Brawl Stars Wiki
Advertisement

„Surge to podrasowany automat z napojami, który zawsze potrafi rozkręcić imprezę! Dobrze tańczy i ma nieskończony zapas napojów energetycznych.”

Surge Ikona

Ikona Surge'a

SurgeLegendarny Zadymiarz dodany do Brawl Stars w 2 Sezonie Karnetu Zadymiarskiego: Lato Potworów. Ma niską ilość punktów życia i zadaje średnie obrażenia. Podczas głównego ataku Surge strzela kulą soku energetycznego, która przy trafieniu w cel rozpada się na dwa mniejsze pociski. Jego Superatak pozwala mu ulepszyć swoje statystyki maksymalnie do trzech razy, zwiększając prędkość poruszania, zasięg ataku i ilość pocisków wyrzuconych po podziale głównego ataku. Pierwszy Gadżet Surge'a - Fala mocy - zwiększa o jeden poziom ulepszenia Surge'a na kilka sekund, zaś drugi z nich - Tarcza energetyczna - sprawia, że Surge zyskuje tarczę pochłaniającą większość zadawanych mu obrażeń, a przy ich otrzymaniu przeładowuje parę sztuk amunicji. Pierwsza z Gwiezdnych Mocy Surge'a - Na maksa - sprawia, że jego pociski rozpoławiają się nawet przy trafieniu w przeszkodę. Jego druga Gwiezdna Moc - Podaj lodowate - zachowuje ulepszenie Surge'a na pierwszym poziomie na całą długość trwania meczu.

Wygląd

Surge z wyglądu prezentuje się jako nowoczesny robot obronny. Zbudowany jest z żółto-czerwonych elementów, w niektórych miejscach posiada metalowe wykończenia. Na jego plecach znajduje się plecak odrzutowy, zaś z przodu jego ciała m.in. wskaźnik poziomu soku energetycznego i parę przycisków. Jego głowa posiada charakterystyczny uśmiech. Surge nosi również okulary przeciwsłoneczne z elementem żółtej gwiazdy.

Atak - Sok sprawiedliwości

„Surge strzela sokiem, który rozpoławia się po trafieniu we wrogów.”

Głównym atakiem Surge'a jest strzał kulą soku energetycznego o krótkim zasięgu, która przy trafieniu w przeciwnika lub inny cel rozpoławia się horyzontalnie na dwie mniejsze kule, zadające mniejsze obrażenia. Zasięg ataku Surge'a zwiększa się przy drugim użyciu Superataku, zaś ilość pocisków, na które rozpada się kula soku, przy trzecim użyciu Superataku.

Superatak - Imprezowe sztuczki

„Po Superataku Surge zyskuje wyższy poziom (MAKS 3). Jego poziom spada, gdy Surge zostanie pokonany.”

Poziom ulepszenia Wygląd Surge'a Opis ulepszenia
Poziom ulepszenia 0 (Surge) Surge Bez ulepszeń
Poziom ulepszenia 1 (Surge) Surge (1 poziom Superataku) Szybkość ataku zwiększona z wolnej do bardzo szybkiej
Poziom ulepszenia 2 (Surge) Surge (2 poziom Superataku) Zasięg ataku zwiększony z normalnego do dalekiego
Poziom ulepszenia 3 (Surge) Surge (3 poziom Superataku) Główny atak dzieli się na 6 pocisków (zamiast 2)

Dzięki użyciu Superataku Surge może wzbić się w powietrze i ominąć przeszkody na krótkim obszarze, a po wylądowaniu zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu i odpycha ich. Z każdym użyciem Superataku Surge zwiększa swój poziom ulepszeń, maksymalnie do trzech razy. Za pierwszym razem zwiększa on swoją prędkość poruszania (z wolnej do bardzo szybkiej), za drugim - zwiększa zasięg głównego ataku z normalnego do dalekiego - zaś trzecie ulepszenie sprawia, że atak Surge'a dzieli się na sześć mniejszych pocisków, zamiast dwóch. Jeśli Surge zginie lub ktokolwiek wbije gola podczas wydarzenia Zadymy bądź runda Nokautu dobiegnie końca, Surge traci swoje ulepszenia i zaczyna z zerowym poziomem modyfikacji.

Gadżety

Surge Gadżet 1
  • Fala mocy – Surge przeciąża swoje układy, zwiększając swój poziom ulepszenia o 1 na 10 s.
Surge Gadżet 2
  • Tarcza energetyczna – Przez następne 2s Surge pochłania 50% obrażeń od następnego przychodzącego trafienia i wykorzystuje tę energię do przeładowania 2 szt. amunicji.

Gwiezdne Moce

Surge Gwiezdna Moc 1
  • Na maksa! – Surge w głównym ataku wyrzuca teraz pociski, które rozdzielają się po trafieniu w ścianę.
Surge Gwiezdna Moc 2
  • Podaj lodowate – Surge zachowuje ulepszenie Superataku na POZIOMIE 1 na całą długość meczu.

Wymagania

Surge'a można odblokować na Drodze Starr. Wymagane jest do tego 3800 Kredytów (1900 ze zniżką). Opcjonalnie można zużyć 699 klejnotów (350 po zniżce), by go odblokować.

Przebrania

Ciekawostki

  • Surge wraz z Maks i Meg należy do trio Supermiasta.

Postacie

Advertisement