Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«Боти-це штучний інтелект, керований грою. Боти існують в Дружній грі при нестачі гравців, помічені ім'ям" [цифра від 1 до 9]-й бот " (1-й бот, 6-й бот) або ж можуть з'явитися в якості заміни гравця, що вийшов з гри. При заміні гравця бот грає до тих пір, поки гравець не увійде в гру, або поки не закінчиться бій. Також ботами є ведмідь Ніти, мортіра Пенні, турель Джессі, голова Тіка, гаджет Леона, тіньові клони тари, роботи-носильники Містера п., роботи-прибирачі Еша роботи з Роборубки і бою з босом, а також бос в розгромі суперсіті

Бот иконка

Поведінка ботів[]

Боти в грі мають низький штучний інтелект. Вони нездатні до тактиці бою і не залежать від умов режиму гри, наприклад: Боти не будуть дорожити кристалами і відступати при зворотному відліку в захоплення кристалів; у ботів не в пріоритеті забивання м'яча у ворота в Броулболе і т.д. їх рухи різкі і хаотичні - постійне метання з боку в бік, що ускладнює потрапляння по боту. Бот має властивість робити зупинку при піднятті предмета і перед використанням Супера. При атаці ворога боти намагаються витратити весь можливий боєзапас і через це втрачається шкоди у бійців, які залежать від відстані, наприклад у Булла або Шеллі, однак це може виступити зворотним шляхом, тому що у Пайпер шкоди тільки збільшується з відстанню.

Боти користуються тільки авто-атакою, що дає перевагу гравцеві, який може легко ухилятися, просто рухаючись в одну сторону по відношенню до бота. Боти намагаються завжди підбирати всілякі предмети в їх поле зору-кубики посилення в зіткненні, кристали в захоплення кристалів, м'яч в Броулболе, зірку в нагороду за упіймання, болт в облозі і т.д., незважаючи на шкоду або навіть смерть. При низькому значенні здоров'я бот може відступити в протилежну сторону від потенційних загроз в кущі або за укриття. У пріоритеті у всіх ботів знаходяться ворожі бійці, так що незалежно від режиму гри вони будуть намагатися вбити опонента. Бот, який заміняв гравця, автоматично скасовує наступну гру при перемозі, нічиї або поразці, за умови, що гравець не увійде в гру.

Цікаві факти[]

  • Бот, який абсолютно не має можливості підібратися до суперника (наприклад, якщо ворог знаходиться в дірі, оточений стінами), буде просто стояти на місці (це не діє на метальників і деяких бійців, Супер яких може знищувати стіни).
  • У зіткненні при двох живих бійцях залишився "'бот" ' зазвичай тримається подалі від центру, якщо він не має велику кількість кубиків посилення.
  • Боти мають збільшену дальність зору в кущах (на 1 клітку).
  • Гравець грає з ботами, якщо у нього на бійці менше 100 Trophyлипневого оновлення).
  • Якщо в Броулболе сховатися в кущі з м'ячем, бот тебе не побачить, а просто проігнорує.
  • Боти не вміють вичікувати. Як тільки в полі їх зору з'являється противник, то вони завжди йдуть на таран, навіть якщо мають перевагу, перебуваючи в кущах.
  • Якщо ви програли 2 рази поспіль на бійця, у якого менше 500 Trophy, то в 3-й грі проти вас будуть "'боти"'.
  • Боти не можуть використовувати гаджети і другі Зоряні сили.
  • Боти, граючи за Нані, можуть рухатися, використовуючи Супер.
  • Боти з хеллоуїнського поновлення 2020 тепер ламають на мапах черепа, свічки і т. д.
  • У зіткнення боти будуть намагатися забрати кубик посилення, навіть якщо він знаходиться глибоко в отруйному газі.
  • Якщо побудувати певну мапу в Броулбол е, взяти Булла і використовувати Супер біля бота, то можна закинути його в стіну з м'ячем.
  • Боти ламають скрині тільки краєчком своєї атаки.
  • Якщо бота замкнули, він буде використовувати сумний значок.
  • У разі якщо з самого початку битви проти вас б'ються Боти (не заміна існуючого гравця) то вони будуть грати на бійцях рідкостей: рідкісний, надрiдкiсний, шлях до слави. Винятком є боти дружньої гри, вони можуть битися на будь-яких бійцях. За допомогою цієї інформації та поведінки бійців можна визначити грають проти вас боти або ж справжні гравці.
  • Заблоковані акаунти "переходять" ботам.
  • Боти не можуть грати зі скінами лише на оригінальній моделі бійця.
  • Раніше боти не могли брати останнього/їх бійця/ів, однак тепер ви можете зустріти ботів, що грають на новому бойці.
Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement