Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«Забий гол у ворота противника! Матч закінчиться після закінчення часу або після двох голів, забитих однією з команд.»
BrawlBall icon-UA

Іконка Броулбол в меню режимів

Броулбол (англ. Brawl Ball) - подія 3 на 3, доступне гравцеві після досягнення 150 трофеїв.

Загальне[]

Майданчик для даного режиму являє собою вертикальний прямокутник з виступами для воріт зверху і знизу. У центрі неї розташована точка для м'яча, а на самій мапі присутні різні перешкоди.

На всю гру командам дається дві з половиною хвилини. Також можна виграти, протримавшись з рахунком 1: 0 на користь вашої команди до кінця таймера. Якщо після закінчення часу рахунок буде дорівнює, раунд автоматично продовжується до трьох з половиною хвилин.

Мяч

У разі нічиї гравцям дається додатковий час (1 хвилина), а вся мапа очищається від перешкод, даючи шанс обом командам забити вирішальний гол. Якщо жодна команда не змогла забити м'яч після закінчення додаткового часу, гра закінчується нічиєю: ніхто не отримує і не позбавляється трофеїв, тільки зірковий гравець (вибирається тільки один з обох команд) отримує додатковий досвід і висвічує переможну анімацію в підсумках бою.

Відповідні бійці[]

  • Шеллі: Одна з найбільш часто використовуваних бійців в цьому режимі. За допомогою свого Супера здатна зупинити цілу команду поодинці, через що і є чудовим воротарем (захисником). Також здатна руйнувати стіни і перешкоди, відштовхувати ворогів назад і вчасно зупиняти Супер інших гравців.
  • Ніта: Супер і гаджет дозволяють оглушити ворога і відібрати м'яч.
  • Кольт: якщо ворог вже пройшов повз вас до воріт, важкоатлети вже навіть не стануть намагатися його зупинити - а сенс, якщо все одно не наздоженуть? Тут і виникає потреба в стрілках. Основна особливість Кольта-швидко вбити танка перед собою навіть біля самих воріт завдяки своєму великому пошкодженню і гаджету.
  • Булл: Супер дозволяє йому руйнувати великі ділянки стін та інших перешкод.
  • Динамайк: в основному грає роль підтримки, так як через особливості атаки утруднюється в захисті воріт і також через кількість здоров'я лише іноді може пронести м'яч у ворожі ворота. Володіє великою втратою і Супером, здатним руйнувати стіни і відкидати супротивників.
  • Бо: він може завдати великої шкоди по групі ворогів, що корисно на початку матчу. А його міни можуть сильно допомогти-їх можна кинути в натовп ворогів (на початку раунду), закласти поруч з м'ячем, але найбільше користі міни приносять при використанні поруч з воротами ворожої команди. Їх можна встановити так, що вибух зруйнує стіну перед воротами. А якщо поруч з воротами багато ворогів, то вибухи можуть знищити всіх.
  • Деріл: велика кількість здоров'я і шкоди з ближньої дистанції, а так само поступово накопичується Супер і можливість злегка відштовхувати і приголомшувати їм робить Дерріла відмінним нападником і захисником. Головне, не використовувати Супер, коли вороги наближаються до ваших воріт — ухилившись від вашої атаки, вороги підуть до тепер уже незахищених воріт.
  • Френк: велика кількість здоров'я і швидко накопичується Супер (відновлюється з трьох ударів) робить його хорошим нападаючим, але не захисником. Середній шкоди не дозволяє йому вбивати важковаговиків біля воріт, а щоб скористатися Супером, йому потрібен деякий час, за який противник вже встигає забити м'яч у ворота. Також своїм Супером він може руйнувати перешкоди.
  • Бібі: здатність відштовхувати ворогів і забирати у них м'яч, середня кількість здоров'я і високий шкоди, а також обидві її зоряні сили ніби створені для цього режиму.
  • Мортіс: не зводите з нього очей під час гри: якщо не захищати ворота належним чином, він зможе забити гол в одну мить. Здатність "дешити" і його друга Зоряна сила роблять його незамінним в цьому режимі. Але в якості воротаря цей боєць абсолютно не підходить: найбільш корисним він є в затриманні м'яча, що ворог штовхнув, а не забіг з ним у ворота. Також зарахунок великої шкоди Мортіс може вбити ворога, що тримає м'яч і забрати його, щоб забити гол швидше.
  • Макс: варто ворогам на секунду відволіктися від м'яча, Макс з активованим Супером вже ніщо не зможе зупинити: схопивши м'яч, вона може моментально добігти до ворожих воріт. Також її Супер корисний у випадках, коли Мортіс зміг пройти повз вас до воріт і атакувати його вже немає сенсу, але завдяки своїй швидкості у Макс є шанс зловити м'яч. Але все одно, не дивлячись на все, у мортіса малий відсоток перемог,
  • Спраут: за допомогою свого Супера, він може ненадовго запечатати ворота своєї команди.
  • Ель Прімо: зі своєю другою зоряною силою і високою кількістю здоров'я, у Ель Прімо з'являється шанс без проблем забивати голи.
  • Пенні: за допомогою гаджета "Кишеньковий детонатор" вона може підірвати турель біля стін поруч з воротами, щоб можна було легше забити гол.

Поради[]

  • Бажано руйнувати перешкоди на шляху до воріт (як і самі ворота), для того, щоб простіше забити гол.
  • Атакувати ворота з м'ячем найкраще всією командою, так як гравця з м'ячем зможуть прикрити його союзники.
  • Якщо ви не вмієте забивати м'яч за допомогою трікшота, то не варто цього робити. Є високий шанс, що ви потрапите повз, що, можливо, призведе до поразки. Краще попрактикуватися в дружньому бою.
  • Ніколи не здавайся завчасно! Гол можна забити, навіть коли залишається всього кілька секунд до кінця гри (гіф праворуч).
  • Не забувай, що це командна гра. Найчастіше давай паси своїм товаришам по команді і стеж за їх мімікою: якщо він збирається використовувати Супер, то не підставляй його, передавши йому в цей момент м'яч; якщо твій напарник хоче зламати певну ділянку воріт, то старайся моментально кинути м'яч в той кут; якщо він крутиться або знаходиться біля ворожих воріт, передавай м'яч і так далі.
  • Кращими бійцями для цього режиму є воїни, які атакують масовою атакою і на початку гри можуть знищити практично всю ворожу команду (за допомогою союзників, звичайно ж), якщо та полізе на рожен.
  • Стінки, що зазвичай розташовуються протилежно до воріт, можуть дозволити вам забити м'яч трикшотом, проігнорувавши бійців, що стоять прямо перед вами і відрізають прямий шлях через вузький простір. (Сусідній малюнок)
  • Коли перешкоди біля воріт відсутні, а прохід закривають кілька ворожих гравців, можна наблизитися до однієї частини воріт, і, маніпулюючи ними, йти в тому ж напрямку, а самому кинути м'яч в протилежний бік.
  • У Броулболі стінки і перешкоди не розташовуються у випадковому порядку: багато з них призначені для забивання голів рикошетом. Але бажано, коли ви граєте за бійців, які можуть руйнувати стіни і перешкоди (наприклад, Шеллі, Булл, Динамайк і ін.), при накопиченому Супері, руйнувати стіни біля ворожих воріт, щоб спростити гру.
  • Не варто ходити з м'ячем біля своїх воріт, як це люблять робити багато з метою сховатися за перешкодами від атак ворогів. У будь-який момент, накопичивши на Супер, у вас можуть відібрати м'яч Шеллі, Ель Прімо, Едгар, Булл і безліч інших бійців і без всяких проблем забити його у ворота, біля яких ви знаходилися.
  • FullSizeRender
    Якщо вороги захищають ворота у зигзагоподібному положенні і при цьому знаходяться від вас досить далеко, можна спробувати забити м'яч способом, показаним праворуч:

Історія змін[]

Цікаві факти[]

  • Броулбол - найбільш популярний режим 3 на 3 і другий за популярністю режим в грі після Парного зіткнення. Причиною цьому є цікавий і простий геймплей, безліч способів забити м'яч у ворота і порівняно швидкі матчі, що цінується серед високо рангових гравців.
  • Для Броулбола на даний момент є кілька типів середовища: Пляж, стадіон, арена і Екстрім-Шоу. У стадіоні м'яч оранжевого кольору, в Арені ж м'яч заміняться футбольним, а в пляжі він має червоно-жовте яскраве забарвлення.
  • З моменту додавання Спраута в гру, ці бійці почали масово "тролити" інших гравців, закриваючи і свої ворота, і іноді чужі (коли команда Спраута стояла біля відкритих воріт, готуючись забити) заради забави.
  • Мортіс є унікальним бійцем для цього режиму і часто асоціюється саме з ним. Він може моментально зробити ривок разом з м'ячем, скорочуючи дистанцію до ворожих воріт і може здійснювати довгі ривки за допомогою потужного кидка м'яча Супером і піймавши його завдяки своїй другій зоряній силі. На жаль, подібні трюки проробляти вміє далеко не кожен і часто подібний вибір бійця тягне до програшу.
  • З Жовтневого оновлення 2020 тепер неможливо забити гол у свої ворота.
  • Відродження після голу в Броулболі можна порівняти з відродженням після загибелі, так як боєць вимовляє одну з реплік, які відтворюються при смерті.
  • Раніше ворота розташовувалися не за мапою, а на мапі. При цьому за воротами був невеликий простір, в який можна було зайти, і саме там відроджувалися гравці. Багато гравців користувалися такою тактикою: відразу ж після забиття першого гола, один з гравців брав м'яч і йшов за ворота. Іншим двом гравцям залишалося просто захищати того, у кого був м'яч і чекати закінчення бою, і, відповідно, своєї перемоги.
  • Броулбол - перший режим гри, доданий після її виходу (в бета-тест).
  • Раніше існував баг, при якому в Броулболі можна було вилізти за мапу за допомогою Мортіса або Брока з першим гаджетом.
  • Раніше також існував баг коли в конкурсних мапах в Броуболі можна було заходити за мапу.
  • Раніше був баг, через який раунд перезапускався через контакт м'яча з шипами.
  • У квітневому оновленні 2022 року в гру були додані нові блоки - бампери (виключно для події Броулбол). Помилка була додана в Створення мап і незабаром була видалена.
  • Після додавання 2-х гаджетів на Едґара та Вольта був такий баг, що якщо перед забиванням голу вони активували гаджети, то після голу вони трохи втрачали здоров'я і залишалися там, де забили м'яч. Такий баг також спостерігався в події Нокаут.
Навігація по вікі
Спільне ГоловнаІсторія оновлень гриКерівникBrawl TalkSupercell MakeПравилаБлокування
Бійці

Початковий Шеллі
Епічні: БоЕмзСтуПайперПемФренкБібіБеаНаніЕдґарГромГріфБонніҐейлКолеттБелльЕшЛолаСемМендіМейсіХенкПерлЛаррі і ЛоріАнджелоБеррі
Міфічні: МортісТараДжинМаксМістер П.СпраутБайронСквікЛуГавсБаззФенґЄваДжанетОтісБастерГрейR-TВіллоуДагЧакЧарліМікоМелодіЛіліКленсі
Легендарні: СпайкВоронЛеонСендіВольтАмберМеґЧестерКорделіусКітДрако

Боти Банди Характеристики бійців

Події

Події 3 на 3: Захоплення кристалівБроулболНагорода за упійманняПограбуванняГаряча зонаНокаутВинищенняОблогаЗагрузкаПограбування готелюБаскетбійВолейболУтримай трофейБотопадПейнтбой
Одиночні події: Одиночне зіткненняПануванняПоодинока зоряМисливціВтеча з трофеямиЕстафета
Особисті події: РобогулБій з босомВелика граШтурм СуперсітіОстанній рубіжШтурм місця
Інші події: Чемпіонат Brawl StarsВипробуванняМегакопілкаРанговий бій5 на 5Гіперзарядний ХаосЗагадковий режимДуеліСилова гонкаСилова лігаКлубна ліга

Предмети Ігрова валютаПредметиБойовий досвідОчки силиКвитки подійТрофеїДосвідМайстерністьПризи СтаррНабори значків

Китайська версія: Ящики

Геймплей Про груДорога СтаррМодифікаториПредметиМапиМагазинМагазин клубуДорога до славиBrawl PassСкіниАнімаціїТренувальна печераНавчанняЗначкиІконка профіляСпреїСписки лідерівРідкостіКласиБлокування акаунтаЕфектиСуперВидалений контентЗавантажувальні екраниІгрові об'єктиСтворення картКонкурсна картаЗвукиРівніОточенняКаталогДружній бійФониПодії спільноти

Китайська версія: Вулиця BrawlКолекційний альбомКрилаНімбиРулетка

Інше Pin MakerАрти від розробниківСловник сленгуМузика
Advertisement