Вікі Brawl Stars
Advertisement
Вікі Brawl Stars
«Бастер працює кіномеханіком і напам'ять вивчив всі свої улюблені бойовики. Він мріє колись зіграти головну роль у власному гостросюжетному блокбастері.»

Buster-PortraitБастер (англ. Buster) - хроматичний боєць класу "Танк". Його можна отримати з будь-якого ящика (після проходження Brawl Pass до 30 рівня), а також преміального Brawl Pass на 30 рівні 15 сезону (Станція привидів).

Загальне[]

Attack icon
Напад
3
Health icon
Захист
5
Usibility icon
Зручність
1

Основні атаки[]

Атака: Блік в об'єктиві[]

«Бастер випускає зі свого кінопроектора світловий конус, що завдає шкоди всім ворогам у зоні дії.»

Супер: Монтаж[]

«Бастер виставляє собі щит, блокуючи всі снаряди противників і відбиває їх у вигляді енергетичних сфер.»

Посилення[]

зліва

Зіркова Сила: Режисерська версія[]

«Основна атака Бастера завдає на 15% більше втрат за кожного союзника у зоні зарядки його Супера.»

SP buster 02

Зіркова Сила: Кевларовий жилет[]

«Під час дії Супера Бастер отримує на 20% менше шкоди та несприйнятливий до відкидання, уповільнення та оглушення.»

GD Buster 01

Гаджет: Пояс із інструментами[]

«Бастер відновлює всім союзникам по 1000 очок здоров'я за кожного союзника у зоні зарядки його Супера.»

GD Buster 02

Гаджет: Трейлер[]

«Наступна основна атака Бастера притягує до нього ворогів та уповільнює їх на 2 с. Лише в кінотеатрах!»

Особливість[]

«Цей бравлер заряджає Супер, перебуваючи поряд із союзниками.»

Значки[]

{{}}

Advertisement