Brawl Stars Wiki
Advertisement

,,Czy potrafisz pokonać potężnego Bossa Robota? Połącz siły z dwoma członkami drużyny i pokonaj tego potwornego robota. Możesz wrócić do walki, jeśli przynajmniej jeden z twoich towarzyszy stoi. Jeśli wszyscy upadną, gra się skończy! Walki z bossami zwiększają wyzwanie, od normalnego aż do Ekstremalnego XVI, za każdym razem, gdy uda ci się pokonać bossa."

Walka z bossem logo

W wydarzeniu Walka z Bossem trzech graczy walczy z gigantycznym robotem-Bossem. Bitwa rozpoczyna się natychmiast i powoli staje się trudniejsza z każdym poziomem. Z każdą wygraną trudność wzrasta na następnym poziomie. Robot Boss wykorzystuje szeroką gamę ataków i posiada ogromną ilość zdrowia (znacznie więcej niż Wielki Zadymairz w Wielka Gra). Wyświetlany jest licznik czasu, który pozwala śledzić poziom gniewu i porównywać czasy z innymi. Walka z bossem to tryb nie rankingowy, więc nie można zdobywać ani tracić trofeów. Jeśli grasz z członkami drużyny, poziom jest ustawiony na najniższy, jaki osiągnęli członkowie Twojej drużyny. Ataki Zadymiarzy, superataki, ładowanie w stanie bezczynności i inne umiejętności są o 70% mniej skuteczne w ładowaniu superataków w tym trybie.

Advertisement