Brawl Stars Wiki
Advertisement
Gem Grab Logo

Logo

Zbiory Klejnotów to tryb gry odblokowany dla graczy z 30 pucharkami. W trybie walczą dwie drużyny, każda składająca się z trzech zadymiarzy. Celem trybu jest zebranie dziesięciu klejnotów pojawiających się na środku mapy.

Porady[]

  • Nie warto grać: Bo, Brock, Edgar, Nita
  • Tym bardziej nie warto: Shelly, Gale, Frank, El Primo, Dynamike, Darryl, Bull
  • Warto grać: Leon, Bea, Colt, Lou, Pam, Spike, Surge, Bibi, Carl, EMZ, Jacky, Nani, Penny, Rico, Tick, Kruk(Crow), Mr.P, Colette, Gene, Mortis, Piper, Tara, Amber, Barley, Ruffs, Jessie, Rosa
  • Najlepszymi zadymiarzami są: Stu, 8-Bit, Byron, Belle, Max, Poco, Sandy, Kiełek (Sprout)
  • Kontrolowanie obszaru wokół kopalni klejnotów jest ważne na początku gry. Trzymaj wrogich awanturników z dala, podczas gdy twoja drużyna zbiera klejnoty, gdy się pojawiają.
  • Wspólną strategią jest mieć jednego agresywnego Zadymiarza, jednego nosiciela klejnotów i jednego Kategoria:Wsparcie. Zadaniem agresywnego zadymiarza jest zazwyczaj siać spustoszenie w drugiej drużynie, wchodząc na terytorium wroga, aby to zrobić. Przewoźnik klejnot powinien nosić wszystkie klejnoty i być chronione przez wsparcie. Wspólne nośniki klejnotów to Pam, Poco i Jessie. Mają również mechanikę wsparcia, która może pomóc przewoźnikowi klejnotów.
  • Kiedy grasz Zadymiarzem, który może podróżować za pomocą swojego super ataku (Piper, Darryl, Edgar itp.), nie próbuj wskakiwać do kopalni klejnotów bez wsparcia, chyba że nie masz klejnotów.
  • Colette może używać swojej super zdolności do chwytania klejnotów i biegania, co jest bardzo przydatne, zwłaszcza gdy wrogowie są blisko klejnotów. Możesz użyć skoczków, takich jak El Primo lub Piper, aby zebrać klejnoty i wyskoczyć z głównego obszaru.

Porady dla początkujących[]

  • Kiedy będziesz miał +7 klejnotów lepiej nie szarżować i unikać przeciwników
  • Kiedy będzie odliczanie twojej drużyny i masz dużo klejnotów lepiej schować się w krzaku przy respawnie
  • Jeśli jesteś członkiem przegranej drużyny podczas odliczania, nie musisz iść do wroga z największą liczbą klejnotów. Pokonaj każdego wroga, który mógłby zatrzymać odliczanie, zebrać klejnoty i wycofać się.

Historia[]

  • Od 18.12.17 Gwiazda Gry ma teraz mniejsze szanse na otrzymanie nagrody dla graczy, którzy zrzucili dużo klejnotów.
  • Od 12.05.18 mapy Gem Grab są teraz o 4 pola szersze.
  • Od 15.04.19 w kopalni klejnotów odradza się później drugi klejnot.
  • Od 16.12.20 zmieniono czas trwania Zbiorów Klejnotów. Teraz trwa 3:30
  • Od 02.08.23 zmieniono odblokowywanie wydarzenia. Teraz jest on od 30 pucharków

Mapy[]

Aktywne mapy[]

Advertisement