Walcz z wrogami i innymi graczami o puchary, uciekaj przez strefę wyjścia i zdobywaj nagrody!

Wyjścia otworzą się, gdy na placu boju pozostanie tylko połowa graczy lub gdy rozpocznie się końcowe odliczanie. Zbieraj kostki mocy, aby zwiększyć swoje zdrowie i zadawane obrażenia.

Trofeum-ikona

Ikona

Ucieczka z trofeum (ang. Trophy Escape) — Wydarzenie specjalne z pucharami. Zostało ono dodane do gry w ramach aktualizacji z lutego 2024.

Rozgrywka

Trofeum-portal

Otwarty portal

Wydarzenie to jest bardzo podobne do Starcia. W grze bierze udział 10 zadymiarzy na dużej mapie. Oprócz tego występują tutaj roboty z Walki z robotami, a także skrzynki z kostkami mocy.

W tym trybie gry należy zbierać Puchary, gracz rozpoczyna z jednym ujemnym pucharem. Można je zbierać pokonując roboty jakie pojawiły się na mapie oraz innych przeciwników. W przypadku gry zadymiarz posiada ujemy puchar, zero bądź jeden, upuści jeden puchar; gdy posiada ich więcej, upuści tyle ile posiadał. W przeciwieństwie do Starcia, ilość pucharków jaką gracz otrzymuje nie zależy od pozycji. W przypadku porażki gracz traci dwa puchary.

Na mapie znajdują się 1-3 portali (w zależności od mapy). W wypadku gdy na polu bitwy znajduje się więcej niż 5 graczy, portale nie będą działały. Kiedy w grze pozostanie tylko połowa zadymiarze, portale będą dostępne aby uciec. Można skorzystać z portalu (załadowanie ucieczka trwa 6 sekund) jednakże podczas jego ładowania przeciwnicy mogą cię atakować. Inną opcją jest pozostanie na polu bitwy jako ostatni.

Porady

  • Na mapie Krążące Piaski znajdują się aż 3 portale, więc warto jest uciec jak najszybciej posaiadając dużą ilość pucharów, inaczej sytuacja wygląda w przypadku mapy Port Falochron gdzie znajduje się jeden portal na środku mapy, więc dobrą opcją będzie walka z innymi.
  • Superatak Charlie jest na tym wydarzeniu bardzo skuteczny, ponieważ użycie go na przeciwniku zabiera jego puchary.
  • Użycie zadymiarzy którzy zadają dużo obrażeń tacy jak Buzz czy 8-Bitowiec może pomóc szybciej zebrać skrzynki czy pokonać roboty.

Ciekawostki

  • Kiedy gracz ucieka przez portal, gra odtwarza dźwięk porażki, lecz kiedy gracz umrze, gra odtwarza dźwięk zwycięstwa.