Brawl Stars Wiki
Advertisement

„Willow pracuje jako gondoliera na Bagnie Miłości. Funduje spragnionym romantycznego wieczoru parom mrożące krew w żyłach przeżycie."

WillowIkona

Ikona Willow

WillowMityczny Zadymiarz dodany do Brawl Stars na początku kwietnia 2023 roku. Ma niskie zdrowie i zadaje średnie obrażenia. Jej atak polega na rzucaniu magiczną latarnią po łuku, która po trafieniu w przeciwników zadaje im obrażenia rozłożone w czasie. Jej Superatak pozwala na chwilowe przejęcie kontroli nad przeciwnikiem, gdy ten zostanie trafiony kijanką. Jej pierwszy Gadżet - Oczarowanie - sprawia, że jej następny główny atak natychmiastowo zadaje całe obrażenia, a nie jako rozłożone w czasie. Jej drugi Gadżet - Nurkowanie - pozwala jej ukryć się przed atakami wrogów na parę chwil, jednocześnie czyniąc ją niezdolną do żadnej akcji. Pierwsza z Gwiezdnych Mocy Willow - Miłość jest ślepa - zmniejsza szybkość przeładowania przeciwników otrutych jej głównym atakiem, zaś druga z nich - Obsesja - zwiększa prędkość poruszania się wrogów trafionych jej Superatakiem na całą długość jego trwania.

Wygląd

Willow jest genetyczną kreaturą, najprawdopodobniej połączeniem człowieka i czegoś na kształt żaby lub kijanki. Nosi krótką fioletową, pozszywaną suknię z karmazynową peleryną, a także brązowe buty. Jej głowa przykryta jest chustą, nad którą wystaje pęk włosów. W prawym ręku trzyma zaczarowaną latarnię w złotym kolorze, którą używa do atakowania przeciwników.

Atak - Klątwa latarni

„Willow rzuca latarnią po łuku, zadając trafionym wrogom obrażenia rozłożone w czasie.”

Superatak - Zły urok

„Willow wystrzeliwuje pojedynczą kijankę w kierunku wrogiego Zadymiarza, w pełni go lecząc i przejmując kontrolę nad jego umysłem w przypadku trafienia. Willow może używać podstawowego ataku wrogiego Zadymiarza i dowolnie go przemieszczać. Kontrola umysłu jest przełamywana po upływie 4 s lub gdy PŻ Zadymiarza spadną do poziomu 30%.”

Gadżety

Willow Gadżet 1
  • Oczarowanie – Następna Klątwa latarni Willow zadaje dodatkowo 600 pkt. obrażeń, a całe obrażenia są zadawane natychmiast, a nie jako rozłożone w czasie.
Willow Gadżet 2
  • Nurkowanie – Willow nurkuje przez 2 s. W tym czasie nie można brać jej na cel, ale Willow nie może wykonywać żadnych działań.

Gwiezdne moce

Willow Gwiezdna Moc 1
  • Miłość jest ślepa – Klątwa latarni zmniejsza także szybkość przeładowania dotkniętych nią Zadymiarzy o 30%.
Willow Gwiezdna Moc 2
  • Obsesja – Szybkość ruchu wrogów, na których rzucono Zły urok, zwiększa się o 33%, gdy ich umysł podlega kontroli.

Wymagania

Willow jest dostępna do zdobycia na Drodze Starr. Można ją odblokować po zdobyciu 1900 Kredytów lub od razu za 349 klejnotów.

Przebrania

Postacie

Advertisement