Brawl Stars Wiki
Advertisement

„Tick podąża za Penny jak pies, gdy ta knuje kolejny wielki plan. Nie ma wielu talentów oprócz wysadzania rzeczy w powietrze, choć to zazwyczaj wystarczy!"

Tick Ikona

Ikona Ticka

TickBardzo rzadki Zadymiarz dodany do Brawl Stars w czerwcu 2019 roku. Jego głównym atakiem jest rzut pękiem min, które rozdzielają się przed uderzeniem w ziemię na trzy mniejsze miny - eksplodują one w kontakcie z wrogiem lub samoistnie po paru sekundach. W ramach Superataku Tick nasyła na wrogów własną głowę, która zmierza do celu i w kontakcie z nim eksploduje, zadając obrażenia. Pierwszy Gadżet Ticka - Minomania - sprawia, że następny pęk min wyrzucony przez niego rozpada się na sześć min, zamiast trzech. Drugi z jego Gadżetów - Ostatnia szarża - daje Tick'owi chwilową tarczę, która pochłania większość otrzymywanych obrażeń, a następnie wybucha, raniąc wrogów. Pierwsza z Gwiezdnych Mocy Ticka - Porządne smarowanie - przyspiesza regenerację jego punktów życia gdy nie atakuje ani nie odnosi obrażeń, zaś druga z nich - Automatyczne przeładowanie - zwiększa prędkość przeładowania jego ataku.

Wygląd

Tick jest robotem oblężniczym i wraz z Darrylem i Penny wzorowani są na wzór piratów. Jego ciało składa się z dużej połówki kuli, z otworem na głowę w górnej części. Nogi Ticka imitują dwie drewniane podstawki, zaś zamiast rąk posiada dwie wyrzutnie min. Przez swoje ciało ma przewieszoną chustę z piracką odznaką, zaś jego głowa składa się z kuli z dwoma dużymi oczami i szerokim uśmiechem.

Atak - Minomania

„Tick miota we wrogów pękiem min, które rozdzielają się przed uderzeniem i eksplodują, gdy trafią w cel lub kilka sekund później.”

Podczas głównego ataku Tick wyrzuca przez przeszkody pęk min, które tuż przed uderzeniem w ziemię rozdzielają się, zostawiając trzy małe miny rozłożone obok siebie na niewielkim obszarze. W kontakcie z przeciwnikami eksplodują, zadając im obrażenia. Jeśli po upływie paru sekund od podziału żaden z przeciwników nie dotknie min, te samoistnie wybuchają.

Superatak - Główka

„Tick oddziela swoją głowę i ciska nią. Gdy głowa spadnie, toczy się do najbliższego celu i wybucha po zetknięciu!”

Korzystając z Superataku Tick wyrzuca własną, wybuchową głowę w niewielkiej odległości od niego. Po wylądowaniu na ziemi zmierza ona w podskokach do najbliższego przeciwnika i w kontakcie z nim eksploduje, zadając mu wysokie obrażenia i odpychając do tyłu. Głowa Ticka posiada własny pasek życia i może przyjmować obrażenia od otrzymywanych ataków, co oznacza, że przeciwnicy mogą zniszczyć ją zanim trafi w jakikolwiek cel.

Gadżety

Tick Gadżet 1
  • Minomania – Następny atak Ticka odpala 6 min.
Tick Gadżet 2
  • Ostatnia szarża – Tick otrzymuje tarczę, która daje 50% ochrony na 1.0 s. Po tym czasie tarcza wybucha. zadając 1280 pkt. obrażeń.

Gwiezdne Moce

Tick Gwiezdna Moc 1
  • Porządne smarowanie – Gdy Tick nie odnosi obrażeń i nie atakuje, odzyskuje punkty życia o 2 s szybciej niż normalnie.
Tick Gwiezdna Moc 2
  • Automatyczne przeładowanie – Czas przeładowania Ticka jest teraz o 9% krótszy.

Hiperdoładowanie

NIEUSTĘPLIWOŚĆ

Tick szybko wyrzuca swoją głowę, szybciej atakując wrogów i zostawiając 6 swoich minimin po wybuchu.

Wyposażenie

GRUOBGŁOWY TICK

Głowa Ticka otrzymuje 1000 DODATK. PKT ŻYCIA.

Wymagania

Ticka można odblokować na Drodze Starr. Potrzebne jest do tego 430 Kredytów lub opcjonalnie 79 klejnotów.

Przebrania

Postacie

Advertisement