BrawlStars Wikia
Advertisement

27/9/18 Eylül Güncellemesi[]

  • Supercell ID - Oyun ilerlemenizi kaydedin, hesabınızı güvenceye alın ve cihazlar arasında hesapları aktarın!
  • Yeni Mortis modeli ve Rockabilly Mortis kostümü - Mortis şapkasını kaybetti ve yepyeni bir kostüm kazandı!
  • Savaş Günlüğü - Geçmiş zaferlerinizi (ve yenilgilerinizi) görüntüleyin!

Dış Etkenler[]

  • Hayat Emici - Oyuncular sürekli olarak sağlık kaybederler ve sağlık kazanmak için diğer oyunculara saldırmaları gerekir (verilen hasarın %50'si oyuncuyu iyileştirir). Ölen oyuncular, toplayan savaşçıların sağlıklarını tamamen dolduran Hayat Kafatasları düşürür.
  • Öfkeli Robot - Arada sırada öfkeli bir robot gelip en yakın savaşçıya saldıracak. Dikkatli ol!
  • Enerji İçeceği - Yalnız kaldığında yakınlarında bir enerji içeceği çıkabilir. Bu enerji içeceğini alarak savaşçının verdiği hasarı 3 kat artırır ve hızını kısa bir süreliğine artırırsın!
  • Meteor Yağmuru - Durup izlemek isteyeceğin türden bir meteor yağmuru değil. Düşen koca taşlardan kaçmalısın!

Yeni Etkinlik Rotasyonu[]

  • 3'üncü etkinlik rotasyonunda Savaş Topu, Ödül Avı ve Soygun olacak.
  • 4'üncü etkinlik rotasyonunda tüm oyun modları bulunacak, ayrıca biletli oyun modları dışındaki tüm oyun modları dış etken içerecek.

Tek Hesaplaşma[]

  • Oyuncular öldükten sonra maçın devamını izleyebilir.
  • Elixir'lerin görünümü ve adı yenileniyor: "Güç Küpleri". Hala aynı işlevi görüyor.

Sosyal Geliştirmeler[]

  • Grup üyeleri arkadaşlar listesinde görünür.
  • Grub sohbetinde yeni bir mesaj hattı var.
  • Arkadaşlar listesi, arkadaşların en son ne zaman oyunda olduklarını gösterir.
  • Oyun Odası'ndaki arkadaşların durumu "oyun odasında" olarak gösterilir.
  • Savaşırken biri Oyun Odası'na katılırsa, savaş sonunda Oyun Odası sahibi bir mesaj alır.

Dengeleme Değişiklikleri[]

  • Penny: Ana saldırı mermi boyutu %50 artırıldı.
  • Pam: Ana saldırı hasarı 240'tan 260'a yükseltildi. Süper saldırısını doldurmak için gereken vuruş sayısı 1 azaltıldı.
  • Frank: Ana saldırı menzili 6.33 kareden 6 kareye düşürüldü, Süper saldırı menzili 7.33 kareden 7 kareye düşürüldü.
  • Tara: Ana saldırı hasarı 400'den 380'e düşürüldü.
  • Robot İşgali: Artık 90 saniyeden sonra robotların hareket hızında büyük bir artış yaşanıyor.

Diğer Değişiklikler[]

  • Otomatik İzleme eklendi - Kamera hareketi otomatik olarak takip edecek.
  • Bir reklam izledikten sonra tüm ödüller %50 artar.
  • Mağazaya reklam ödüllü Savaş Kutusu eklendi.
  • Şövalye Jessie'nin tareti artık bir alev efektine sahip.
  • Hata Düzeltmeleri

30/8/18 Dengeleme Değişiklikleri[]

  • Pam - Ana saldırı hasarı 220'den 240'a yükseltildi.
  • Jessie - Ana saldırı hasarı 780'den 820'ye yükseltildi.
  • Frank - Ana saldırı menzili 5.67 kareden 6.33 kareye yükseltildi, Süper saldırı menzili 6.67 kareden 7.33 kareye yükseltildi.
  • Dynamike - Süper saldırı patlama süresi 1.1 saniyeden 1.3 saniyeye yükseltildi.
  • Penny - Ana saldırı hasarı 800'den 840'a yükseltildi. Ana saldırı artık düşmanları deliyor.
  • Poco - Ana saldırı hasarı 700'den 660'a düşürüldü.

19/6/18 Dengeleme Değişiklikleri[]

Genel Dengeleme[]

  • Savaşçılar artık canlanma kalkanı sırasında geri itme ve sersemletmeden etkilenmez.

Savaşçı Dengelemesi[]

  • Ricochet - Ana saldırı menzili 10 kareden 9,67 kareye düşürüldü. Mermi sekmesinden gelen menzil artışı 2 kareden 1.67 kareye düşürüldü.
  • Colt - Süper saldırı menzili 13.33 kareden 11 kareye düşürüldü.
  • Dynamike - Ana saldırı hasarı 800'den 760'a düşürüldü.
  • Bo - Ana saldırı hasarı 400'den 420'ye yükseltildi.
  • El Primo - Ana saldırı hasarı 340'tan 360'a yükseltildi. Sağlık 5600'den 5800'e yükseltildi.
  • Frank - Ana saldırı menzili 5 kareden 5.67 kareye yükseltildi. Sağlık 5600'den 5800'e yükseltildi.
  • Mortis - Hareket hızı 770'den 820'ye yükseltildi.
  • Penny - Taret bomba hızı %25 artırıldı. Taret yeniden yükleme süresi 3 saniyeden 2.5 saniyeye düşürüldü.
  • Poco - Ana saldırı menzili 6.33 kareden 7 kareye yükseltildi. Ana saldırı hareket hızı %28 artırıldı. Süper saldırı hareket hızı %92 artırıldı.
Advertisement