерфаЗдоров'я Булла було зменшено з Health icon5200 до Health icon5000.
    • Значок нерфаЗбільшено кількість попадань від куль, щоб зарядити Супер до 10 (з 8).
  • 21/03/18:
    • Значок нерфаОсновна шкода Булла була зменшена з Attack icon440 до Attack icon400.
  • 05/12/18:
    • Значок баффаЗдоров'я Булла було збільшено із Health icon5000 до Health icon5200.
    • Neutral Булл та «Вікінг Булл» отримали ре-моделі.
    • Neutral Вікінг Булл став коштувати 80Gem.
  • 01/02/19:
    • Neutral Було додано скін «Тачдаун Булл».
  • 26/06/19:
    • ShopДодано скін «Півзахисник Булл».
  • 10/07/19:
    • Зоряна сила «Міцний хлопець» на Булла додана в гру (коли у Булла залишається менше 40% здоров'я, він отримує щит, що знижує шкоду на 30%).
  • 29/08/19:
    • Neutral Анімація Булла була перероблена.
  • 07/11/19:
    • Значок нерфаЗдоров'я було знижено з Health icon5200 до Health icon4900.
  • 17/03/20:
    • ГаджетБув додан гаджет «Соковитий стейк».
  • 09/05/20:
    • Neutral У Brawl Talk було анонсовано скін «Король Варварів Булл».
  • 13/05/20:
    • ShopДодано скін «Король Варварів Булл», який лунав до 30/06/20.
    • Neutral Скін "Тачдаун Булл" став архівним.
  • 08/07/20:
    • Neutral Було змінено малюнок на спині Булла.
  • 15/07/20:
    • Neutral Скін "Тачдаун Булл" пішов до архіву.
  • 10/09/20:
    • Значок баффаЗдоров'я Булла збільшено на 2% (Health icon4900Health icon5000).
  • 17/10/20:
    • Neutral У Brawl Talk були анонсовані скіни "Срібний Булл" та "Золотий Булл".
    • Neutral Ще був показаний його новий гаджет "Страх і тупіт".
  • 23/10/20:
    • ГаджетДоданий гаджет «Страх та тупіт».
    • ShopБули додані «Срібний Булл» та «Золотий Булл» скіни.
  • 15/12/20:
    • Значок баффаТепер Зоряна сила "Берсерк" спрацьовує, якщо у Булла залишається 60% здоров'я (замість 40%).
  • 23/01/21:
    • Neutral Скін «Космобик Булл» був анонсований у Brawl Talk.
  • 27/01/21:
    • Neutral Булл отримав анімацію обличчя.
  • 12/02/21:
    • ShopСкін «Космобик Булл» було додано до гри.
  • 15/03/21:
    • Neutral Значки отримали анімацію та певні репліки.
  • 16/06/21
    • Значок баффаДодана характеристика характеру. Булл заряджає Супер, коли отримує шкоду.
  • 25/08/21
    • Neutral Скін "Вікінг Булл" став архівним.
  • 23/10/21:
    • Neutral Скін "Б-800" був анонсований у Brawl Talk.
  • 08/11/21:
    • ShopСкін «Б-800» додано до гри.
  • 26/02/22:
    • Neutral Скін «Лев Булл» був анонсований у Brawl Talk.
  • 01/03/22:
    • ShopСкін «Лев Булл» додано до гри.
  • 27/04/22:
    • Neutral Було змінено ефекти скіна «Вікінг Булл».
  • 25/06/22:
    • Neutral Скін «Булл Mang» був анонсований у Brawl Talk.
  • 29/07/22:
    • ShopСкін «Булл Mang» додано до гри.

Попередні моделі[]

Анімації[]

Особливі ефекти[]

Особливі ефекти атаки[]

Особливі ефекти Супера[]

Особливі ефекти бійця[]

Концепт-арти[]

Попередній опис[]

«Булл Бланко схожий на бика в посудньому осліні. На бика з двостволкою.»

Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement