Brawl Stars Wiki
Advertisement

,,Gdy piłka spadnie na połowę przeciwnika, zdobędziesz punkt. Drużyna, która jako pierwsza zdobędzie 2 punkty, wygrywa! Im dłużej trwa set, tym szybciej porusza się piłka!"

Zadyma pod siatką to wydarzenie wprowadzone w aktualizacji sezonu 7. W Zadymie pod siatką biorą udział dwie trzyosobowe drużyny, a celem tego trybu jest kopanie piłki do siatkówki i uniemożliwianie drużynie przeciwnej przyjęcia piłki w celu zdobycia punktu. Pierwsza drużyna, która zdobędzie dwa punkty, wygrywa. Piłka zaczyna się od środka, a pierwszy gracz, który ją dotknie, kopie ją na stronę wroga, gdzie pojawia się wskaźnik o szerokości 2 pól, pokazujący, gdzie wyląduje piłka. Jeżeli zawodnik drużyny odbierającej stoi na wskaźniku w momencie wylądowania piłki, piłka jest przekazywana na drugą stronę; jeśli na wskaźniku nie ma zawodnika drużyny odbierającej, punkt otrzymuje drużyna przeciwna. Piłka leci szybciej po każdym udanym podaniu. Trwa to do momentu, gdy jedna z drużyn zdobędzie dwa punkty lub zakończy się dogrywka. Kiedy skończy się czas i jeśli obie drużyny będą remisować, rozpocznie się dogrywka. Dogrywka trwa minutę, a drużyna, która jako pierwsza zdobędzie bramkę w dogrywce, wygrywa. Jeśli żadna drużyna nie zdobędzie gola po zakończeniu dogrywki, mecz kończy się remisem. Stawanie na różnych częściach wskaźnika zmienia kierunek, w którym piłka zostanie podana. (Stojąc w lewym górnym rogu wskaźnika rzuca go w prawy dolny róg, prawy górny dolny lewy, prawy dolny górny lewy i lewy dolny górny prawy.)

Zadyma pod siatką
Advertisement