Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars

Блокування аккаунта в грі можна отримати, якщо ви порушите правила Supercell. Є 2 типи блокувань: тимчасова і повна. Вони видаються в залежності від масштабів порушення. Тут ви дізнаєтеся, за що можна отримати блокування аккаунта в грі.

Account Blocked

Використання модів, що дають перевагу[]

Категорично заборонено використовувати софт-тобто моди, що дають перевагу, наприклад злом емодзі, чіти на манс, авто-атака на Беа або три однакових бійця в дуелях, також моди на відкриті фішки китайської версії. За візуальні моди (замінюють моделі, текстури бійців, музику, шрифт і т.п.) блокування не дають. Наприклад, нічого не буде за використання Bad Future Mod або Nice Brawl, тоді як за Gene Brawl VIP і BSD Brawl аккаунт беззастережно блокують.

Купівля акції за гроші і повернення коштів після цього[]

(Якщо ви зловживаєте цим, що станеться далі описане, в перші рази нічого не буде). Якщо ви купите будь-яку акцію за гроші, а потім повертаєте кошти, то в кращому випадку у вас буде кристали в мінусах (наприклад "-1000"). У гіршому випадку вам дадуть перманентну блокування аккаунта.

Наклеп, помилкова скарга[]

Якщо ви поскаржитеся на гравця без доказів або через особисту неприязнь до нього, вас можуть заблокувати за наклеп або ж "помилкову скаргу". Якщо ви відправите тех. підтримки повідомлення, в якому немає нічого, що порушує правила, але в діалозі гравець порушує правила, то вас також можуть заблокувати.

Передача акаунтів (купівля, продаж, подарунок)[]

Заборонено передавати аккаунт будь-яким способом. Навіть якщо вам подарують аккаунт і всі добровільно погодяться на угоду, вас повинні заблокувати.

Буст[]

Заборонено передавати аккаунт тому, хто буде розвивати ваш аккаунт. Навіть якщо ви за це заплатили, вас також повинні заблокувати.

Гра на різних пристроях[]

Якщо ви граєте на своєму телефоні і вам захотілося пограти на іншому пристрої, вас можуть заблокувати, проте шанс малоймовірний, якщо ви граєте з однієї IP адреси.

Фішинг або представлення себе за іншу людину[]

"Фішинг-це виманювання будь-яким способом особистих даних таких як логін і пароль від аккаунта, пошти, або ще чогось (шахрайство)". Приводи бувають різними, на приклад: "хто дасть аккаунт пограти не на довго?"або" Кому задонити геми?"Ще є люди, які кажуть що вони представники тех. підтримки Supercell, і їм потрібні ваші дані, щоб переконатися, що на ваш аккаунт не заходили інші люди і ви не є третьою особою. Не варто вірити кому попало, або ж не намагатися вкрасти у кого-то чужий аккаунт і представлятися як представник тех.підтримки. Якщо ваш аккаунт вкрали, то його можуть заблокувати за те що ви даєте аккаунт третім особам. Але заблокувати можуть в цілях безпеки, і ви зможете його розблокувати. Іноді блокують тих, хто намагається так вкрасти аккаунт.

Шахрайство[]

Спроба отримати перевагу нечесним шляхом (використання стороннього програмного забезпечення, спільна гра з одного облікового запису, шахрайство) заборонена. За це ваш аккаунт можуть заблокувати.

Стороннє програмне забезпечення[]

Використання стороннього програмного забезпечення, наприклад, читів, тягне за собою блокування аккаунта.

Спільна гра з одного облікового запису[]

Якщо відразу на вашому акаунті грають кілька людей, які бустять вас або змогли вкрасти ваш аккаунт (фішинг), то за це ваш аккаунт можуть заблокувати, або заблокувати для безпеки.

Використання багів[]

Заборонено використання багів в грі. Розробники не люблять, коли гравці зловживають багами (навіть які сталися з їхньої причини). Однак за деякі баги (акція 140 мегаящиков) бан не дають.

Боти та автоматизоване програмне забезпечення[]

Заборонено користуватися макросами або автокликерами. Також не рекомендується часто виходити з гри під час бою, але за це навряд чи дадуть бан.

Нецензурна лексика і образа гравців[]

Блокування облікового запису може статися, якщо ви ображаєте будь-якого користувача грі. Також самі гравці можуть поскаржитися на вас, що може сприяти блокуванню.

Загроза[]

Якщо ви будете погрожувати людям, наприклад розправою, тортурами або викраденням, то вас можуть заблокувати.

Розпалювання ненависті[]

Розпалювання ненависті, дискримінація до певної статі або раси може привести до блокування аккаунта.

Непристойний Нік[]

Якщо ваш нік буде містити мат, образа, або будь-який інший контент, що порушує правила гри, то вас також можуть заблокувати.

Піар/Реклама[]

Заборонена пряма реклама, заклик до дії.

Спам/Флуд[]

Заборонено спам або флуд.

Випрошування бійців або внутрішньоігрової валюти у тих. підтримки[]

Якщо ви напишіть в техпідтримку з проханням дати бійця або внутрішньоігрову валюту, завжди є ймовірність, що вам відповість не бот. Якщо людина вважатиме за потрібне заблокувати вас, то ви будете заблоковані через "спам".

Неприйнятне використання створення мап[]

Образливе назва мапи[]

Якщо ви назвали мапу нецензурним словом або виразом, то за це вам загрожує блокування. Непристойні слова в назві мапи не дадуть шансу виставити її на загальний показ.

Неприйнятне зображення на мапі[]

Якщо на мапі якимось чином буде відображатися недоречне слово або зображення, то навряд чи розробники залишать це без уваги. Також ви не зможете грати на мапі з непристойним змістом. Але ви виявите попередження і зможете відредагувати мапу, щоб грати на ній далі.

Гра на емуляторі[]

Якщо ви граєте в Brawl Stars за допомогою емулятора на ПК, наприклад Nox або Bluestacks, то вас також можуть заблокувати. За віртуальні машини (Parallel Space і VMOS) не банять.

Використання VPN, зміна IP-адреси[]

Якщо ви граєте через VPN, часто включаючи і вимикаючи його, або часто міняєте свій IP, вас також можуть заблокувати, хоч це і не оголошено в правилах Supercell. Однак модератори гри можуть запідозрити, що Ви дали аккаунт іншій людині і заблокувати вас.

Словник сленгу[]

Бан - блокування (з англ. "Ban").

Пермач - перманентне (назавжди) блокування.

Цікаві факти:[]

  • Боти "грають" на заблокованих акаунтах.
  • З кожною блокуванням, тривалість тимчасового бана збільшується.
Навігація по вікі
Бійці

Початковий Шеллі

Події

Геймплей

Advertisement